لجبازی عاشقانـــــــــه
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 19883
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 8:15 :: نويسنده : mar♡jan

من בیوانه ی آن لحظه ای هستم که

 

تو בلتنگم میشوی و محکم בر آغوشـــــم

 

 

 میگیری و شیطنت وار مرا میبوسی و من نمیگذارم !

 

 

  عشـــ♥ــــق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چســـبـב...

 

 
عاشقانه های جدید
 


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت16:50---9 آبان 1392
خوشگل بود مرسی

eman
ساعت17:25---6 آبان 1392
با عشق به من به من خیانت کردی
دل دادم و تو رد امانت کردی
رفتی و چه آسوده ز من دل کندی
هر دو قلمت خورد اگر برگردی


eman
ساعت17:23---6 آبان 1392
منبازم ومدم سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااام خوبی ابجی گلم؟؟؟/ ممنون از حظور سبز وگرمت .ووبلاگ قشنگت
پاسخ:فدات داداشی خوشگلم...


eman
ساعت17:22---6 آبان 1392
******
هر که را دیدم خیانت کرد و رفت
هر که با من بود یار من نبود
هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت
خود ندانستم از این غمها چه سود


eman
ساعت17:20---6 آبان 1392
باغبانی پیرم...

كه به غیر از گل ها از همه دلگیرم

كوله ام غرق غم است

آدم خوب كم است

عده ای بی خبرند



امها می میرند


تکسوار زندگی
ساعت15:00---5 آبان 1392
بابا یکم ملاحظه ما مجردارو هم بکن خخخخخخخخخ
پاسخ:همه اینجا مجردن خیالت تخت...تو کم طاقتی گلم هههههههه


نیلوفر
ساعت22:06---4 آبان 1392
سلام عزیزم..اپپپپپم..ممنون میشم بیای.نظر یادت نره منتظرتم
پاسخ:اومدم عزیزم


eman
ساعت22:27---3 آبان 1392
سلااام مرجان جان خوبی؟اپای جدیدت خیلی قشنگه ممنون خسته نباشی گلم
پاسخ:سلام گلم.میسی چشات قشنگ میبینه ایمان عزیز.


eman
ساعت22:24---3 آبان 1392
دلم بایگانی رویاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند ...
چه اشتباه مهیبی !!!
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد و مرا در پوشه تنهائی گذاشت !


eman
ساعت22:24---3 آبان 1392
دلم بایگانی رویاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند ...
چه اشتباه مهیبی !!!
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد و مرا در پوشه تنهائی گذاشت !


eman
ساعت22:23---3 آبان 1392

بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ،
بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ،
بوسه آتش می زند بر جسم و جان ،
بوسه یعنی عشق من با من بمان


eman
ساعت22:21---3 آبان 1392
- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -
انسان به سه بوسه نکمیل میشود ،
بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ،
بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ،
بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری


لجبازی عاشقانه
ساعت12:09---1 آبان 1392
در پناهگاه عشقمان

بوسه

بر لحظات نابمان

فرمانروایی میکرد

پناه گاهی

از جنس گلهای رز سفید

که ما را

احاطه کرده اند

و

هرگز

آه هرگز

هیچ

چشمی

ما را نخواهد دید

آری عزیزکم

آری...


پاسخ:چه پناهگاهی با شکوه تر ازاین.............


mehdi
ساعت11:26---1 آبان 1392


mehdi
ساعت11:26---1 آبان 1392
مطالب جدید عالیه
پاسخ:مرسی مهدی عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: