فقط تــــــــــ ــــــــو
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, :: 8:12 :: نويسنده : mar♡jan

 

 

ميـــــــ ـان בلتَنگــــــي هايَــــــم باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم

 

   

 

 

تا بــــه يا ב בاشـــ ـــته باشَمَـــــت تا بويَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم....

 
 
 

 
تا بِــــــ ـ בانَــــم که هَستــــــي تَـــــــ ـمامِ בنيـــ ــــام قَلبَــــمه....
 
 
 

 
בنيـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو تا بِـــــ בانــــ ـــي مـــــــــيانِ
 
 
 

ثانيــــ ـــه هايِ בلتَنگيـــــهامـــ تــــــو وجــــــ ــــو ב בاريــــ ــ فَــقَط تـــ ــــو

http://upload7.ir/images/73299348808869894398.jpg
 



نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت19:51---8 شهريور 1393
قبل از اینکه بخواهی در مورد من قضاوت کنی.
کفش های مرا بپوش و در راه من قدم بزن.
از خیابان ها،کوه ها و دشت هایی گذز کن که من کردم.
اشکهایی بریز که من ریختم.
دردها و خوشی های مرا تجربه کن.
سال هایی را بگذران که من گذراندم.
روی سنگ هایی بلغز که من لغزیدم.
دوبار و دوباره بر پاخیز و مجدادا در همان راه سخت قدم بزن.
همان طور که من انجام دادم...
بعد آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی...


کسی که خیلیـــــــــــــ دوست داره
ساعت12:42---18 مهر 1392
هستم

نیستی

رفتم اومدم

بازم نیستی

شبه

تنهام

خاطراتمونو

مرور میکنم

در یه جایی

آره !

در یه جایی

تو رو میبینم

که

میایی

دستای قشنگتو

به دستام هدیه میکنی

و

ما

جاودانه میشیم...


پاسخ:اومدم گلم فدات شرمندتم


..........................................
ساعت12:34---18 مهر 1392
نبودنت رو با تمام وجودم حس میکنم عزیزکم


همچنان که بودنت رو...



پاسخ:منوببخش عزیز دلم نبودنم اختیاری نبود


..........................................
ساعت12:33---18 مهر 1392
نبودنت رو با تمام وجودم حس میکنم عزیزکم
همچنان که بودنت رو...


...کسی که دلش خیلی واست تنگ شده...
ساعت12:29---18 مهر 1392
بدون تو

دنیام ناقصه

عزیزکـــــــــــــــــــــــ ــــــم

تو نباشی

من

برای چه کسی دیگه

بخونم

تو نباشی

خواب چه کسی رو ببینم دیگه

ای عشق جاودانم!

بالشم امشب

رویاِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِیــــــــــــــــــــــــ قشنگ توســـــــــــــــت

که سرم رو نوازش میکند

لحافم نبودن توست

که تا صبح

بر پیکرم سنگینی میکند

دلم ....برات....تنگ.......شده.....عزیزم........<b r />

پاسخ:منم دلتنگت بودم خیلی...


خسرو
ساعت8:36---18 مهر 1392
= DD= DD@}; - )@}; -= DD: )@} ;-: ) )@} ;-= DD : X=D D = DD= DD@}; - )@}; -= DD: )@} ;-: ) )
پاسخ:مرسی داداشی گلم


خسرو
ساعت10:02---17 مهر 1392


خسرو
ساعت9:47---17 مهر 1392


ایمااان
ساعت16:18---16 مهر 1392
یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت
پاسخ:ای شیطون


خسرو
ساعت8:10---16 مهر 1392
خسرو
ساعت8:09---16 مهر 1392
; )) = DD ) =D D: X ; )) = DD ) =D D: X

سمر
ساعت15:59---15 مهر 1392
یادمون باشه روی شیشه ی دلمون حک کنیم که دوست داشتن تاریخ مصرف ندارد
اپم


✖ یگانه ✖
ساعت5:18---15 مهر 1392
پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :

خانم ! تو رو خدا یه شاخه گل بخرید

زن در حالی که گل را از دستش میگرفت

نگاه پسرک را روی کفش هایش حس کرد،

چه کفش های قشنگی دارید !

زن لبخندی زد و گفت:برادرم برایم خریده است دوست داشتی جای من بودی؟؟

پسرک بی هیچ درنگی محکم گفت :

نه…

ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !!!



… تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم..



خسرو
ساعت21:27---14 مهر 1392
@}; -@ };-: ); ))@} ;- @}; -@ };-: ); ))@} ;- @}; -@ };-: ); ))@} ;- @}; -
پاسخ:وااااووو داداشی خیلی خوشگله مرسی عزیزم


خسرو
ساعت21:25---14 مهر 1392
یادمون باشه روی شیشه ی دلمون حک کنیم که دوست داشتن تاریخ مصرف ندارد

خسرو
ساعت21:22---14 مهر 1392
باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسه تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه

خسرو
ساعت21:19---14 مهر 1392
زندگی زیباست چون تصویر ماست / در مسیرش هرچه نازیباییست از تقصیر ماست

خسرو
ساعت21:15---14 مهر 1392
مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد / نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد / عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی / که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد

آریا
ساعت20:25---14 مهر 1392
تو بازم پیش من اومدی اما من دیر اومدم

تو خوب منی اما من واسه تو چیزی نبودم

تو فراتر از هر کامنت منی عزیزدلم

و گرنه وبلاگت رو پر میکردم از تو گلم

یه ویولون چن تا ورق کاغذ قلب بی ریای من
همه بودن تنها تو نبودی ای همه دنیای من


آریا-نبضـــــــــــــــــ احساسم
ساعت20:08---14 مهر 1392
به چشمام نگاه کن
چی میبینی عزیزم؟
عشق را در چشمانم نمیبینی؟
تنها لحظه ها
ناظر بودن.
ناظر عشقم به تو
آری...
نازنینم
نگاهم به توست
نگاهم به توست
و تو
در مرکز ثقل نگاهمی
دوری مون تو را نترساند
من در همین نزدیکیم
ساعت اتاقت
قلب منه
و تیک تیکش
صدای منه
که بهت میگم
دوست دارم...






سمر
ساعت18:00---14 مهر 1392
مرسی که خبرکردی گلم مثل همیشه عالیییییی وعالییییییی بودچه عکس خوشملیییییییی
هروقت اپ کردی خبرم کن


شیطون بلا
ساعت14:13---14 مهر 1392
سلام گلم خوبی قل دومم وبت عالی راستی تا الان کجا بودی خوب شد پیدات کردم بازم بیا به وبم

شیطون بلا
ساعت14:13---14 مهر 1392
سلام گلم خوبی قل دومم وبت عالی راستی تا الان کجا بودی خوب شد پیدات کردم بازم بیا به وبم

mehdi
ساعت14:02---14 مهر 1392
مـــــــــرسی از اینکه بهم سر زدی

mehdi
ساعت14:01---14 مهر 1392


mehdi
ساعت13:59---14 مهر 1392
بــــــــــسیار زیبا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: