تولدت مباااااااااااارک عشقممممممم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 26 دی 1393برچسب:, :: 17:51 :: نويسنده : mar♡jan

نایت اسکین

سلام دوستای خوبم .حال و احوالتون خوبه؟

به جشن تولد آریای محبوبم خوش اومدین

هر کی اومد تبریک یادش نره ها والا کشتمش

نایت اسکین

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

آریا عزیز دلم تولدت مبارک.حالا یه آرزو کن و شمعاتو فوت کن عشقم

نایت اسکین

هوراااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک عزیزم

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...

تولدت مبارک . . . دوستت دارم

نایت اسکین

اینم یه هدیه ناقابل از طرف مرجانت امیدوارم پذیرا باشی

دلنوشته ای از قلب عاشقم برای تو عشقم

کاش میشد که با تو باشم همیشه

بودنم باتو محاله نمیشه

بعد تو دنیا دیگه رنگ نداره

شعر من سرده و آهنگ نداره

شبا قبل خواب به عکس ناز تو زل میزنم

از همین جا تا به شهر قلب تو پل میزنم

تو شب تولدت ماهو با دستام میگیرم

یک سبد اطلسی از باغچه کلبه میچینم

کلبه قشنگمون رو نور بارون میکنم

آسمون عشقمونو ستاره بارون میکنم

امشب از خدا میخام دنیا به کامت بمونه

هیچ زمان غنچه خنده از لبات دور نمونه

روز و روزگار برات همیشه مهربون باشه

قلب نازکت همیشه شادو بی خزون باشه

مبارک باشه تولدت عزیزم تو شب آرزوهات

هدیه منو قبول کن گر چه دورم از چشات...

 

 



نظرات شما عزیزان:

king_girl
ساعت14:52---14 اسفند 1393
دلم
سگِ تنهایِ دربه دری
که در و دیوار را
به شوقِ عطرِ صاحبش می بوید


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت20:52---12 اسفند 1393
پـــــــروردگارا .....

دست نياز را به درگاه تو دراز مي کنم
و از کسي خواسته هايم را طلب مي کنم که هيچ گاه بر سرم منت نمي گذارد .
آرزوهايم را به تو مي گويم .
به تو که هميشه راز دار مني .

صمیمی تر از هميشه سر بر آستان ملکوتيت مي گذارم
و در دل دعا مي کنم و از تو مي خواهم که آرامش ، برکت و سلامتی را
برای خودم ، عزیزان و دوستانم ارزانی داری

الهی آمین


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت20:50---12 اسفند 1393
خیلی دیر اومدم ولی بازم تولدش مباررک
ایشالله تولد سال دیگش با هم جشن بگیرین
پاسخ:فدات شم اجی. اشکال نداره. ایشالله اجی جونم... هیییییی..........


مهرزاد
ساعت9:40---5 اسفند 1393
آنجا نشسته ای و لبخند می زنی اما دستی تکان نمی دهی ای کاش آن قاب، قاب پنجره بود سلام دریای معرفت بهم سر بزن خرج که نداره خرجم داشت من خرجتو میدم با بالگرد بیا کرایش با من

alitarjomeh
ساعت10:38---15 بهمن 1393
سلام

مطالبت خیلی جالب بود مرجان عزیز

لطفا ادامه بده هر وقتم اپ میشی خبر بده ممنون ...

ولی نمیاد انقدر احساسی باشی هاااا ...
پاسخ:عه چرا اخه....؟


رومینـــــــــا
ساعت12:14---13 بهمن 1393

آخ…آخ… آخ…
عشقت باشه جنگل باشه چادر باشه
سیب زمینى کبابى باشه
چاى هم باشه
هیزم هم باشه
صداى باد لاب لاى برگ درختا باشه
هواى سرد یه رودخونه هم اون اطراف در جریان باشه
من دیگه صحبتى ندارم :-)

تولد عشقت مبارک عزیزم...
پاسخ:رومینا هنگم الان اینایی که گفتی مسیج من به یکی بود تو از کجا میدونی؟متعجب



DUYĞU
ساعت16:03---2 بهمن 1393
زندگی فردا نیست،
زندگی امروز است،
زندگی قصّه ى عشق است و امید،
صحنه ی غمها نیست...
به چه می اندیشی؟
نگرانی بیجاست،
عشق اینجا و تو اینجا و خدا هم اینجاست..
پای در راه گذار،
راهها منتظرند،
تا تو، به هر جا كه بخواهی برسی،
پس رها باش و رها باش و رهاااا
تا نمانَد قفسی...


...
ساعت14:53---2 بهمن 1393
دووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووست دارم عزیزم
پاسخ:منم دوست دارم عزیزززززززززززممم


haniyeh
ساعت12:25---2 بهمن 1393
تولد عشقت مبارک اجی
پاسخ:میسی آجی جونم فدات. هانی جون وبت هک شده انگار.اگه وب جدید زدی ادرسش رو حتما برام بذار نفسی


...
ساعت11:32---30 دی 1393
مرجااااااااااااااااااااااااا انم دووووووووووووست دارم
پاسخ:(s77)


آریا
ساعت11:31---30 دی 1393
عشق ناز من..................زیباترین من...........خوب من................این احساساتت را با چه کلماتی بیان کنم عزیزدلم...............چندین و چند بار شعرت را احساس کردم .... از میان کوچه خاطراتمان شعرت را آواز سر دادم...توی کلبه کوچک اما زیبایمان رز سفید چیدم و به انتظارت لحظات را سر کشیدم...ای یار مهربون من...سقف کلبه مان نگاههای من و توست...و پنجره اش به باغ خاطراتمان نظر دارد...و چهار سوی دیوارهایش دستهای من و توست که در آغوش عشق جاودانه نفس میکشند عزیزتر از جانم...
پاسخ:قسمت اين بود که من با تو معاصر باشم تا در اين قصــــه پر حادثــه حاضــــر باشم


manamm
ساعت18:28---28 دی 1393
سلام اجی

خیلی قشنگه

تولده عشقت مبارک باشه اجی
پاسخ:مچکرم عزیزم.


مائده
ساعت19:53---27 دی 1393
تولد تولد تولدت مبارک دست هورااااااااااااااا
سلام آجی مرجان تولد عشقت مبارک باشه انشالله که 120ساله بشه و کنارهم خوشبخت بشین
پاسخ:فدات شم آجی میسی که اومدی.انشالله تو هم در کنار عشق مهربونت خوشبخت باشی عزیزم. بوسسسس اجی جونم.


DUYĞU
ساعت23:03---26 دی 1393
سلام ابجی مرجان،تولد عشقت مبارک عزیزم
موفق و سلامت باشین
پاسخ:قربونت برم آجی ممنون از تبریکت. بوسسسسس.


DUYĞU
ساعت23:02---26 دی 1393
یه سفره ی ساده نه آب پرتقال و نه نوشیدنی های بالا شهری

رنگارنگی سفره مهم نسیت

مهم چندنفری هستن که دورش نشستن ،

پر از عشق ، پر از محبت …

چایی تلخ رو که با عشق دم کنی ،

شیرین ترین نوشیدنی دنیا میشه حتی بدون قند !
تولدتون مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: