روزعشــــــق من وتو...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, :: 13:17 :: نويسنده : mar♡jan

 

روز عشق من وتو؛


20تیر92 ساعت10:50 برای اولین بار دیدمت وعاشقت شدم


خدای خوبی هارو سپاس


که منو با قلب مهربونت اشنا کرد واجازه دادطعم شیرین عشق


رو با تو عزیز دلم بچشم...

 

عشقم؛ زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو می مانم

 

 

    سالگردعاشقانه آشناییمون مبارک

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت18:52---25 اسفند 1393
سلام ایشاالله همیشه کناارهم باشید وخوشحاال بااااشید
بمنم سربزن عزیییزممممممممم


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت23:53---9 شهريور 1393
دارم سعی میکنم همرنگ جماعت شوم..

آهای جماعت...

میشود کمکم کنید٬ شما دقیقا چه رنگی هستید...؟؟؟!!!!!


ترلان
ساعت14:40---2 شهريور 1393
آیامیدانید:
قورباغه به اندازه قدمهای یک اسب میجهد؟
آیامیدانید:
طول آلت تناسلی بانوان برابر باكف دستشان است!
آیامیدانید:
قلب وال در هر دقیقه فقط 9بار میزند؟
حواست به منه یا داري به كف دستت نگاه ميكني؟؟!
پاسخ:ای کوفت میکشمت ترلان هههههه


مائده
ساعت18:49---23 مرداد 1393
جایی که "گنج"،"جنگ"میشود!





"درمان" ، "نامرد" و "قهقه"، "هق هق"!





اما"دزد"همان"دزد"و"درد"همان "درد"





و"گرگ"همان"گرگ"...!







...آری سرزمین واژه های وارونه





سرزمینی که"من" ،"نم" زده است،





"یار"،"رای"عوض کرده است،





"راه" گویی "هار" شده





و "روز" به "زور" میگذرد...







"آشنا" را جزء در "انشا" نمی بینی




وچه... "سرد" است این"درس"زندگی!!!





اینجاست که"مرگ"برایم "گرم" میشود ...





چرا که"درد" همان "درد" است ...


ترلان
ساعت19:11---14 مرداد 1393

براے دل خـــودم مے نویسم ...


براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم


براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !


برای دلے کہ دلتنگم نیست ...


براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!...




ترلان
ساعت15:32---7 مرداد 1393
گـاهـی دلِـت مـیـخـواد هـمـه بـغـضـات

از تــو نـگـاهِـت خـونـده بـشـه

کـه جـسـارت گـفـتـن کـلـمـه هـا رو نـداری…

امـا یـه نـگـاه گُـنـگ تـحـویـل مـیـگـیـری

و یـه جـمـلـه مِـثـلـه: چـیـزی شـده ؟؟؟!

اونـجـاسـت کـه بـُغـضـتـو

بـا یـه لـیـوان سـکـوتـت سـر مـیـکـشـی

و بـا لـبـخـنـد مـیـگـی :

نــه هـیـچـیــ.....


ترلان
ساعت19:09---5 مرداد 1393
مرا اینگونه باور کن :

کمی خسته کمی تنها

کمی از یاد رفته کمی مغرور

کمی بی کس کمی گستاخ

کمی سر خوش

کمی.. کمی باور کردنم سخته ؟؟


مائده
ساعت20:10---3 مرداد 1393
آهـــای غــريـبه…؟
کنــارشـــ مــي نــشيـنی وبــا چـــند آيــهـــ قــرآنـــ محــرمــش مـي شــوی…
و مــن…!
مــن ِ آشــنا بــا يـکـــ دنـــيا عشــق و حســرتـــ بـــه "او"… نــآ محرمـ✘ــَم…!!!!


ترلان
ساعت14:40---2 مرداد 1393
انسان ها در " تنهایی " آسیپ پذیر ترند !!
بیایید
.
.
.
.
.
از تنهایی دیگران سو استفاده نکنیم ......!!!


ترلان
ساعت9:43---31 تير 1393
امــان از خـــنــده ای کــهــ . . .
.

.

.

وســطــش بــغــض کـــنــی!


ترلان
ساعت9:40---31 تير 1393
من همان دردی ام ک درمانی نداشت من همان مردی ام ک نامردی نداشت گرچه زمونه با من غلط ساخت ولی همان مردی ام ک مردونگی کم نداشت

خاطرات تنهایی
ساعت10:45---28 تير 1393
یاد دل که آینه ای بود...

آیینه چون شکست ؛

قابی سیاه و خالی، از او به جای ماند..

با یاد دل – که آیینه ای بود

در خود گریستم.

بی آیینه چگونه درین قاب، زیستم؟!


علی کوچولو
ساعت20:21---27 تير 1393
سلام ، مبارکت باشه .
در ضمن وبت عالی و عاشقونه و پر احساسه ، اگه دوس داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم ، دوس داشتی تبادل لینکم میکنیم !


maryami
ساعت18:04---26 تير 1393
◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘

این جا بهشت را دوست دارند

ولی عجیب از مرگ میترسند

◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘ • ◘
به منم سربزن


مائده
ساعت0:31---26 تير 1393
لینکی فدات
پاسخ:عزیزمی آجی.


مائده
ساعت0:29---26 تير 1393
سالگرد عشقتون مبارکه انشالله همیشه خوش باشین و صدمین سالگردشو باهم و با بچه هاتون جشن بگیرین
پاسخ:میسی آجی فدات بشم.


parisa
ساعت21:42---25 تير 1393
عشق دوتایی زیر باران رفتن نیست...ان است که یکی برای دیگری چترشود واو نداند که چرا خیس نشد.

☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت16:09---25 تير 1393
گفتند ستاره را نمی توان چید ...

و آنان که باور کردند ...

برای چیدن ستاره ...

حتی دستی دراز نکردند ....

اما باور کن ...

که من به سوی زیباترین و دورترین ستاره دست دراز کردم ...

و هر چند دستانم تهی ماند ...

اما چشمانم لبریز ستاره شد


ترلان
ساعت0:55---25 تير 1393
خیلی سخته که بغض داشته باشی اما نخوای کسی بفهمه.....

خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد که فراموشش کنی.....

خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون خودش جشن بگیری....

خیلی سخته که روز تولدت,همه بهت تبریک بگن جز اونی که فکر میکنی بخاطرش زنده ای....

خیلی سخته غرورت رو بخاطر یه نفر از دست بدی اما اون بگه:دیگـــــــــــه نمــــــــــــــی خوامـــــــــــــت.....


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت13:27---22 تير 1393
كافه......



مشروب....



شعر.....



سيگار....



بغض...



شب گريه....



دعا....



لعنتي تو با چه چيزي فراموش مي شوي؟!


_____ _____

آپــم آجـــی


...
ساعت10:43---22 تير 1393
قلبم بهانه تو را می گیرد
و دوتا شمع چشمهایت برای من خاموش نشدنی هستند
اســـــــــــــــــم تو تکثیر میشود توی تک تک لحظه هایم
و من روی پله های چوبی باغ به بودنت فکر میکنم
به دستهایی که نصیب من نخواهند شد فکر میکنم
مدتیست به آن چیزی که مال من نیست فکر میکنم
به خنده های زیبایت که آن طرف گوشی زمزمه روحم شدند
به حرفهایی که لبریز از یه بغض خفه شده است فکر میکنم
به حرفهای خودمان فکر میکنم
به دوستات به تنهایی که اتاقت را لبریز کرده است
به سکوتت....................
به صدتا حرف نگفته ات فکر میکنم
به پنجره ات به پایین به کوچه های تنگ به نرده بان به فرنی ای که تو آشپزخونه با آن دستهای پاک و قشنگت درستش میکنی
به تمام آن حرفهایی که دیگر تمام شده اند ولی هرگز کامل نمیشوند فکر میکنم
روزی که آمدی چشمهایم از روزهای بد دیروز پریشان بودند و تو آرامشان کردی
از روزی که آمدی روزها و شبهایم مث هم بودند هر جا و هرکس مث یک بازی بی رنگ بود
ولی تو زندگی ام را برایم شاد کردی
عاشقم کردی
عاشق خودت
عاشق چشــــــــــــــــــــــمهای سیاااااااااااااااه نازت
عاشق اون خنده های همیشه قشنگت
عاشق شبهایت روزهایت
عاشق صبح بخیر گفتنهایت
عاشق آغوشت اون بوسه های جان دارت
عزیزدلم.......آره از آن روز من عاشقت شدم...
پاسخ:دورت بگردم عزیزم.......


...
ساعت11:32---21 تير 1393
دیروز گذشت ولی این عشق من به توه که هرگز تمام نمیشود عزیزم...
پاسخ:عشق ما تمام نشدنیه عزیزم...


...
ساعت21:35---20 تير 1393
عشــــــــــــــــق من..............
پاسخ:...................نفسمی تو.


DUYĞU
ساعت19:24---20 تير 1393
زنــــدگی عشق است
عشق افسانه نیست
آنکه عشق را آفرید ،دیوانه نیست
عشق آن نیست که کنارش باشی
عشق آنست که بیادش باشی

آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت کنار هم باشین،تبریک
پاسخ:مچکرم عزیزم.منم برات بهترینها رو ارزو میکنم.


...
ساعت2:02---20 تير 1393
...............شکفتی توی قلبم
و تو بغلم جاودانه نازت میکنم ای عشق ساده و بی ریا و قشنگ من...........
پاسخ:برای همه چیز ازت ممنونم عشقم...


عاشقتم مرجاااااااااااانکم...
ساعت1:59---20 تير 1393
آه چقد دووووست دارم عزیزم.آه چقد خاطرخواهتم عزیزدلم.نمیدونم حالا واااقعا چی بگم. وقتی به اون روز فکر میکنم قلبم از اسمی به نام مرجان لبریز میشه.......آه عشق من.......
پاسخ:عزیز دلم........


ترلان
ساعت16:22---19 تير 1393
ای وای ای جووووووووووووونم
تبرررییییییییییییییک تبرییییییک
اجی جونم ایشالله لبات همیییشه خندون باشه و کنار عششقت به اووج ارامش بررسی
خدا همیشه کنارت باشه گلم

پاسخ:فدات بشم عزیزم ..ایشالله تو هم همیشه شاد باشی آجی خوشگلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: