نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, :: 1:20 :: نويسنده : mar♡jan

http://hertcity.persiangig.com/1/21/mot2khtar2/deborah-mihanblog-com_2khtar_mot_1.gif

دوست جونیام سلام.....خوبید خوشید سلامتید؟

خدا کنه هر جا هستید سلامت و سرحال باشید

رفقا؛من چند روزی نیستم دارم میرم سفرجزایر هاوایی هههه...

وقتی برگشتم به همتون سر میزنم

دوستون دارم دوستای گلم و باااااااای......♥♥♥♥♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت9:13---2 آذر 1392
) @} ;-@} ;-; ))=D D = DD @} ;-@} ;- ) @} ;-@} ;-; ))=D D

ایدا اشک تنها
ساعت16:26---18 آبان 1392
وبت عالیه راستی لینکت کردم حالانوبت توست
پاسخ:حتما اجی


صدیقه
ساعت12:03---17 آبان 1392
وبت خیلی قشنگه
خوشحال میشم به وبم سر بزنی


خسرو
ساعت14:34---16 آبان 1392
امام حسین (ع) فرمودند : چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد







امام حسین (ع) فرمودند : هر که خدا را ، آن‌گونه که سزاوار اوست ،



بندگی کند ، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش به او عطا کند.









امام حسین (ع) فرمودند : هركس گره اى از مشكلات مؤمنى باز كند



و مشكلش را برطرف نماید،





خداوند متعال مشكلات دنیا و آخرت او را اصلاح مى نماید.


پاسخ:مرسی داداشی...عالی بودش.


احسان
ساعت12:36---16 آبان 1392
اپم بیا

شیطون بلا
ساعت12:09---16 آبان 1392


هـــــــوا را هر چقـــــــدر که نفـــــــس بکشی

باز برای کشیدنش بال بال میزنی...!!!

عین تـــــو که هرچقــــــدر که باشی

باز باید باشی...!!!

می فهمی چه می گــــــــویم

بودنت مهــــــــــــم است عشــــــق من

همیـــــــــن...!!!



*******

جهـــــــــانم بی تـــو بدون "الف " است...!!!

بی شک آغــــــــوش تو هشتمین عجایب دنیاست...!!
سلام قل خوشگلم چرا دیگه به وب من سر نمیزنی منتظرتم


دلم واست تنگ شده عزیزدلم...
ساعت11:03---16 آبان 1392
..........................وقتی آه می کشم
تو رو یاد میکنم
تصویر زیبای تو در چشمهایم میدرخشن
........................................................ ..........


احسان
ساعت19:46---15 آبان 1392
باادرس جدیدم منو لینک کن
پاسخ:حتما داداشی...


احسان
ساعت13:30---14 آبان 1392
اپم

ایمان
ساعت13:41---13 آبان 1392
نروووووووووووووو دلم برات میتنگه :- ((
پاسخ:اومدم گلم...


احسان
ساعت13:38---13 آبان 1392
باشه

...
ساعت11:30---13 آبان 1392
خدا نگهدارت عزیزدلم ...
دلم برات تنگ میشه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: