غرق عشق توام.....
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 774
بازدید کل : 19895
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:, :: 16:8 :: نويسنده : mar♡jan

صدای مردانه ات دلم را میلرزاند

گوش هایم همیشه به انتظار شنیدن حرف هایت می نشیند . . .

دسـتان بزرگ و قوی ات

مـرا یاد یک واژه می اندازد

و آن هم " امنیت" است ...

آغـوشت همچون دریـایی پـر تلاطم است

و مـن

چـقدر غـرق شدن در این دریـا را دوست دارم . . . !

تـــو فقط مرد من بمان

و مـن

هـم قـول میدهم تا ابـد

بـانوی تـمام لحظاتت باشم . . .



نظرات شما عزیزان:

king_girl
ساعت15:08---14 اسفند 1393


כنــیـاے دختراپُــر گـریــہ هـاے یـواشـڪـیـہ ..
כنــیـاے دختراپُــر غـصــہ هـاے پـنـهـونـیـہ ...

כنــیـاے دخترا پُــر פֿــنـכهـایـے

ڪــہ پـشـتـش یــہ כنـیـا غـمـہ ...

כنــیـاے دخترا پُــر روزایـے ڪــہ

هـیـچ وقـت یـاכشــوטּ نـمـیــره ...

כنــیـاے دخترا پُــر פـرفـایـے ڪــہ

هـمیـشــہ بــہ כلـشـوטּ مـیـمـونـہ ...


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت20:51---12 اسفند 1393
دیشب به شوخی به بابام گفتم چی میشد جوونیت یکم بیشتر کار میکردی ماهم پولدار میشدیم،با حسرت سرشو تکون داد و گفت:اولا قصد ما از به دنیا اومدن تو این بود که دختر بشی و برکت زندگی،دوما از وقتی قدم نحست به این خونه باز شد برکت از زندگی ما رفت
سوما:گوه خوریش به تو نیومده...
یعنی دموکراسی تو خونه ی ما موج میزنه...
من دیگه هیچ حرفی ندارم...


مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت1:15---12 اسفند 1393
سلام . زیبا بود . به امید خوشبختی بیشترتون .
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید


رومینـــــــــا
ساعت12:12---13 بهمن 1393
آدَمــ هـــــای کنــــ♥ــــآرَمــ مـِـثـِـهـ جــُــمـعـــهـ ان . . . مـَـعـلــــوُمــ نیس فـــَـــرבن یــآ زوُج . . . پـــُــر آز اِبـــــهآمـَـن . . .


♥ بـــاران ♥
ساعت1:23---4 بهمن 1393
سلام مرجانمممممممم دلم واست تنگ شده بود .... تبریک میگم تولد داداش اریارو ...ایشالله 1000 سال سایش روی سرت باشه و با هم خوشحالو خندون باشین عزیزممممممممم.بووووووووووس
پاسخ:سلاااااااااااااااااااام باران جونم وییییییییی ذوق مرگ شدم از اومدنت دیونه میکشمت.بوسسس. میی اجی جونم انشالله تو هم در کنار عشقت شاد و خوشحال باشی عزیزمممممم


DUYĞU
ساعت16:04---2 بهمن 1393
شادی را نمی توان همچون پاداش به کسی تقدیم کرد.

شادی کیفیتی از تفکر است.

حالتی از ذهن است...


...
ساعت14:51---2 بهمن 1393
....................................................
.................................................. ...............................................
............................................
.......................................
..................................
...............................
می خــــــــــــــــــــــــواهمت مرجان...
پاسخ:چقد عاااااااااشقتم تموم دنیامی........


haniyeh
ساعت12:26---2 بهمن 1393
بی خوابی شبامو چجور توصیف کنم

یادت هر شب از سقف اتاقم چکه

میکنه...

به قول خودم یادش بخیر شبا

میخوابیدم


مریم شیش تایی ها
ساعت11:56---2 بهمن 1393
تولدت مبارک خوش حال می شوم به وبم سر بزنید

...
ساعت11:42---30 دی 1393
انهنگام که به آغوشت میگیرم لطافت وجودت ...نرمی تنت....و نفسهای کوچک گرم دخترونت منو از خود بی خود میکند عشق من..............چطور ممکنه که من مال تو نباشم و تو مال من نباشی یار نازم؟؟؟؟؟
پاسخ: " میترسم دلم رو یه جایی جا بزاری ..."


...
ساعت11:38---30 دی 1393
شیرین ناناز من...........رویای من تو هستی و تو خواهی ماند...عشق من.....گل سرسبد قلبم........دوست دارم..........دوست دارم مرجانم.................
پاسخ:عاشقم..... اهل همين كوچه ي بن بست كـناري


سینا
ساعت14:00---29 دی 1393
چقد خوبه بعضی ادما بدونن که اگه چیزیو به روشون نمیاری از سادگیت نیست/
بلکه داری حرمت یه روزایی رو نگه میداری که اونا یادشون رفته/


مائده
ساعت19:53---27 دی 1393
وقتی زیادی دوسش داری..

حسود میشی...

حساس میشی...

چشم دیدن نگاهای بقیه رو نسبت بهش نداری...

چشم نداری ببینی به غیر از تو با بقیه هم حرف میزنه....

اینا همه از دوست داشتن زیاده اما ...

اون فکر میکنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدی


DUYĞU
ساعت22:57---25 دی 1393
یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست ؟

برایــش صــادقـانه مـی نویـســم،

بــرای آنکه بـاید بـاشد و نـیـست ...


DUYĞU
ساعت22:55---25 دی 1393
هنوز منتظرم...

وسط یک شب بارانی...

که از شدت تب عرق کرده ام...

بیدارم کنی و بگویی...

چیزی نیست خواب دیدی...


DUYĞU
ساعت22:54---25 دی 1393
حالا که دست هایت چتر نمی شوند
حالا که نگاهت ستاره نمی بارد
حالا که خانه ای برای ما شدن نداریم
از کاغذ شعرهایم اتاقی می سازم
تا آوار تنهایی بر سرت نریزد
و آرامش خیالت ، ‌خیس اشک هایم نشود


DUYĞU
ساعت22:52---25 دی 1393
خدایاکفرنمیگویم پریشانم چه میخواهی توازجانم مرابی انکه خودبخواهم اسیرزندگی کردی.خداوندا اگرروزی زعرش خود به زیرآیی.لباس فقرپوشی.غرورت رابرای عشق به زیرپای نامردان بیاندازی وشب اهسته وخسته تهی دست وزبان بسته بازایی.زمین واسمان راکفر می گویی.نمی گویی؟خداوندااگرروزی بشرگردی زحال بندگانت باخبرگردی پشیمان می شوی از قصه خلقت ازاین بودن ازاین بدعت خداونداتومسئولی....

DUYĞU
ساعت22:51---25 دی 1393
همه انسان ها
اعم از سیاه و سفید
زن و مرد
پیر و جوان
زشت و زیبا
همه و همه در فطرت و ذات یکسان هستند.
ولی بعضی ها با بعضی دیگر فرق هایی دارند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: