بغلت خواهم کرد...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, :: 13:19 :: نويسنده : mar♡jan

آسمـان هـم کـه بـاشی


بـغلت خـواهـــ ــــــم کـرد ...


فکر گستــ ـــــردگی واژه نباش ...


هـمه در گـوشه ی تـنهایـی مـن جا دارنـد...



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت9:53---23 شهريور 1393
تو را برای وفای تو دوست می دارم

وگرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:24---2 شهريور 1393
راستی… خدایا،



پسر بچه ی کودکیم کجاست؟!



چه بر سر او آمد؟



چقدر دلم می خواهد به



پسر بچه ی کودکیم می گفتم که:



“آن وقت ها، چشم ها و لبخند های



کودکی اش چقدر زیباتر بود!”



ترلان
ساعت14:39---2 شهريور 1393
ﺑﻌﻀﯽ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭﺍﯼ ﺯﻥ ﺟﻮﺭﯼ ﺁﻣﭙﻮﻝ ﻣﯿﺰﻧﻦ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﯽ ﺷﻮﻫﺮﯾﺸﻮﻥ،
ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯿﺸﻮﻥ،
ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺑﯿﻨﯿﺸﻮﻥ،
ﺭﯾﺰﺵ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻥ،
ﺟﻮﺵ ﺯﯾﺮ ﭘﻮﺳﺘﯿﺸﻮﻥ،
ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﻫﻤﮑﻼﺳﯿﺸﻮﻥ،
ﺩﺭﺩ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﻨﺸﻮﻥ
ﻭ ﻫﺰﺍﺭ ﮐﻮﻓﺖ ﺩﯾﮕﺸﻮﻥ ﺗﻘﺼﯿﺮ اونجای
ﻣﺎﺳﺖ !!!...
ﻣﺴﻌﻮﻟﯿﻦ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻟﻄﻔﺎ!!


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت18:42---31 مرداد 1393
كـــثیف تـــرین چـــاپـــلوســـی زمانـــیست
كـــه مـــردی بـــه خـــاطـــر طـــبیعـــی تـــرین نیـــازش،
بـــا دروغ بـــه معـــصومـــی بـــگویـــد
دوســـتـــت دارم


...
ساعت23:42---26 مرداد 1393
روح من قلب من جسم من تنها وقتی پرواز میکنند که در کنار تو دنیا را احساس کنند عزیزدلم...

atefeh
ساعت22:11---25 مرداد 1393
گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ،
مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ،
و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ،
مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند ،
رفـتنت ماندنــی مــی شود ، وقتــی کـه نبــاید بـروی !


atefeh
ساعت22:10---25 مرداد 1393
בلـ‗__‗ـم ميخواב باروטּ بباره

برم زير باروטּ بـבوטּ چتـ‗__‗ـر .....تنـ‗__‗ـها ....

زير باروטּ گريه کنم.....بغضـ‗__‗ـامو بشڪنم ....

בاב بزنـ‗__‗ـم خوבمو خالـ‗__‗ـے کنم ...

خيس آب بشم ..خيـ‗__‗ـس خيـ‗__‗ـس آسموטּ رو نگـ‗__‗ـاه کنم

يڪـ‗__‗ـم آروم شم ..


atefeh
ساعت22:08---25 مرداد 1393
گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ،
میتوان بغض کرد ،
میتوان بارید
گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ،
میتوان آسمان داشت ،
میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد . . .


reza
ساعت21:37---23 مرداد 1393
بــه فـروش میـرسـد ؛

فكـــر ِآدمی که ...

حوصـله ی خودش را هم نـدارد !


مائده
ساعت18:51---23 مرداد 1393
کوچه ها را بلد شدم


رنگهای چراغ راهنما


جدول ضرب


دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم


اما گاهی میان آدمها گم میشوم


آدم ها را بلد نیستم


مائده
ساعت18:49---23 مرداد 1393
برای انسان های موفق هفت روز هفته
هفت امروز است و برای دیگران هفت روز هفته ، هفت فردا


haniyeh
ساعت18:00---18 مرداد 1393
بچـــه کـــه بـــاشی …

از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم …

مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،

بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی …

از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ....


...
ساعت11:51---15 مرداد 1393
بغلت برای من معنی عشقه
چقد دوسش دارم بغل نازتو عزیزدلم...
با تمااااااااام وجودم میتونم حسش کنم احساس زیبای در آغوش گرفتنتو عشق من............آآه مرجااااااااااان.......
پاسخ:زندگی از نظر من یعنی پنج چیز تو ، خدای تو، من، خدای من ، عشق من و تو...


ترلان
ساعت19:10---14 مرداد 1393


خستــه ام…

از صبوری خستـــه ام…

از فریـــادهایی که در گلویـــم خفـه ماند…

از اشــک هایی که قـاه قـاه خنـــده شد…

و از حـــرف هایی که زنده به گـــور گشت در گــورستان دلم

آســان نیست در پس خـــنده های مصــنوعی گریــه های دلت را ،

در بی پنـــاهیت در پشت هـــزاران دروغ پنهـــان کنی…

این روزهــا معنی را از زندگـــی حذف کــرده ام…

برایــم فرق نمـــی کند روزهایـــم را چگونــه قربانـی کنم


atefeh
ساعت16:26---14 مرداد 1393
باز همبستری با غم اما این بار آرام و صبور
گلویم مملو از بغضی گره خورده
نمی دانم کدامین درد را مهمان کنم امشب
گناهم چیست؟
آرزوهایم امشب گریه می خواهند
دریغ از اشک
حتی قطره ای بهر تسلایشان
دلم روی زمین مانده
دلم زخمی ترین دلهاست،از دست عزیزان
نه دشمن،بلکه جانانم
انتظاری بیهوده را طی میکنم امشب
کو، کجاست؟
تا به امیدش ،این هم آغوشی بدیمن عقیم بماند...


atefeh
ساعت13:55---9 مرداد 1393



             ♥    


ترلان
ساعت15:30---7 مرداد 1393


حوصله ! سَـــر !

درس ! خــر ..!

وقت ! پـُـــر ...!

ســـر ! درد ...!

مغـز ! هنـــگ ...!...

دل ! تنـــگ ...!

چشم ! تـــَــر ...!

گوش ! کــَـــر ...!

م ــــخ ! رد ...!

واقعا خسته نباشى سرنوشت .....


baran
ساعت15:17---7 مرداد 1393
بـــــهــ بَعضیا بایَـــــــــدگـُــفـــتـــــ:: :

خَســــــتهــ نَشُــدی ایــنــقَــد

عــــــــــاشِـــق شُــدی؟؟؟؟؟؟!!!!

وآلآآآآآ مــــــآ خَســتهــ شُــدیـــــــم

اَزبَــــــــــس عِــشــقــهــ جَــدیـــدِت رو

تَبــــــریــک گـُفتـــــــیــم......


ترلان
ساعت19:06---5 مرداد 1393

خودکشی نمیکنم چون

یه ✘مُــــــرده ✘به خودکشی نیازی نداره



مائده
ساعت20:09---3 مرداد 1393
ی قانونی هست که همیشه میگه



اونی که تو خیالته...بی خیالته



...
ساعت14:29---3 مرداد 1393
نبودنت مث بودنت پر رنگه عشق من
دیگه نمیشه نباشی
دیگه چشمهایت را نمیشه فراموش کنم
بگم بذار بره
چون که هرجا بری مث سایه قشنگت دنبالت خواهم آمد...
پاسخ:هرجا که باشم یاد تو با منه عشقم...


آریا
ساعت14:19---3 مرداد 1393
عزیزک قلبـــــــــــــــــم...حتی فکر کردن به تو و به خنده های نااااااازت منو مست میکنند...
پاسخ:فدایی داری نفس.


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت13:36---3 مرداد 1393

ســـلـــام علیکـم ...
خوبی آجی؟؟؟؟؟
راستشو بخوای مخم از بس گیجه مطلبو نگرفتم اون شکلکا هم قیافه من موقع خوندن این متن بود
هررر چی بود باحال بود لـــآآآآآآیــــک

آپــــم آبجــــی
پاسخ:داداشی غصه نخورمیام برات تفسیرش میکنم هههه.


DUYĞU
ساعت18:11---2 مرداد 1393
اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید!
حقیقت را کسی می گوید که برای تو زندگی می کند


DUYĞU
ساعت18:10---2 مرداد 1393

رویاهایم را امشب می گذارم پشت در
بی چاره رفتگر چه بار سنگینی دارد


ترلان
ساعت14:41---2 مرداد 1393
خیال کن ، که سرم گرمه عزیزم

خیال کن ،بی تو هیچ دردی ندارم

خیال کن ،زمستونه ولی من توی شبهام

شب سردی ندارم

خیال کن ، قلب من شکستنی نیست

خیال کن ، حقمه تنها بمونم

خیال کن ، عاشقم بودی ولی من

شاید قدر تورو هرگز ندونم


ترلان
ساعت14:39---2 مرداد 1393
وقتـی انسـان ها از تنهایـی می نالـند ,
منظورشـان این نیسـت کـه اطرافشـان خلوت اسـت !
تنهایـی این است که
.
.
.
.
هیچکـس نمی فهـمد چه می گوینـد ..


محمد و مونا
ساعت14:36---2 مرداد 1393
ی قانونی هست که همیشه میگه

اونی که تو خیالته...بی خیالته


***وب زیبایی داری به منم سربزن با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن تو وبلاگم ممنون***


atefeh
ساعت14:06---2 مرداد 1393
ܓܨܨســلامتــی مـפֿـاطبی کــ פֿــاص نشــב
نـمیــבونم نــפֿواســت یــا פֿـواس نشـב ܓܨܨ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: