ویولونیست هنرمند
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 26 مهر 1392برچسب:, :: 18:2 :: نويسنده : mar♡jan

اجرای حیرت آور ویولون توسط نوجوان دوره گرد در تهران


دوستای گلم برای دیدن اجرای ویولون این نوجوون هنر مند به این ادرس برید

حتما ببینید محشره...

http://20ist.com/archives/15610

راستی تا یادم نرفته بگم عشق من هم ویولونیست هنرمندیه که کسی

به گرد پاش نمیرسهتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 



نظرات شما عزیزان:

عاشق مرجان و دوست رضا جان
ساعت0:11---10 آبان 1392
رضاداداشم هنرمنده

خدا کنه همه جا بشه برنده

گیتارش حرف قلب همه مونه

من و مرجان طرفدار صدای سازشیم

وقتی که اون ساز میزنه ما دوس داریم برقصیم

شعرم خوب در نیومد ببخشین دیگه...

ممنون از هنر زیبات رضا جان

دوست دارم مرجان...


پاسخ:اریا جونم قشنگ بودمرسی...منم طرفدار پروپاقرص صدای ساز داداش رضامم......


احسان
ساعت16:51---9 آبان 1392
خیلی عالی بود

تکسوار زندگی
ساعت15:51---7 آبان 1392
منمو گیتارو یک اتاق تاریکــــــــــــــــــــ

که عقل و دینو میکشه به نقطه های باریکـــ

منمو یک اتاقو یک خلوت تار

منمو صدای دلنشین یه گیتار

یه گیتارو یه دست و یه حرف

میشینه به دل مثه دونه های برف

استادم آریا و شاگردم یه ساز

بیا و دنیا رو با صدای من بساز

مثه ابرای بهاری قطره قطره میبارم

شده تو خلوت تارم زبونم سیم گیتارم

تکسوارم سوار بر زندگی

در محضر گیتارم اظهاربندگی

حرفام همه همین بود تمام

پس خداحافظ تا دیگر سلام






پاسخ:رضا عالی بود مرسی گلم مرسی...


به عشق مرجانم ویولونمو کوک میکنم...
ساعت21:59---5 آبان 1392
هر چن تک سوار زندگی گیتار به دسته

تو محفل ما آروم و راحت ننشسته

میگن امروز با ما بد جوری قرار ببسته

دلبری کنیم برات(مرجان) پشت درهای بسته

لیکن ویولونم قلب گیتارشو شکسته

دلبری از ویولون من میادمرجانکم اینو میدونسته

عشق مرجانم تو چشام نشسته

گیتارتو وردار ببر یه جای دیگه بنشسته!

رضا جان! به دل نگیر شوخی کردما

دوست دارم مرجان...




پاسخ:آریا جونم من مطمئنم که تو قلب گیتارو میشکنی.تو بهترین شاعر و ویولونیستی عزیز دلم... رضاجان حریف میطلبیم ههههههه...


تکسوار زندگی
ساعت15:04---5 آبان 1392
ااا اینجوریاس؟

باشه اصلا به این عشقت بگو با من یه قرار بذاره من با گیتار اون با ویولون ببینیم کی اون یکی رو میزنه ..... نه ببخشید کی بهتر دلبری میکنه خخخخخ
پاسخ:موافقم رضا ولی کم میاری عزیزم ههههههههه


ایمان
ساعت9:42---28 مهر 1392
من عاشق ویالونم ودارم کلاس های تخصوصیشو میرم. واز نواختن این پسر معلومه خیلی تمرین کرده.اما من بیشتر رو گیتار تمرین کردم.معلومه میشه تو یه چیزایی تفاهم داریم مرجان جووون .ممنون از وبلاگ نازت
پاسخ:فدات داداشی خوشگلم.امیدوارم هنرمند قابلی بشی.


▅▆▇█▓▒░@Dash Rez░▒▓█▇▆▅
ساعت19:20---27 مهر 1392
سلام
تو وبم كه سوغاتيتو گذاشتم
چرا ميگي سوقاتي ؟؟؟ سوغاتي هست


تکسوار زندگی
ساعت16:05---27 مهر 1392
سلاامممممممم سلام سلام سلام سلام

خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوشی؟سلامتی؟ ؟؟؟

چه خبرا؟

ههههه بیا اینم کامنت عمومی ههههه

چه عجبببببببببببببببببببببببببببب ببببببببب

سریم به کلبه درویشی ما زدییی

هههه آپم اگه تونستی یه سر بزن .کله نزنا سر بزن

خخ

باااااااااااای بای
پاسخ:حتما میام داداشی


با تو من شادم...
ساعت13:58---27 مهر 1392
تنگه تنگه دلم تنگه قفس تنگه
بزن ضربه بزن ضربه چه این آهنگ خوشرنگه!
دوست دارم...


صدای من تویی عزیزم...
ساعت13:46---27 مهر 1392
سفر کردم دور دنیا هشتاد شب و روز
زیاد دیدم ولی نه چنین عشق جگر سوز
لوپزو دیدم گومزو دیدم ولی تو را ندیدم
عاشقی ها چنین بودند که من دیدم
ولی من از عشق تو رز سفید چیدم...


از فاصله ای دور...
ساعت13:35---27 مهر 1392
قصه قصه ی فاصله هاست
قصه ی شب بغض کردناست
تلفن من قلبمه زدنش زنگ زدنمه
قلبی که برای تو بزنه نبض بدنمه
حرف من اینه که بهت یه چیزی بگم
گوش میکنی؟ بهت بگم عاشق توام


از ... برسه به دست مرجان...
ساعت13:26---27 مهر 1392
صدایت را ازدور میشنوم نازنینم
بذار کابلهای مسی تلفن ها و امواج کور بیصدا
مانع بشن
من خواهم شنید صدایت را
صدایی که
قشنگ ترین صداهاست
صدای تو
صدای پر طنین آینه هاست
من خواهم شنید...


I LOVE YOU
ساعت13:17---27 مهر 1392
خورشید من امروز مهتابیه
دستهای عشق پر از شادیه
گل من هر چند ازم دوره
اشکهای من مزش شوره
ولی دوسش دارم خیلی زیاد
عاشقیه دیگه شبیه فرهاد...


آریا
ساعت13:08---27 مهر 1392
عاشقتم عاشقتم
چون
حست میکنم
میبینمت
میشنومت
نبض احساسم
نبض احساستو
لمس میکنه
عاشقتم
چون
عشق منی
عشق را
با منطق کاری نیست
که خیلی از منتطق بالاتره...


...
ساعت12:56---27 مهر 1392
خاطره هایی که با تو داشتم
اشتیاقی که برای رسیدن به تو در چشمانم می درخشد
و
بهانه های ساده دلم
همه را مدیون تو هستم
همه را مدیون عشق هستم
بمان برای دلم
ای قلب راستینم بمان برایم...


reZa
ساعت10:00---27 مهر 1392
سلام خوبي؟

من از مشهد برگشتماااااا

ما آخرش نفهميديم تو شكست عشقي خوردي يا عاشق شدي ؟؟؟

راستي آش پشت پا من كوووووووووووووو؟؟؟؟
پاسخ:به به داداش زضا خوش اومدی صفا آوردی.آش پشت پارو که خوردیم رفتش تو بگو سوقاتی من کو؟؟؟


eman
ساعت19:26---26 مهر 1392
صندوق صدقات نیست دل من

که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . .


mehdi
ساعت18:48---26 مهر 1392

عشق یعنی:فقط خودت

بخاطر روی گلت

دنیا فقط رنگ چشات

بخاطر ناز نگات

پس نکنه یادت نره

دوست دارم

خیلی زیاد


Mehdi
ساعت18:46---26 مهر 1392
کاش فقط یک نفر بود که وقتی بغض میکردم بغلم میکرد
میگفت:گریه کنی میکشمتا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: