سرزمین تن من...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 24 آبان 1392برچسب:, :: 15:50 :: نويسنده : mar♡jan

 

 

 

بالا بروى … پایین بیایى … بى فایده است

 


من تورا همین جا

 


میان بازوانم، در آغوشم میخواهم

 


با یک بوسه


در سرزمین تن من خبرى از دموکراسى نیست …

 

http://www.lovepicturesoflove.net/love-picture-kiss-park-pedrosimoes7-love.jpg 



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت9:32---13 آذر 1392
= DD @} ;-@} ;-@} ;- :- )) =D D @} ;-@} ;- = DD= DD @} ;-@} ;-@} ;- =D D:- )) = DD

ایدا اشک تنها
ساعت16:32---6 آذر 1392
اره وب خودمه گلم خودم درستش کردم وبلاگتم درجه یکه گلکم

خسرو
ساعت9:10---2 آذر 1392
اگر شما یک غذای بد طعم را خورده باشید



میتوانید طعم یک غذای خوب را درک کنید



پس، از تلخیهای زندگی درس بگیرید تا بتوانید آنرا درک کنید
پاسخ:ممنون داداشم...


ایدا اشک تنها
ساعت17:45---1 آذر 1392
سلام گلم خوبی چطوری ممنون که به وبلاگم سر زدی وبت زیباست دیگه حرف نداره از ریز تا درشتشو خوندم
پاسخ:سلام...میسی گلم وب خودته...


خسرو
ساعت15:38---1 آذر 1392


eman
ساعت11:41---28 آبان 1392
مرجان اخ اخ بعد میگی مطالب من منحرف کنندس دیگه؟؟؟پس خبری از دموکراسی نیست؟؟؟

نه؟؟؟؟؟
پاسخ:ههههههههه ندید بگیر دیه...


eman
ساعت11:38---28 آبان 1392
سلاااام مرجان خوبی ؟؟ممنون که سر میزنی بهم .منوببخش یه مدتی هست مشکلاتم زیاد شده وقت نمی کنم بهت سر بزنم.
پاسخ:فدات این چه حرفیه من همیشه منتظرتم...


شیطون بلا
ساعت11:16---27 آبان 1392
لایککککککککککککککککککک

آریا
ساعت23:14---24 آبان 1392
در هیچ زمانی هیچ کسی و هیچ چیزی به اندازه تو مرجـــــــــــــــانکم دلمو به لرزه در نیاورده و نخواهد آورد

اینو قلبم بهت میگه... می شنویش عشق خوشگلم؟...
پاسخ:اره عزیزم میشنوم صدای قلب تو قشنگترین سمفونی زندگیمه........


...
ساعت22:46---24 آبان 1392
آغوش تو منو آروم می کنه عزیزدلم

قلبمو عاشقتر می کنه

وقتی تو بغلمی

دنیا واسم کوچیک میشه

فقط تو رو میبینم

بهونه هاتو

هق هقاتو

فقط تو رو حس می کنم

ولی میخوام چیزیو بهت بگم

اینکه

تو حالاشم تو بغلمی عشق من...


پاسخ:...واین زیباترین قسمت عاشقیه عزیزم...


احسان
ساعت16:43---24 آبان 1392
زیبابود مرسی

هه لبه ست
ساعت16:25---24 آبان 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: