کیفیتو داری؟
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 769
بازدید کل : 19890
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 1 شهريور 1393برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : mar♡jan

 

عکس های خنده دار, مطالب طنز و خنده دار

 

خواستم کیفیت دوربین گوشیمو تست کنم


یه عکس از پا دریمون گرفتم !


خیلی خوب شده عکسش نه ؟!

 



نظرات شما عزیزان:

هانی
ساعت16:16---16 مهر 1393
سلام ...وبت خیلی خوبه ... معلومه که واسش زحمت کشیدی ... به وب منم اگه خواستی بسر ... ضرر نمیکنی ... با تبادلم موافقم بای

بیاتابترکی ازخنده
ساعت12:32---15 مهر 1393
من یه عـذر خواهی به ” خودم ” بدهکارم . .. .!

برای اینکه “احساساتی” بودم . . .

برای اینکه “یک رو ” بودم

برای اینکه همیشه “غرورمو” شکستم

برای اینکه “انسان” بودم

“خودم” منو ببخش!!!


بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:36---12 مهر 1393
به اینکه راحت دروغ میگویی عادت کرده ام

ولی .... دلم میسوزه

وقتی برای اثبات دروغت ...

میگی ....

به جون تو که دوستت دارم !!!


بیاتابترکی ازخنده
ساعت18:00---10 مهر 1393
کاش هیچوقت آرزو نمیکردم کفش های مادرم اندازه ام شود....

بیاتابترکی ازخنده
ساعت12:54---10 مهر 1393
دوستی یک اتفاق است و جدایی یک قانون.
به اتفاق دلنبند که قانون اجرا میشود.{


yas
ساعت20:33---29 شهريور 1393
هَمیـטּ لَـפـظـﮧ

آرامَمـ !

بَرآے בقآیِقـے نآمَعلـפּمـ

بـے فآصِلـﮧ . . .

بـے פـرفـ . . .

” نُتــِ سُکوتـ رآ اِجرآ مـے ڪُنَمـ ”



میـבآنَمـ ایـלּ تَنهآ چیزیستـ ڪﮧ تـפּ نیز مـے شِنَـפּے

هیـ ــــــس

گـפּش ڪـُـלּ . . . !


atefeh
ساعت16:02---29 شهريور 1393
چنــב وقتـیـ ωـت ؛

هــر چـه مـیـ گرבمــ

هیــچ حر؋ــیـ بهـتــر از ωــڪـــوتـــ پـیـــבا نـِمـیــڪـنمــــ,

نـگـآهـــمــــ امٌـــآ . . . !

گــاهـیـ حــر؋ــــ مـیـ زنـــב؛

گـاهــیـ ؋ـریــآב مـیـ ڪشـــב؛

و مـךּ همیشـه بـه בنـبـالــ ڪــωــیــ مـیـ گــرבمـــ؛

ڪـه بـ؋ـهـمــــב!

ایךּ نگــآهـ פֿـ ωـتـه ؛

چـه مـیـ פֿــوآهــב بـگــویـــــב ...!


عشق2طرفه(محمد)
ساعت20:30---28 شهريور 1393
ما مخلص ابجی مرجانم هستیم والااا
پاسخ:فدای داداش محمد گل خودمون.اخ جون دیه اخمم نکردی ههههه.


عشق2طرفه(محمد)
ساعت17:52---25 شهريور 1393
پاک ترین هوای دنیا...

همان لحظه ای است...

که دلهایمان هوای هم را میکند...!!!

خوبی مرجان؟؟
پاسخ:داداشی اره خوبم.اخمم نکن میترسم هق هق


atefeh
ساعت19:05---20 شهريور 1393
مـــ ن : دلـت به ماندن نیست بـرو،
عشـق که گـدایی نـدارد.
یادت نیست مگر؟
این نذر مـن بود،
که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم.
+ آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه
و بگه:
احمق نمیخوادت
انقد خودتو کوچیک نکن...!
+ چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش
اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم.
+ جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”
+ تا دلت بخواهد بغض دارم تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق میگیرد...


ترلان
ساعت23:08---19 شهريور 1393
اگه یه وقتایی زندگی قشنگ نیست اشکال نداره...!
.
.
.
سعی کن به چیزای قشنگ نگاه کنی ...
.
.
.
.
میخوای عکس منو داشته باشید لازمتون میشه ؟


ترلان
ساعت23:02---19 شهريور 1393
گابریل گارسیا میگه:
هرگز لبخند را ترک نکن، حتی وقتی ناراحتی...چون هر لحظه ممکن است کسی عاشق لبخند تو شود...
من الان دارم می خندماااااا☺☺؟؟
کسی عاشقم نشد؟؟؟؟
نبودد کسی عایااااااا؟؟؟؟
عاشق نبود؟؟؟؟؟دوست معمولی چی؟؟؟؟؟؟!!
پَ چی میگه این گابریل؟؟؟؟؟
هااااااا ؟؟؟.....?
والا با این جمله هاشون با روح و روان مردم بازی میکنن??


DUYĞU
ساعت18:58---19 شهريور 1393
برای خودم مردی شدم. . .
بی صدا گریه میکنم این روزا. . .
در سکوتـــــــــــــــــــــــی سخت. . .
ای دنیا مواظبم باش. . .
قلبم هنوز. . .
دخترونـــــــــــــه میتپه. . .(!)


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:25---18 شهريور 1393
سلام مرجان خوبی؟؟؟چرا نیستی امیدوارم هر جا هستی خوب و خوشو سلامت باشی
پاسخ:سلام داداشی فدات خوبم مسافرت بودم عزیز.تو هم همینطور ممنون که بهم سر میزنی


DUYĞU
ساعت17:00---16 شهريور 1393
خـُـدایا
این بنــد دل آدم کجآست
کـِـ گآهــی با یک
اســم
نگـآه
با حضـــور یک نفـــر
و یا با یک لبخنـ☆ــد
پآره مـــی شود


مائده
ساعت22:55---15 شهريور 1393
سالهاست...

که منتظر آمدن روز های بهترم...!!

ولی نمیدانم چرا هنوز هم دیروزها بهتر بودند...!!


مائده
ساعت22:37---14 شهريور 1393

ﺗﻮ ﻫﯿﭻ ﻧﻘﻄﻪ ﺿﻌﻔﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﯽ !!!!!!!
ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ!!!!
ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﻮﺩﻡ ....
ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ :
ﻧﮕﺎﻩ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ چی ؟!
ﺩﺳﺖ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ چی ... ؟
ﺣﺮﻑ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ چی ؟!
ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﮔﻔﺘﻨﺖ ؛
ﺳﮑﻮﺕ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ چی ؟!
ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺣﺮﻑ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻭ ﺩﺳﺘﺖ ،
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﻣﺎﯼ ﺍﻭ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨه ؛
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺕ ﺑﺨﺎﺭ ﻣﯿﺸه


atefeh
ساعت11:07---13 شهريور 1393
پس کوچه های بی خوابی من , انتهایی ندارد
باید همینطور قدم بزنم در تمامیشان
خو گرفته ام به با خاطرات خوش بودن
گم کرده های من , هیچ نشانه ای ندارند
حتی گربه سیاه و آقای آدامس فروش هم , نزدیکشان نیست
من گم کرده هایم را توی همین کوچه پسکوچه های تنگ و تاریک گم کرده ام
کوچه پس کوچه هایی که همه شان به هم راه دارند و , هیچوقت , تمام نمی شوند
کوچه پس کوچه هایی که وقتی به بن بستش برسی ,
خودت هم می شوی , جزو گم شده ها ....


shima
ساعت2:47---10 شهريور 1393
ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛ گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد ! هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛ کـــه دریـــده شـــده ایــــم

...
ساعت11:09---6 شهريور 1393
قربون نبض احاااااااااااس نازم برم من..........
پاسخ:خیلی دوست دارم دیوونه


مائده
ساعت18:28---3 شهريور 1393


هرروز...
نبودنت رابردیوارخط کشیدم....
ببین...
این دیوارلامروت ...
دیگرجایےبراےخط زدن دارد...!
خوش به حال تو...
که خودت راراحت کردی....
یك خط کشیدےتنها...
ان هم روےمن...!!!


Áäžáм
ساعت13:59---3 شهريور 1393
چقد قشنگه زندگی بدون "مخاطب خاص"



ما بهش میگیم "افتخار"....شمابگو "آس وپاس"



ما میگیم چت کردن.....شمابگو "لاس"



اینا "شخصیت" من نیست...."افکارشماس "



فکرنکن" بی کسم" من ....."پزم بالاس"



هرکی باهام درافتاد.....جزء "حیووناس"



میخوای منو رنگ کنی....."ذغالم" سیاس



جاداره که بگم بهت..... "دنیا "مال ماس



جزء کسایی ام که.....همیشه "پرچمشون" بالاس

ضمناً عشقم فقط خداس


Áäžáм
ساعت13:55---3 شهريور 1393
نه بابا؟
پاسخ:شک نکن ههههه


haniyeh
ساعت15:23---2 شهريور 1393
آپم آجی

haniyeh
ساعت15:04---2 شهريور 1393
ﺍﺷﻚ ﻫﺎ ﻗﻄـﺮﻩ ﻧﻴﺴﺘﻨـﺪ !
ﺑﻠﻜﻪ ﻛﻠﻤـﺎﺗﻰ ﻫﺴﺘﻨـﺪ ﻛﻪ ﻣﻰ ﺍﻓﺘﻨـﺪ ....
ﻓﻘﻂ ﺑﺨﺎﻃـﺮ ﺍﻳﻨﻜﻪ :
ﭘﻴـﺪﺍ ﻧـﻤﻴﻜﻨﻨﺪ ﻛﺴﻰ ﺭﺍﻛﻪ ﻣﻌﻨــﻰ ﺍﻳﻦ
ﻛﻠﻤـﺎﺕ ﺭﺍ ﺑــﻔﻬﻤـﺪ ... !!!


ترلان
ساعت14:29---2 شهريور 1393
زن ها اختراعات بزرگی نکرده اند اما مخترعان بزرگی را پرورش داده اند

ترلان
ساعت14:28---2 شهريور 1393

عجب دری دارینا ایول
ولی اون پادریه زشته حتما عوضش کنید

پاسخ:اره بابا چیه عوضش میکنیم هههههههه.


مهران
ساعت0:36---2 شهريور 1393
درد یعنی:

سرت به همون سنگی بخوره که

یه روزی به سینه میزدی


مهران
ساعت0:34---2 شهريور 1393
همیشه دل به کسی ببند که مجبور نباشی

واسه جا

شدن تو قلبش خودت رو کوچیک کنی
پاسخ:ایول اینو خوب اومدی.


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت22:02---1 شهريور 1393
امـروز با همهـ ی دنـیا قهرمـ


امـا تـو صدایمـ کــטּ بـرمـے گـردمـ . . .


سادگـے کودکانهـ امـ را مـیبینـے؟!!!


atefeh
ساعت17:31---1 شهريور 1393
خدایا ڪسے غیر از تــو


با مَــــטּ نیستــــ...


خــــــــــــــــــدایا!

مَــــטּ دلـــــم قرصِ


ڪسے غیر از تــو با مَــــטּ نیستــــ...



خیالت از زمیـــــטּ راحت،


که حتے روز، روشـــטּ نیستــــ!



ڪســـے اینجـــا نمے بینــــه ڪه


دنیــــا زیــر چشــماتِـــ !


یـــه عمــره یادمـــوטּ


رفتـــه زمیـــטּ دار مـڪافـاتِـــ



فراموشم شده گاهے ،


که این پاییــــטּ چه ها کردمــ!


که روزے باید از اینجا


بازم پیش تـو برگــــردمـــ!


خــدایا وقتـــــــــ برگـشتـــــــטּ


یه ڪــم با مَــــטּ مدارا ڪـــטּ


شنیدم گرمِ آغوشتــــ


اگه مے شه منمـــ


جا ڪــــטּ...


کاش هرگز نمی دیدمت تا


امروز غم ندیدنت رابخورم ...



کاش لبخندهایت آنقدر


زیبا نبودند که امروز آرزوی



دیدن یک لحظه فقط یک لحظه



از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم ...


کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد ...


تا امروز چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند


و اشک بریزند ...



کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم


تا امروز با


خود نگویم : " آخه او که میدونست


چقدر دوستش دارم


baran
ساعت16:37---1 شهريور 1393
خخ

baran
ساعت16:37---1 شهريور 1393
بعضی وقتا اینقدر دلت از یه حرف میشکنه که...

حتی نای اعتراضم نداری فقط نگاه میکنی

و بی صدا...

میشکنی....


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:38---1 شهريور 1393


به جای دسته گلی که فردا بر سر مزارم می گذاری ،

امروز به شاخه گلی کوچک یادم کن

به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم نثار می کنی .

امروز با تبسمی شادم کن

به جای آن متن های تسلیت گونه ای که فردا در روزنامه ها می نویسی .

امروز با پیغامی کوچک خوشحالم کن

من امروز به تو احتیاج دارم نه فردا........


haniyeh
ساعت15:18---1 شهريور 1393
بهترین روز زندگی من

روزیست که تو در میان ناباوری ها می آیی،

دستم را میگیری

و آرام زمزمه میکنی : دوستت دارم


haniyeh
ساعت15:17---1 شهريور 1393
عالیه آبجی
پاسخ:فدات.


DUYĞU
ساعت14:51---1 شهريور 1393
شایــــــــــد نفسمــــ…
دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه
امـــــــا…
بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن
نفســـــے


DUYĞU
ساعت14:47---1 شهريور 1393
وقتی کســـــی در کنـــــــارت هست
خوب نگــــــاهش کــــن
بـــــه تمــــــــام جــــزئیــــــاتــــــــش
به لبخنـــــد بین حرف هایش
به سبــــــــک ادایـــــــــ کلمـــــــــاتــــــــش
به شیــــــــوه ی راه رفتنــــــــش، نشستنـــــــش
به چشـــــم هایش خیره شو
دست هـــــــایش را به حافظــــــه ات بسپار
گاهی آدم ها انقدر سریع میروند ،
که حسرت یک نگاه سَرسَری را هم به دلت میگذارند !


DUYĞU
ساعت14:47---1 شهريور 1393
این روزها جواب صداقت را با دروغ میدهند !
جواب محبت را با بی محبتی می دهند !
جواب با وفایی را با بی وفایی !
و جواب دوستی را با دشمنی !
چه خوب آرایه “تضاد” را به کار می برند !


DUYĞU
ساعت14:45---1 شهريور 1393
نه باوا گوشیتو بنداز بیرون ،اصنم خوب نشده



















هر جا میندازی بگو بردارم
پاسخ:گوشیمو شاید بندازم دور ولی پادریمونو عمرناش هههه.


parisa
ساعت7:51---1 شهريور 1393
Are khob
پاسخ:جدی؟میخوای یکی دیه هم بگیرم؟ ههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: