تو رادوست می دارم
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 771
بازدید کل : 19892
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 8:58 :: نويسنده : mar♡jan


تو را دوست می دارم ، نمی دانم چرا ،

شاید این طبیعت ساده و بی آلایش من،

حد و مرزی برای دوست داشتن نمی شناسد.

ای فرشته نازل شده بر چشمانم

ای شقایق زندگی ام

ای تنها ستاره آسمان قلبم

ای بهانه خواب شبهایم

ای تنها نیاز زنده بودنم

ای آغاز روز بودنم

ای نیمه پنهان من

و تو ای معشوقه مـــن

تو را با تمام وجود،

دوست دارم

و می پــرستم...




نظرات شما عزیزان:

همه زندگی من تویی به همین سادگی...
ساعت23:36---9 آبان 1392
راز من تو هستی

حتی وقتی که

پنجره ام

بدون تو نفس میکشد

حتی وقتی که

کنارم

ردی از خاطره های تو باشه

آرامم

آرامش من

با یاد تو

پیوند خورده

پیوندی

به بلندای

تبار زیبای عشـــــــــــــق...

دوست دارم عزیزدلم...دوست دارم مرجانم


پاسخ:.............................................


احسان
ساعت16:50---9 آبان 1392
زیبابود مرسی

صدایت میکنم...
ساعت23:25---6 آبان 1392
آروم اومدی تو قلبم نشستی

صدات میکنم مرجانم

مرجانم

و تو

سرت را به سویم برمیگردونی

و این یعنی

ورق قلبم را برگردوندی

صدایت میکنم عزیزدلم...

همچو ماهی پولک نشان

به سویم اومدی

آه ... من چقد خوشبختم عزیزم
پاسخ:.............................................


احسان
ساعت17:44---6 آبان 1392
وبلاگ زیبایی داری ومرسی که سرزدی

راستی باتبادل لینک هم موافقم
پاسخ:میسی از حضورت.


نیلوفر
ساعت9:59---6 آبان 1392
خیلی ممنون عزیززززززززم..
پاسخ:خواهش میکنم آجی عزیزم...


✖ یگانه ✖
ساعت4:06---6 آبان 1392
دنیای اطرافمان را با پرده سینما اشتباه گرفته ایم
یکی فراموش می شود
یکی خاموش می شود
یکی می میرد
و ما فقط تماشا می کنیم.....


ایمان
ساعت23:47---3 آبان 1392
مرجااان جون کاری از دستم برمیاد ابجی؟؟؟؟/ بیا به وبلاگم بگوووودقیقا چه مشکلی داری؟ یا اینکه به سایت لوکس بلاگ گزارش کن
پاسخ:فدات شم داداشی میسی که به فکرمی


ایمان
ساعت22:33---3 آبان 1392
ابجی گلم خیلی قشنگه
پاسخ:ایمان عزیز مرسی که اومدی از کامتای خوشگلتم مچکرم داداشی عزیزم.


ایمان
ساعت22:32---3 آبان 1392
کاش میشد
بوسه ها را قاب کرد
مثل نامه سوی هم پرتاب کرد
کاش میشد عشق را تقسیم کرد
مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .


ایمان
ساعت22:31---3 آبان 1392
کاش میشد
بوسه ها را قاب کرد
مثل نامه سوی هم پرتاب کرد
کاش میشد عشق را تقسیم کرد
مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .


ایمان
ساعت22:30---3 آبان 1392
کاش میشد
بوسه ها را قاب کرد
مثل نامه سوی هم پرتاب کرد
کاش میشد عشق را تقسیم کرد
مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .


mehdi
ساعت15:45---3 آبان 1392
اپم دوس داشتی بسر
پاسخ:مهدی جان مشکل لود وبلاگم حل بشه حتما میام.


تکسوار زندگی
ساعت17:44---2 آبان 1392
که بوسه با لجبازی میچسبه اره؟میکشمتتتت مرجان ههههه





یه سر بزن آپم
پاسخ:وای نه داداشی گناه دارم هههه.شم حتما گلم.
پاسخ:وای داداشی یادم رفت بگم فعلا تو لود وبلاگها مشکل پیدا کردم درست بشه حتما میام گلم.


سمر
ساعت15:03---2 آبان 1392
یادمون باشه روی شیشه ی دلمون حک کنیم که دوست داشتن تاریخ مصرف ندارد

اپم حتما بیایییییی
پاسخ:اجی جونم میسی که اومدی من الان دوروزه که برای باز شدن بعضی وبلاگا مشکل دارم.شرمنده اجی بلاگ شما هم باز نمیشه ولی به محض اینکه مشکل حل بشه میام عزیزم.


mehdi
ساعت11:42---2 آبان 1392
بــــــــعضی وقتا بـــاید

یقه ی احســاســـاتـــــــــ رو بگیری

بزنی تــــو گوشش!

با تــــمام قدرت سرش داد بزنی بگی

خـــــــــــفه شو دیگه بسه!!

تا الآن هرچی کشیدم

به خاطر تــــــــــو بوده...
پاسخ:واقعا داداشی راست گفتیا...


...
ساعت14:49---1 آبان 1392
منم عاشقانه عشقمو میپرستم

...
ساعت12:41---1 آبان 1392
چشمهایت را میخواهم نازنینم

آن هنگام که

به من نگاه میکنی

و

من

تو را

در آغوشم

خواهم کشید

آن هنگام که

چشمهایت

به

سرزمین رویاههای شیرینت

خواهد رفت

من

بالای سرت

جاودانه میدرخشم

و

تپش قلبم

همراهت خواهد بود عزیزم...

بخواب نازنینم ...بخواب...


پاسخ:.............................................


تو رو دوست میدارم ...
ساعت12:31---1 آبان 1392
طبیعتت ساده و بی آلایشه عزیزکم

قلبت بی کرانگی هارو فتح کرده

و

کنار تک پنجره آبیه امروز

گنجشککان را میسراید

و

من در آرزوی رسیدن به قلبت

دنیا را

زیرو رو خواهم کرد...
پاسخ:عزیز دلم تو محشری


mehdi
ساعت11:25---1 آبان 1392
بــــــــــــــسیار زیبا اووووووووووورین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: