میرمـ سفر
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 19:18 :: نويسنده : mar♡jan

سلامـ دوستای خوشگلمـ خوبید خوشید سلامتید

دوست جونیامـ من چند روزی نیستمـ

میرم سفر

دلمـ براتون تنگـ میشه

امیدوارمـ فراموشمـ نکنید

خیلی دوستون دارمـ خسرو،سمر،آریا،رضا،یگانه،علی،مهدی

وهمه اونایی که میایید وبلاگمـ.مواظب خودتون باشید

یه خداحافظی هم از عزیز دلم،کسی که همیشه با منه

کسی که همیشه تو قلبمه،

عزیزمـ

دوستت دارم بدون هر جا برم تو بامنی و فراموشت نمیکنمـ

به امید دیدار...

http://up.alamto.com/morteza/img/lovepics-16.jpg



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت13:02---10 مهر 1392
چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است ، شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”

خسرو
ساعت13:01---10 مهر 1392
چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است ، شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”

mehdi
ساعت23:55---20 شهريور 1392
aziz delet kie?
ki hamishe to ghalbete?


mehdi
ساعت23:54---20 شهريور 1392
كاش امشب كنارم بودي..
من از دوريت گلايه مي كردم..
از بي مهريت،از اشك هايي كه ريختم،
و تو با يك بوسه تمام مي كردي..
اين هـمــــه درد را...!!


من
ساعت0:24---20 شهريور 1392
بسلامت گلم

خسرو
ساعت18:44---19 شهريور 1392

وقتی خیس از باران به خانه رسیدم

برادرم گفت: چرا چتری با خود نبردی؟

خواهرم گفت: چرا تا بند آمدن باران صبر نکردی؟

پدرم با عصبانیت گفت: تنها وقتی سرما خوردی متوجه خواهی شد

اما مـــــادرم در حالی که موهای مرا خشک می کرد گفت:

" باران احمق "


آریا(سفرت بخیر مرجان عزیزم)
ساعت22:01---18 شهريور 1392
...و تو سفر کردی
با آلاله ها همسفر شدی...
حتی
پنجره ها هم به وجد آمده اند حالا
چطور من
اشکهایم را پنهان کنم
سفرت قشنگ و به کامت باشه مرجان عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: