بی احساس
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 23:25 :: نويسنده : mar♡jan

بی احساس بودی . . .

بهتر که تمام شد !

بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . .

 

http://up.98online.ir/up/98onlinee/tir92/pic16292_aftab98.ir_.jpg



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت10:35---3 شهريور 1392
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .

سلام ابجی فراموش کردی ما را دیگه نمی ایی


sherlock
ساعت15:13---1 شهريور 1392
salam
upam ... ye sari ham be ma bezan (f)


خسرو
ساعت9:40---31 مرداد 1392
+بــــــہ ســـلـامــتے کــسـے کـــــہ



نــمـے شـنـاسـتـت امـا نــوشـتـــہ هـاتــو



مــیـخـــونــــہ تـا از درونـــت بـا



خـبـــر بـشــــہ و زیــرش نـظــر مـیــذاره



نــــہ واســــہ ایـنـکـــہ خــوشــــش اومــده...





واســـہ ایـنـکــہ بـهــت بـفـهـمــونـــہ کـــہ



تـنـهــا نـیـســتـے.



سلام ابجی
پاسخ:فدات داداشی


ali
ساعت2:26---31 مرداد 1392
چه خوش خیال است ............فاصله را میگویم .........به خیالش تو را از من جدا کرده ............نمی داند جای تو امن است ........اینجا درون قلب من

ali
ساعت2:19---31 مرداد 1392

"و ان یکاد" می خوانم
تا وانمود کنم
هنوز در راهی.. / که هنوز می آیی..
و تا رسیدنت
مدام، سر به آینه خواهم زد..
...

کمی با آن روی سگم مدارا می کنم..،
و بی اعتنا به فحش های در دست انتشار زیر لبم
ساعتی را مرور می کنم
که زار نیامدنت را می زند..
.
.
.
می دانی
من هنوز از چشم اتفاق / نیافتدم..
وقتی حادثه ها هنوز هم هیچگاه / خبر نمی دهند..


sherlock
ساعت13:51---24 مرداد 1392
salam duste aziz
up am
age vaqt kardi ye sari ham be man bezan


مخاطب خاص
ساعت0:26---24 مرداد 1392
سير شده ام از بس از آدم ها زخم خورده ام!


خدا خيرتان بدهد به من محبّت دروغين تعارف نکنيد.


من سيرم....


رامان
ساعت11:20---22 مرداد 1392
و بودن تو مث دسته گلیست که بر قلبم حک شده هست...
پاسخ:مرسی رامان عزیز


یگانه
ساعت10:23---22 مرداد 1392
مردمانی هستند که میخواهند بدانند تو چه مرگت است …
و وقتی بفهمند چه مرگت است …
بهت میگویند بس کن …
انرژی منفی نفرست …
اینجاست که سکوت معنا پیدا می کند …
و تنهایی می شود تنها چاره … !


خسرو
ساعت6:35---22 مرداد 1392
من میگم بهم نگاه کن


تو میگی که جون فدا کن


من میگم چشمات قشنگه


تو میگی دنیا دو رنگه


من میگم دلم اسیره


تو میگی که خیلی دیره


من میگم چشمات و واکن


تو میگی من و رها کن





سلام ابجی
پاسخ:سلام داداش خوبم واز کامنتای زیبات مچکرم


یگانه
ساعت0:15---22 مرداد 1392
اجی جون لینکی!!
پاسخ:فدات منم می لینکمت هههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: