گل من...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 771
بازدید کل : 19892
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, :: 16:3 :: نويسنده : mar♡jan

عکس با متن زیبا مرداد 93

 

گل من نه بد اخلاقه،نه کم حوصله ونه مغرور،

 

واسه همینه که همیشه گل من می مونه

 

گل من عاشقتم...

 



نظرات شما عزیزان:

بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:39---12 مهر 1393
آدم پیر می شود وقتی مادرش را صدا میزند اما جوابی
نمیشنود.........

#به سلامتی مادرا


بیاتابترکی ازخنده
ساعت18:02---10 مهر 1393
همیشه قویتر برنده نیست، کافیست نقطه ضعف را بدانید.

بیاتابترکی ازخنده
ساعت12:56---10 مهر 1393
از تـــــــــــــمام دلتــــــــــنگی ها،از اشــــــــــک ها و شکـــــــایت ها که بـــــــــــــگذریم

بایـــــــــــــــد اعــــــــــتراف کـــــــــــنم مــــادرم کــــــــــه می خـــــــــــندد خوشبخــــــــتم.



ترلان
ساعت23:03---19 شهريور 1393
خوردن شیرینی خیلی راحته
خواندن داستان شیرین هم راحته
اما پیدا کردن دوست شیرین خیییلی سخته
.
.
.
.
.
.
.شماها چطوری منو پیدا کردید؟؟
والا مردم چه شانسایی دارن


reza
ساعت22:36---17 شهريور 1393
تا آخر عمرت مدیونی به کسی که باعث شدی

بعد از تو دیگه عاشق هیچ کس نشه و بعد ولش کردی...

میفهمیییییییییی؟؟؟!!!این بزرگترین گناهه


atefeh
ساعت11:09---13 شهريور 1393
هرگاه کسی خشم داشت: به نوازش و کلام مهرآمیزی نیازمند است.

اگر کسی حسد می‌ورزید : نیاز دارد دیده شود.

اگر کسی شاکی و گله مند بود : نیاز دارد شنیده شود.

اگر کسی تلخ بود نیاز دارد: مهربانی دریافت کند.

اگر کسی ستم می‌کند نیاز داشته است که : دوست داشته شود.

اگر کسی بخل ورزد نیاز داشته است که : بخشیده شود.

و همه‌ ی اینها در یک نقطه مشترکند .

نیاز دارند که :

عشق بر آنها چون باران ببــــــــــارد...


shima
ساعت2:51---10 شهريور 1393
زندگي "باغي" است

كه با عشق "باقي" است

بيشتر غصه هاي ما

از قصه هاي خيالي ماست...

پس بدان اگر "فرهاد" باشي

همه چيز "شيرين" است
..........................


atefeh
ساعت23:14---8 شهريور 1393
دست هایم را زده ام زیر چانه ام...

مات و مبهوت نگاهت میکنم...

طلبکار نیستم فقط...

فقط مشتاقم بدانم ته ته ته قصه

چه می کنی با مــــــــن
خدایا خیلی خسته ام خیلی
خودت کمکم کن بیکسی خیلی سخته...


atefeh
ساعت23:13---8 شهريور 1393
يادته يه روز بهم گفتي : هر وقت خواستي گريه کني برو زير بارون که

نکنه نامردي اشکاتو ببينه و بهتت بخنده ... گفتم : اگه بارون نبود چي ؟

گفتي : اگه چشماي قشنگ تو بباره آسمونم گريش مي گيره ... گفتم : يه

خواهش دارم . وقتي آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار . گفتي :

به چشم ... حالا امروز من دارم گريه مي کنم اما آسمون نمي باره ...

تو هم اون دور دورا ايستادي و بهم مي خندي


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت19:08---8 شهريور 1393
غمگین مشو عزیز دلم


مثل هوا در کنار توام


نه جای کسی را تنگ می‌کنم


نه کسی مرا می‌بیند


نه صدایم را می‌شنود


دوری مکن


تو نخواهی بود


من اگر نباشم


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:01---5 شهريور 1393
جوان که بودم از مردم چیزی میخواستم که نمیتوانستند بدهند:

"دوستیِ پیوسته، عاطفه‌ی مدام"

حال یاد گرفته‌ام از آنها چیزی بخواهم کمتر از آنچه میتوانند بدهند:

"همنشینی بی‌کلام"


ترلان
ساعت14:33---2 شهريور 1393
آﯾﺎ ﺍﺯ هات ﺑﻮﺩﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺩ ناراحتید؟!

ﺁﯾﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﻫﺮ ﻣﮑﺎﻧﯽ به شما پیشنهاد بی شرمانه میدهد؟!
ﺁﯾﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﻧﺞ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ؟!
.
.
.
.
.
.
دهنت سرویس ﺍﯾﻨﻢ ﺩﺭﺩﻩ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﯼ ﺧﺐ؟!
ﻣﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﺎﻋﺖ 5 ﺻﺒﺢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﺨﻮﻥ
پاسخ:ههههههه هی وای من عجب دوست دختر باحالیه اون.


parisa
ساعت7:54---1 شهريور 1393
پـــِسَره عَکــــــسِشو بَرآمــــ میفرِســـــته میگه:مَنو دیــــــدی یآدِ چه کَســــی اُفتآدی؟
مَنم گُفتم:یــآد زآمبی هــــــآیِ نژآدِ آفریــــــقآ یِ ســـــآکِن دَر آمــــــریکآی جُنوبی!
بیــــشعور زَد بِلآکَم کَرد!
به نَظر شُمـــــــآ عآیا بِلآک کَردنِ یـــــِک دُخترِ حــــآمی زآمبی هآی آفریقایی کآره خوبیــــست؟
پاسخ:خخخ نه اصلا.


مهران
ساعت0:57---1 شهريور 1393
با چنان عشقی زندگی کن


که اگر بر حسب اتفاق هم در جهنم افتادی


خود شیطان تو را به بهشت ببرد


...
ساعت21:41---30 مرداد 1393
عشــــــــــــــــــــــق من...
کاش میتونستم برات نامه بنویسم همچو قدیما
نه ...بذار آرزوم بزرگتر و دور از دسترس تر باشه
کاش میشد بغلت کنم ....همیـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــن عزیزم...
پاسخ:عزیزم.........


atefeh
ساعت18:39---30 مرداد 1393
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

UPAM!!!!!!!!!!!


yas
ساعت15:18---29 مرداد 1393
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﯾﺶ ﻭ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ
ﺑﻐﺪﺍﺩﯼ ﺭﻫﺒﺮ ﺩﺍﻋﺶ،،
ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﺯﺩﻩ :
" ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﺳﺖ"
ﯾﻌﻨﯽ
ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﺟﻠﻮ ﺑﺴﺘﻪ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺍﯾﻨﻮ
ﺩﺍﺷﺖ
ﺍﻻﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻭﺍﻧﺖ ﺑﻮﺩ والاااااا به قران

پاسخ:ههههههه یعنی خیلی توپ بودا.میسی اجی.


yas
ساعت2:08---29 مرداد 1393
باافتخار لینک شدی

ترلان
ساعت21:17---28 مرداد 1393
دردمیکند بغضم وقتی اشک هم آرامش نمیکند!

خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت؟...!!!


baran
ساعت19:34---28 مرداد 1393
تنهایی یعنی یه بغض کهنه

یه چشم خیس

یه موزیک لایت

و یه فنجون قهوه ی تلخ ..........


baran
ساعت19:33---28 مرداد 1393
برای بودن ، گاهی لازم است که نباشی !

شاید نبودنت بودنت را به خاطر آورد

اما دور نباش ، دوری همیشه دلتنگی نمی آورد

فراموشی همان نزدیکی هاست !


baran
ساعت19:32---28 مرداد 1393
شیشه های شکسته تعویض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر

آدم های شکسته ، فراموش …


baran
ساعت19:32---28 مرداد 1393
انسان ممکن است با یک نفر بیست سال زندگی کند

و آن شخص برایش یک غریبه باشد

می تواند با یک نفر بیست دقیقه وقت بگذراند و تا آخر عمر فراموشش نکند


haniyeh
ساعت16:00---28 مرداد 1393
آپــــم

haniyeh
ساعت15:53---28 مرداد 1393
از نبودنت دلگیر نیستم
از اینکه روز گاری بودی دلگیرمـــــــــــــــــــــــ.. .


yas
ساعت11:54---28 مرداد 1393
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.خبرم کن

haniyeh
ساعت16:15---27 مرداد 1393
من به هیچ دردی نمی خورم ...
می دانم
این دردها هستند که هی چپ و راست به من می خورند!!!!!!!!!!!!!


haniyeh
ساعت16:12---27 مرداد 1393
می گویند:دل به دل راه داره
پس چرا؟
وقتی دلم را شکستی..
دلت نشکست..!!!!!!!!!!!!!!


یاقوت
ساعت16:11---27 مرداد 1393
از دردهای کوچک است که آدم می نالد...
وقتی ضربه سهمگین باشد لال می شود


DUYĞU
ساعت0:43---27 مرداد 1393
وقتــــــي "رفتــــــي" تا آخــــــر "بــــــرو" . . .
وقتــــــي "مانــــــدي" تا آخــــر "بمــــان" . . .
ايــــــن تــــــن ... خستــــــه ســــــت !
از نيــــــمه رفــــــتن ها..
از نيــــــمه مانـــــدن ها..


DUYĞU
ساعت0:41---27 مرداد 1393
اگر دروغ رنگ داشت؛
هر روز شاید،
ده ها رنگین کمان، در دهان ما نطفه می بست،
و بیرنگی، کمیاب ترین چیزها بود.
.
.
.
اگر شکستن قلب و غرور، صدا داشت؛
عاشقان، سکوت شب را ویران میکردند.


DUYĞU
ساعت0:39---27 مرداد 1393
ایـن روزهــا....
دروغ گفتــــن را خــــــوب یـاد گرفتــــــــــه ام
حــال مـ ــن خــــــــوب است
خــوبِ خــوب
فقـط زیــــاد تا قسمتــی هــــوای دلــ ــم طوفــــانی
همــراه با غبـــارهـای خستگـــــــــــــی ست
و فکـر مـی کنـــم
ایـن روزهـــا...
خــدا هـم از حـــرف هـای تکـــ ــراری مــ ــن خستـــه است
چـه حــس مشتـرکـــی داریــم مــ ــن و خـــدا
او...
از حــرف هـای تکـــ ـــراری مــن خستـــه است
و مـــن...
از تکـــ ــرار غـــــم انگیــز روزهــــایم...


DUYĞU
ساعت0:38---27 مرداد 1393
این گونه نیا که هر از چند گاهی باشد

نیا دنیایم را آرامشم را سکوت اجباری روزهایم را نریز به هم …

که مجبور باشم مدیون قهوه خانه شوم

از بس که خاکستر و دود سیگار مهمانش می کنم

نیا لعنتی

اینگونه گذرا نیا …


...
ساعت23:36---26 مرداد 1393
وجودت را با کدامین واژه آغاز کنم با کدامین نقطه پایان دهم؟
وجودی که به انتها راه نداره...
آه که چقد دوست دارم عزیزدلم......

پاسخ:عشق ،اغاز و پایان همه واژه های من و توست عزیزم...


...
ساعت23:32---26 مرداد 1393
همراهم بیا عزیزم...
بیا که وقت خیلی تنگه
بیا تا یه کم قدم بزنیم
بیا تا انتهای احساس را دور بزنیم
بیا هرچند دنیا مال ما نیست
ولی ما مال همیم و مال هم خواهیم ماند
بیا عشق من دستهایت را.................................................آره دستهای قشنگ و لطیف احساست را بر دستهای مردانه من گره بزن
بشکن طلسم جدایی را مرجااااااااااااااااااااااانم....
پاسخ:عزیزم تو تمامیت احساس منی......


...
ساعت23:26---26 مرداد 1393
تو همانی هستی که میخوااااااااااهمش
تو همانی هستی که هر روز میخوانمش
تو همانی هستی که تا دیر وقت وقتی سرم را بر بالش میگذارم همراهم خواهی بود در سفری به سرزمین ناب رویاهایمان به سرزمین بکر عشق
جایی که برای خیلیا غریبه و برای ما آشنا...
جایی غیر از اینجا
تو مثل هیچ کس نیستی و هیچ کس مثل تو نیست
تو از جنس منی من از جنس تو ام
خواهشی ابدی... عشقی جاودانه و رویایی...
پاسخ:عشق ما جاودانه می مونه عزیز دلم...


آریا
ساعت23:17---26 مرداد 1393
هرگز بر گل دیگری سجده نخواهم کرد
که تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــو
تنها گل زندگی من هستی و خواهی ماند
تو منو میشناسی و من تو را
و عشق هردوی ما را...
مرجاااااااااااااااااااااااان م منم عاشقتم...
پاسخ:همیشه با من بمون گل من.....


...
ساعت23:14---26 مرداد 1393
قربونت برم آرام جانم...عزیزدلم...
تنهاییم را با یاد تو تاب میاورم
آه که یاد تو چقدر برای من قشنگه گـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــل من
تو همچو نیلوفر همچو آلاله همچو تک گل رز سفیدم میدرخشی و من همچو باغبانی که میچینم احساس خوش بوی چشمهایت را نازنینم...
پاسخ:باغبان چشمان من که تو باشی،ارامش، مهمان همیشگی دیدگانم خواهد شد....


atefeh
ساعت16:25---26 مرداد 1393
لـפـظــہ هـاﮯ ــــڪـوتـم

پـر هـیـاهـو تــریـטּ בقـایِـق زنـבگـیـم هــــــتـنـב...

مـمــلـو از آنـچــہ ....

مــﮯ פֿـواهـم بـگـویـم

و ...

نـمــﮯ گـویـمــ ...


atefeh
ساعت16:24---26 مرداد 1393
نامــم را پـاک کــردے ، یادم را چــه مـے کنــے ؟!

یادم را پاک کـنـے ، عشقــم را چـه مـے کنـے ؟!...

اصـلا هـمه را پـاک کــن ...

هـر آنـچـه از مـن دارے ...

از مــن که چیـزی کـم نمـے شود...

فقـط بگو با وجـدانـت چه مـے کنـے ؟!

شـاید...؟!

نکنـد آن را هـم پاک کــرده ای ؟!!!

نــــــــه!! شدنــے نیســت...

نمـے توانـے آنچـه رانداشتــے پاک کـنـے !


atefeh
ساعت16:24---26 مرداد 1393
چـرا سـاکـت نـمـی شـوی؟!

صـدای نـفـس هـایـت در آغـوش ِ او از ایـن راه ِ دور هـم آزارم میدهد!

لــعــنــتــی ... آرامـتـر نـفـس نـفـس بزن …..!


atefeh
ساعت16:23---26 مرداد 1393
دلم را لگدمال کرده

و رفته‌ای ...!

برنگرد

و نپرس

که چه مرگم شده است ؟!

اینقدر دست روی دلم نگذار لعنتی ...

همین که پا گذاشته‌ای

کافی ست ...!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: