یادمان باشد...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 9:33 :: نويسنده : mar♡jan

یادمان باشد

وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم

در برابرش مسئولیم...

در برابر اشکهایش

شکستن غرورش

لحظه های شکستنش در تنهایی

و لحظه های بی قراریش

و اگر یادمان برود

در جایی دیگر

سرنوشت یادمان خواهد آورد

و این بار ما خود فراموش خواهیم شد...

 



نظرات شما عزیزان:

رقیه
ساعت10:15---14 آبان 1392
سلام وب زیبای دارید اگه باتبادل لینک موافقید خبر بدید لطفا

احسان
ساعت23:55---12 آبان 1392
عالی بود مرسی راستی اپم

ایمان
ساعت20:57---12 آبان 1392
مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام ؛ فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …

ایمان
ساعت20:56---12 آبان 1392

در زندگی محتاج دو چیز باش
قلبی که دوستش داری و قلبی که دوستت داره



...
ساعت20:40---12 آبان 1392
قدم زدن در امتداد آسمان



در تعقيب نگاه كوتاهي از تو



نقاشي كردن دنيايي از ستاره ها كه من در چشمان تو يافتم



اينجا در بالاي مه



همه چيز واضح و اشكار به نظر مي رسد



در حيرتم كه چطور مي شد اگر تو نيز اينجا بودي

و گذشت زمان نيز زمان مي بردزمان مي برد



ولي من نمي توانم صبر كنم



تا به تو بگويم كه چگونه احساسي دارم



قلبم....خونم.....احساساتم...



من تو را نزديك خود مي گيرم



وقتي كه همه چيز در حال به هم ريختن بود...............



تنها يك شانس به من بده تا ثابت كنم...



كه چگونه بايد عاشق تو باشم...



و گذشت زمان نيز زمان مي بردزمان مي برد



ولي انقدر دير نيست كه به تو بگويم...



كه چگونه احساسي دارم

...اه عزيزم



روزي تو به اين اطراف خواهي امد



و من چراغ ها را براي تو روشن خواهم گذاشت ....



و من هيچ گاه تورا نااميد نخواهم كرد...



نه...تو را نااميد نخواهم كرد...



تو را نااميد نخواهم كرد.......

.......تو ستاره



تو ماه .... تو باران منی



لبانت را دوست دارم .. چشمانت را



كه مرا ديوانه مي كنند...



اه عزيزم...عزيزم
پاسخ:..............................................♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


اسم تو چقدر قشنگه مرجانکم...
ساعت20:04---12 آبان 1392
ساعته هشت شب

تنها

دارم

به تو فکر می کنم

قلبم

تیر میکشد

تایپ می کنم

تایپ می کنم

ای نازنینم!

من تو را

دارم صدا می زنم

مــــــــــــــــــــــــــر جانکم...
پاسخ:غزیز دلم ببخش که امروز نتونستم بیام..........♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


احسان
ساعت18:00---12 آبان 1392
عالی بود مرسی

...
ساعت16:59---12 آبان 1392
از چشمهایت

اشک می بارد

از دستهایت

عـــــــشق

کلماتت

با

من حرف می زنند

زمزمه میکنند

صدام می زنند

اشک شوق

در

چشمانم

آه...عزیزکم

اشک شوق

آه.........................


پاسخ:♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


...
ساعت14:46---12 آبان 1392
سرنوشت من

چشمان تو بوده مرجانکم

آن هنگام که

اشکهایت را

می بینم

اشکهای خودم را

می بینم

که

آرام

بر شیروانی قلب زیبای کلبه مان

مینشینند

و

تو را

صدا می زنند:

مـــــــــــرجانکم دوست دارم...


پاسخ:فدای تو عزیزم منم دوست دارم............♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: