حرفـــــــــ های ناگفتـــــــه
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, :: 10:14 :: نويسنده : mar♡jan


دور باشـــی و تــپــــــنده …
بهتر است از این که …
نزدیـــک باشی و زننـــــــده
این مفــــــهوم را که در رگ هـــایت جاری کنی …
دیگر تنـــــــــها نخواهی بود …

 

 

کنــارت هستند ؛ تا کـــی
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند …
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه …
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !

 

 

بعضی چیزها را ” باید ” بنویسم
نه برای اینکه همه ” بخونن ” و بگن ” عالیه ”
برای اینکه ” خفه نشم ”
همین !!



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت0:16---13 مهر 1392
ببخشید مرجان خانووووم چن روزی نبودم

AMIR
ساعت18:05---11 مهر 1392
همیشه سخت ترین سیلی رو از کسی میخوری که روزی بهترین نوازشگرت بود .

سمر
ساعت12:11---11 مهر 1392
تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ، ولی برای یک نفر تمام دنیا هستی…
اپم


خسرو
ساعت9:38---11 مهر 1392
تلخترین حرف : دوستت دارم اما …
شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند !:

سلام


mehdi
ساعت21:05---10 مهر 1392

دلم گرفت آنکه برایش میمردم داشت دعا میکرد که بمیرم





خسرو
ساعت13:09---10 مهر 1392
هنوز عادت به تنهایی ندارم / باید هرجوریه طاغت بیارم
اسیرم بین عشق و بی خیالی / چه دنیای غریبی بی تو دارم . . .


reza
ساعت12:00---9 مهر 1392
سلام خوبي؟
ممنون كه اومدي
من اومدم وبت ولي لينكي نديدمااااا

راستي چسبونك بي حيا قشنگه كه


خسرو
ساعت10:56---9 مهر 1392
با تو بودن همیشه پر معناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست

سمر
ساعت14:31---8 مهر 1392
ممنونم عزیزم اخه خیلی اسرارکردن بی معرفت هانظرهم ندادن منم ادامه مطلب روپاک می کنم

reza
ساعت14:16---8 مهر 1392
سلام
خش و خوبي؟
آپم [نیشخند]


آریا
ساعت22:04---7 مهر 1392
شاید هوا
ابری تر از آنی بود
که
من فکر میکردم
ولی
آسمان
صاف خواهد شد
آبی همچو قلبت
ابرها
خواهند رفت نازنینم
آفتاب
خواهد آمد
شوق
خواهد رویید
بر چشمان آسمانیت
سبز خواهی شد
پرواز خواهی کرد
بر فراز باران دیشب
و
خنده کنان
به سوی خورشید فردا روان خواهی شد...
چنین است عشق من به تو...






آریا
ساعت21:45---7 مهر 1392
کاش دستهای راستین عشق رو میشناختیم یاحرفهای قشنگو از قلب راستین میشناختیم
حرفهای قشنگ قشنگن ولی باد هوان
اگر از قلب و روح و جان و جسم او نیان



سمر
ساعت18:19---7 مهر 1392
ای گل سحرا نیلوفر ای گل شیپور نیلوفر

ای گل نرگس ای گل رستگار

ای گل سحرا منو ببر

توی شبا منو ببر

ای گل مریم منو ببر منو ببر

گل سحرا کجایی گل سحرا کجایی

میخوام تو رو داشته باشم از غم سحرایی

سحرا واییییی سحرا واییییی گل من وایییییی

سحرا واییییییی عشق من وایییی گل تو ای واییی

گل سحرا منو با خودت ببر منو با خودت ببر

ای گل سحرا منو شاد کن منو با غم هات ناز کن

منو با چشمهات راز کن منو با سحرا یار کن

وای ای وای وای ای وای

اپممم بیا


شادی
ساعت18:10---7 مهر 1392
شـــــک کــــرده بـــودم کســـــی بیـــــن ماســــــت !

حـــــالا یقــــــین دارم “مــــــــن” بیــــن دو نفـــــر بــــــودم !

چـــقـــــــدر تفــــــاوت وجــــــود داشـــــــت

بیـــــــن واقعـــــــیت و طــــرز فکـــــــر مــــــن !!!


asma
ساعت16:29---7 مهر 1392
می دونی چی بیشتر از همه آدم و داغون می کنه؟!

اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی...

آخرش برگرده بگه

مگه من ازت خواستم.....



mehdi
ساعت16:24---7 مهر 1392


شک کرده بـودم کسی بین ماست !



حالا یقین دارم “مـ…ــن” بین دو نفر بودم !



چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: