خوش به حال آسموטּ
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 8:26 :: نويسنده : mar♡jan

خوش به حال آسموטּ ڪہ هر وقت دلش بگیره بے بہونہ مے باره ...
بہ ڪسے توجہ نمے ڪنہ ...

از ڪسے خجالت نمے ڪشہ...

مے باره و مے باره و...

اینقدر مے باره تا آبے شہ ... ‌

آفتابے شہ ...!!!..

http://www.8pic.ir/images/dtwv83unqa7fu6c0e78.jpg



نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت13:36---6 آذر 1392
سلام اجی وب زیبایی داری به منم سر بزن کامنت یادت نره ها ...... بای بای......

ایدا اشک تنها
ساعت9:32---28 آبان 1392
سلام عشقم ولی من الان وبم رو درست کردم که تو راحت تر بری تو وبلاگم اگر امدی به عکس داداشم هم سر بزن ونظر بده ممنون راستی عاشق وبلاگت هستم
پاسخ:ایدا جونم نیدونم چرا نمیتونم بیام اصلا برام لود نمیشه واگه وبلاگت برام باز شد حتما میام عزیزم قربونت برم بوس بوس...


احسان
ساعت23:55---12 آبان 1392
زیبابود مرسی

دوست من
ساعت20:50---12 آبان 1392
سلام عزیز اپ امروزم انجام شد...اپ روزانه

ایمان
ساعت20:46---12 آبان 1392
عشق مثل فلفله
یه گاز ازش میزنى
مزه مزه میکنى
خوشمزس
لذت داره
امایه دفعه . . .
همه ى وجودت گر میگیره


ایمان
ساعت20:45---12 آبان 1392

گفت : فرق رویا با آرزو چیست ؟
گفتم : آرزو یک حقیقت نزدیک است
ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی !
گفت من رویا هستم یا آرزو ؟
گفتم رویایی که
به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است
……………….


ایمان
ساعت20:43---12 آبان 1392
هیچی قشــنگ تر از این نیست که . . .
وقتی از دستت عصبانی ام و میگم
برو پی زندگیـــــت . . .
تو بهم میگی : کجا برم ؟!
زندگــــی من تـــــــویی


ایمان
ساعت20:42---12 آبان 1392
پیشرفت من توئی !
که میگذاری
هر لحظه
بیشتر
عاشقت شوم . . .
……………..


ایمان
ساعت20:40---12 آبان 1392
سلااام مرجان جا خوبی؟ فرا رسیدن ایام محرم رو به تو وخانواده محترمت تسلیت میگم . گلم مطالب جدیدیت بیسته .من اپم اگه دوسداشتی بهم سر بزن
پاسخ:سلام عزیزم میسی که اومدی با کامنتای زیبات خوشحالم کردی.منم بهت این ایام رو تسلیت میگم......


احسان
ساعت18:01---12 آبان 1392
زیبابود مرسی گلم

...
ساعت14:22---12 آبان 1392
تنــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــهایی تـــــــــــو

تنــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــهایی منه

تـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــو گریه میکنی

اشــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــکهایش مال منه

اینجام هوا ابریه عــــــــــــــــــزیزکم

اگه اونجا بــــــــــــــــارونی باشه



اینجام دل من میگیره

اگه تو بغضت بگیره

اینجام ... اینجام ...اینجام...اینجام...

اگه حال تو عشقم بد باشه





ولی

یه روز

آفتاب خواهد شد عشق جاودانه ام

دل من و تو شـــــــــــــــاد خواهد شد

....................................................


پاسخ:چقدر تو مهربونی اخه...........♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: