فقط عشقـ ـــــم
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, :: 10:40 :: نويسنده : mar♡jan

 

ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺘـــــ ـــﻢ

 

ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨـــــ ــــﻮﺍﻡ …

 

ﮔﻔﺖ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﻮ ﻭﺍﺳﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘـــــ ـــﻢ …

 

ﭘﺎﻣﻮ ﮐﻮﺑﯿﺪﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﻔﺘــــــ ــــﻢ …

 

ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨـــــــ ــــﻮﺍﻡ …

 

ﺁﺭﻭﻡ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﮔﻔﺖ ﺁﺧـ ـﻪ ﻗﻮﻟﺸـ ـــﻮ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕـ ــﻪ ﺩﺍﺩﻡ !

 



نظرات شما عزیزان:

✿shima✿
ساعت1:25---13 شهريور 1393
ܓ♥●•٠·˙ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·

خیلی دلم میخواد

به بعضی از ادمها که بعد از مدتی

سراغم رو میگیرن

میپرسن خوبی؟

چه خبر؟

بگم این حرفها رو ول کن بگو چی میخوای!!

ܓ♥●•٠·˙ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠·˙ ܓ♥●•٠


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:19---2 شهريور 1393
ادم نباید دوست پیدا کنه..

چون وقتی میرن..

وقتی دیگه نمیشه بهشون زنگ زد..

وقتی نمیتونی دردودل کنی یا حتی باهاشون شوخی کنی و بخندی و

همه دوستی خلاصه میشه

تو عکســـــهات و خاطراتـتــــ..

هی بغــــض تو گلوتـــــ گیر میکنه..

خفتـــــ میکنه..

و...

ادما بآس همیشه تنهــــا بمونن..

هـــــِـــــی


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت19:23---31 مرداد 1393
میدانی؟



گاهی خداهم شانه اش را به ما قرض نمی دهد،



انسانها که جای خود دارند...




...
ساعت23:52---26 مرداد 1393
تنها تو نازنینم...

مائده
ساعت18:50---23 مرداد 1393
به یاد داشته باش



خدا در دستیست که به یاری میگیری ،



در قلبیست که شاد میکنی ...



در لبخندیست که به لب مینشانی ...



خدا در عطر خوش نانیست ، که به دیگری میدهی



در جشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی



و آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی ... !


ترلان
ساعت19:14---5 مرداد 1393
خیابانهاے تنهایــے ،

دلــے ولگرد مے خواهد

و آوازم بدون تو ،

سکوتــے سرد مے خواهد

برایت مردـہ بودم تا ،

برایم تب کند قلبت

ولے حتے نپرسیدے

“دلت همدرد مــے خواهد


ترلان
ساعت9:42---31 تير 1393
پیر شدم، به اندازه تمام حرفایی که باید می‌زدم و تو گلوم موند. به اندازه تمام
جر و بحث‌هایی که باید می‌کردم و تو ذهنم انجام شد


ترلان
ساعت9:41---31 تير 1393
وقتی من وگذاشتید تو قبر... بزنید روشونه ام و بگید, سخت گذشت رفیق, ولی دیدی بلاخره گذشت

خاطرات تنهایی
ساعت10:46---28 تير 1393
فردا یک راز است نگرانش نباش
دیروز یک خاطره بود حسرتش رانخور
و اما...
امروز یک هدیه است قدرش را بدان
نمیتوان برگشت وآغاز خوبی داشت
میتوان آغاز کرد و پایان خوبی ساخت


ترلان
ساعت0:57---25 تير 1393
یادت هست…؟!

روزی پرسیدی این جاده کجا میرود…؟!
و من سکوت کردم…
دیدی …! جاده جایی نرفت…!
آن که رفت ، تو بودی
راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست
همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را


DUYĞU
ساعت19:28---20 تير 1393
سرمایه ی آدمی یک نفس است
و آن نفس برای یک هم نفس است
اگر نفسی، با نفسی، هم نفس است
همان یک نفس، برای یک عمر بس است


ترلان
ساعت16:23---19 تير 1393
صـداے پایــش آرامـ آرامـ بـہ گوشـمـ مـے رسد (!)


چیـڪ چیـڪ


گونہـ امـ را بوسیـد


نـَمـ نـَمـ


از گوشـہ چشمـمـ چڪیـد


باز هـمـ خاطراتـمـ زنـده شـد (!)


مـטּ و تـو بـہ یـاد بـاراטּ


یـا شـاید


بہ یـاد تـو , مـטּ و بـاراטּ


فرقـے نمـے ڪند . / . . .


چـہ در ڪنـارم باشـے


چـہ در ڪنـارش باشـے


زیـر بـاراטּ یـاد تــو مـرا خیس میـڪند (!)


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت19:26---17 تير 1393
سلــام آبجـــی خانوم خوبی؟؟؟؟؟؟
بابا شرمنده کردی
دمـــت گـــررررم ترکوندی
ممنـــووووووونم . . .


روزی مثل امروز مثل فردا...
ساعت9:52---17 تير 1393
در یک روز آشنا به سویت خواهم آمد عشق من
روزی مثل امروز مثل فردا.
روزی که یک شاخه رز سفید همراهم خواهد بود
روزی که ساعت هایش طلاییست
دستهایم را خواهم گشود و تو را
به دور دستها به سرزمین زیبای گل ها ماهی ها به جایی که دست هیچ کس به ما نرسد
خواهــــــــــــــــــــــــــ ـم برد
روزی مثل امروز مثل فردا به سویت خواهم آمد
و به سرزمین مهتاب برکه و کلبه خواهیم کوچید
با قایق کوچک زیبایمان دور خواهیم شد
و آب و آینه و سرشک را ترانه خواهیم کرد
ترانه روزها و شب هایمان عشق من..


...شبی به یاد تو تا صبح نخوابیدم
ساعت9:39---17 تير 1393
روی تخت بی تابم.پنجره شب را باز می کنم.کوچه هم انگار چشمهایش را بر پنجره ام خیره کرده است.من به انتظار معتادم.به سپیده صبح.به آواز گنجشککان درختچه حیاط خانه ام.
همان درختچه ای که روزها در زیر سایه اش ساعت ها عشق در زیر انگشتانم انعکاس می یافت...آری عشق من!من به بیداری معتادم...
پاسخ:ومن به رویای تو معتادم....


atefeh
ساعت18:00---16 تير 1393
انصاف نیست …

دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی …

و آنقدر بزرگ باشد …

که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی …


atefeh
ساعت18:00---16 تير 1393
وقتی تنها باشی از تعطیل بودن هیچ روزی ذوق نمیکنی!

همیشه تو تعطیلات تنهایی آدم چند برابر میشه...


atefeh
ساعت18:00---16 تير 1393

چه سخت است...

تشبیح کردن عشق بر روی شانه های فراموشی

و دل سپردن به قبرستان جدایی

وقتی میدانی که

پنج شنبه ای نیست تا رهگذری بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند...


atefeh
ساعت17:59---16 تير 1393

سیگار بهانه است..
و من بــــــاز...
عمیق تر پک می زنم...
تا خاکستر کنم...
روزهای بر باد رفته ام را...!!!


☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
ساعت13:18---16 تير 1393
هعــــــــــی
درد دلمو گفتــــی

سلــــــــام بــر آبجــــی مـــرجان بی معـــــرفت خودم
خـــوبی؟؟؟؟
آبجــــی وب جدیدمــــه
لینکــــت کردم
خوشحـــال میشـــم گــــاهی نگــــاهی


یاقوت
ساعت11:51---16 تير 1393
گفتم بیا.. گفت پاهایم یخ زده!
و من به پایش سوختم!
گرم شد...
رفت به سوی دیگری!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: