ارتش سرخ آسیـــــــ ــا
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:, :: 8:27 :: نويسنده : mar♡jan

حتی اگر رییس کل هستید
یا رییس رییس کل هستید
یا رییس رییس رییس کل هستید
یا رییس رییس رییس رییس کل هستید
یا رییس رییس رییس رییس رییس کل هستید
حتی اگر رییس جمهور هم باشید باید پشت چراغ قرمز بایستید !!!
و این یعنی همه باید به قرمز احترام بگذارند …

 

http://www.iranvij.ir/wp-content/uploads/2012/08/1220.jpg

 

ما همون پرسپولیسی هایی هستیم که

۱۰دقیقه آخر بازی تلویزیونو روشن میکنیم ۳تا گل می بینیم و

یک لبخند میزنیم و بعد میریم تو افق محو میشیم !


.http://www.far30sms.com/wp-content/uploads/2013/08/PiroziWwW.SmS_.KamYab.Ir_2.jpg

ههههه اینم واسه رفقای پرسپولیسیم...



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت20:53---20 مهر 1392
ma ham hamonay hastim ke 2 sal natonestin maro bebarin


hala enghad eda nakon
پاسخ:منظورت چیه داداشی؟

پاسخ:میکشمت مهدی صبر کن ههههههه


mehdi
ساعت12:48---19 مهر 1392
مرسی از اینکه مارو فراموش نمیکنی و بهم سر میزنی
پاسخ:خواهش میکنم وظیفست گلم.


ایمان
ساعت11:28---19 مهر 1392
چرا بودنت راست و ریست نمی شود ؟
من که تمام پازل های تنهایی ام را درست چیده ام ؟!؟!
.


خسرو
ساعت8:35---18 مهر 1392
@} ;- = DD
خسرو
ساعت8:32---18 مهر 1392
دختری از پسری پرسید : آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟



پسر گفت : نه ، نیستی

دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟

پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم



دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟

پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم

دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش میکرد



اما پسر دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت :



تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی



من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را



و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد
پاسخ:زیبابود مچکرم


خسرو
ساعت8:29---18 مهر 1392
سهــمِ مَــن از دُنیــــــــــــا
نداشتـــــن استــــــــــــ ...
تنهـــــا قـــــدم زدن در پیاده رو هــــــا
و فكـــــــر كردن به كســـــی كه
هیـــــــــچ وقتـــــــــــــ نبــــــــــود ................!


mehdi
ساعت2:19---18 مهر 1392


ایمان
ساعت14:04---17 مهر 1392
چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش

اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم


ایمان
ساعت14:00---17 مهر 1392

من عشق رو باختم

نه برای اینکه بازی بلد نبودم …

نــــــــــه ..

فقط برای اینکه خنده تو رو ببینم …!



mehdi
ساعت12:30---17 مهر 1392
مرسی از نظراته قشنگت ممنونم

milad...
ساعت11:47---17 مهر 1392
چه تلخه وقتی دنیاتو ب دنیای کسی دادی،ک دنیاتو نمیفهمه اسارت میشه آزادی..

milad...
ساعت11:46---17 مهر 1392
هیســــــــــــــــــــــ ـــــ !!

هواس تنهایی ام را با خاطـــــــــــــرات تو پرت کرده ام...!

بگو کســـــــــــــی حرف نزند... بگذار لحظه ای آرامــــــــــــ بگیرم...!


milad...
ساعت11:45---17 مهر 1392
زندگی اون سوالهایی که بلد بودم رو نیم نمره ای گذاشته بود..



بلند نبودمهارو 2 نمره ای!!



به خاطر همین تو زندگیم باختم..!!


پاسخ:فدات داداشی نازم


milad...
ساعت11:44---17 مهر 1392
✔ بعضيا هستن هي از خدا گِـله ميكنن....!

✔ بعضيا هستن عاشق نوشته هاي پردردن چون دردشونو قشنگ توصيف ميكنه...!

✔ بعضيا هستن خنده هاشون تلخه و گريه هاشون ديگه آرومشون نميكنه...!

✔ بعضيا هستن دوس دارن شاد شن ولي همه ش فاز غم دنياشونو ميگيره...!

✔ بعضيا هستن دلشون شكسته ولي صداشو درنياوردن...!

✔ بعضیا هستن از زندگي خسته ن ولي بخاطر بعضيا دارن زندگي ميكنن...!

✔ اين بعضي ها عجيب دنیایی دارن !!!
پاسخ:قربونت داداشی


خسرو
ساعت10:13---17 مهر 1392
@} ;-@} ;-@} ;- @} ;-@} ;-@} ;- @} ;-@} ;-@} ;- @} ;-@} ;-@} ;- @} ;-@} ;-@} ;- @} ;-@} ;-@} ;- @} ;-

خسرو
ساعت10:12---17 مهر 1392
خواســــــتم بگویــــــــــم که کیستـــــــم ...

دیـــدم نگفتن بهتر اســــــــت !

چه ســــــود آن کــــــه نمی ماند همان بهتـــــــــر که نشناسد مرا...!

آن کــــــــس که می مانــــــــــد خود خواهد شــــــــــناخت ...!


خسرو
ساعت10:11---17 مهر 1392
بعضي زخــــم ها هســــــت كه هـــــــــر روز بــــايـــد روشونو باز كنــــي

و نـــــــــمـــــــــــــك بپـــــــــــاشـــــــــــــي ...

تــــــــا يــــــــــادت نـــــــــــــره كه ســــــــــــــراغ بعضـــــــــــي آدمـــــــــــــا

نبــــــــــــــــــــايــــ ـــد رفـــــــــــت ، نــــــــــــــبـايـــد! ! !


خسرو
ساعت10:10---17 مهر 1392
گاهی نفس به تیزی شمشیر می شود
از هرچه زندگیست دلت سیر می شود

گویی به خواب بود جوانیمان گذشت

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

کاری ندارم آنکه کجایی چه می کنی

بی عشق سر مکن که دلت پیر می شود


شیطون بلا
ساعت17:15---16 مهر 1392
سلام قل دومم کجایی عشیشم دلم برات تنگولیده قربونت برم

ایمان
ساعت16:13---16 مهر 1392
سلاااام مرجاااان جاااان خوبی عزیزم؟من ترو با اسم نبض احساس لینک کردم عزیزم بازم بهت سر میزنم تو هم سر بزن بابای

ایمان
ساعت16:10---16 مهر 1392
سلاااام مرجاااان جاااان خوبی عزیزم؟من ترو با اسم نبض احساس لینک کردم عزیزم بازم بهت سر میزنم تو هم سر بزن بابای

سمر
ساعت15:23---16 مهر 1392
بی توخوش نیست دلم بی تو ای محرم راز

چه کنم با گل سرخ ؟

چه کنم با گل ناز ؟

تک و تنها چه بگویم به بهار ؟

گر سراغ از تو گرفت چه بگویم به نسیم ؟

گر بهاران پرسد : ؟

« لاله زار تو کجاست » ؟

من پر از عطر خوش هم نفسی

تو چرا تنهائی ؟

غمگسار تو کجاست ؟

من و این سینه تنگ من و پائیز غم آلوده درد

همدمم سایه تنهائی خویش بی بهار رخ یار

تک و تنها چه بگویم چه بگویم به بهار ؟

بی تو ای راحت جان با دل شیدا چه کنم

با جهانی غم و حسرت من تنها چه کنم

عشق و بی تابی من مایه بدنامی توست

با تو پاکیزه تر از گل من رسوا چه کنم

در پی گمشده ای گرد جهان می گردم

ای خدا گر نشد این گم شده پیدا چه کنم

مردمان قطره آبی به کف آرند و خوشند

من که مردم زعطش برلب دریا چه کنم

گرچه امروز مرا نیست زپی فردائی

گرنبندم دل از امروز به فردا چه کنم

روی برتافت زمن آنکه جهان هست

بعد از این گر نکنم پشت به دنیا چه کنم


آریا
ساعت14:59---16 مهر 1392
عشق من عاشق پرسپولیسه
منم عاشق عشقشم
زنده باد پرسپولیس
زنده باد رنگ قرمز
زنده باد عشقم


reza
ساعت10:51---16 مهر 1392
سلااااااااااام
عشق است پرسپوليس
و خدا پرسپوليس را آفريد تا اس اس بي سرور نماند
آفرين كه مطالب غمگين نميذاري


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: