به سلآمتـ ــــــِ تو!
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 1:59 :: نويسنده : mar♡jan


به سلآمتــ ـی تو! طلآی ويسکـ ـی نآب!
به سلآمتـ ـی تو! گيلآس سرخ شرآب!

سرگيجه هـ ـآی خوب به سلآمتـ ـی تو!
يه کآنتـينر مشروب به سلامتـ ـی تو!

به سلآمتـ ـی تــ ـــــــــو!

تويـ ـی که اين جآ نيستـ ـی!
تويـ ـی که حتـ ـآ پشت،
اين استکـ ـآن هآ نيستـ ـی!

به سلآمتـ ـی تو! مستـ ـی زير رگبآر!
لکنت و ترآنه... پآ به پآی گيتـ ــآر!

به سلآمتـ ـی تو! تلوتلو خـ ـوردن!
تمـ ــ ـآم دنيآ رو از يآد خود بــ ـردن...

 

 



نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:04---10 شهريور 1393
آدم دوس داره گاهی غرق شه
غرق شدن همیشه تو آب نیست.. تو غصه نیست.. تو خیال نیست..
آدم دوست داره گاهی تو یه آغوش غرق شه
آغوش عشقش


خسرو
ساعت13:05---10 مهر 1392
درویش کوچه های تنهایی ام ، کاسه دلتنگی من سکه نگاه تو را کافیست . .

ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت7:05---6 مهر 1392
اگه عاشقی، سعی کن به عشقت برسی چون وقتی بره دیگه رفته.

اگه عاشق نیستی پس تلاش نکن که طعمش رو بچشی.

چون تلخترین شیرینی روزگاره


آریا
ساعت0:33---3 مهر 1392
مستانگی را با تو خوش دارم ای آواز من
شراب ناب تو را در دل دارم ای پرواز من
هر چند با تو من در راه عشق پیمان بستم
تا آخر این راه پر پیچ و خم من با تو هستم


سمر
ساعت15:57---1 مهر 1392
چقدر دوست داشتم یك نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟

اما افسوس كه هیچ كس نبود ...همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ...

آری با تو هستم! با تویی كه از كنارم گذشتی

و حتی یك بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است


mehdi
ساعت11:35---1 مهر 1392
عـــــــــــــــــــالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: