ببار ای نم نم باران...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : mar♡jan

دوست جونیام سلام.این شعر از خودمه دوست دارم نظرتونو در موردش بدونم.حتما نظر بدیدا.همش نگید خیلی قشنگ بود.انتقادم بکنید .میسی از همتون...

تقدیم به عزیز قلبم با عشق؛
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ببار ای نم نم باران

بزن بر شیشه احساس من ضربی

که این زیباترین آهنگכنیای من است انگار...

ببار ای نم نم باران

تو با این بارش نرمت

مرا یاכ عزیزی

که כورافتاכه از قلبم

                              می اندازی...

همان یار سفر کرכه

که כرכشت گل و احساس

ترنم های زیبایت

برایش بهترین اهنگ כنیا بود.

ببار ای نم نم باران

بزن بر شیشه احساس من ضربی

که من כر اینכم و ساعت

כلم محتاج آهنگ غم انگیز تو است انگار...

ببارای نم نم باران

ببارو هرچه اندوه است،

ببر ازنبض احساسم...

که من بی خنده های او،

ندارم شوق پروازی برای زندگی انگار...

http://www.up.mihancamp.com/images/diy730884qq2vk5g0wu.jpg
 



نظرات شما عزیزان:

آه...
ساعت3:38---21 آذر 1392
ابتدای شب در چشمان من و توست

و تا

انتهای شب

دستان من و تو خاطراتمان را تا بامدادان بارونی در قلبهایمان جاااااودانه میکنند عزیزک نازم...



بذار بارون بیاد بذار باااااااااارون بیاد نازنینم!

...........
پاسخ:داره بارون میباره عزیزم ومن باز دیوونه تو ام....


...
ساعت3:23---21 آذر 1392
تو کوچه زمزمه بارونه فقط من و تو میشنیدیم...

در قاب زیبای پنجره مان

عکس ریزش اتفاق من و تو

عکس آغوش مه

و صدایی که بهت میگفت مرجان دوست دارم

طنین می یافت...
پاسخ:چه خوب یادم هست طنین صدایت عشقم...


فرزانه
ساعت9:06---18 آذر 1392
کلک نکنه این وب واین تشکیلاتو واسه آریا ساختی؟؟؟

ای شیطون
پاسخ:ههههه آجی دیه نگو دارم خجالت میکشم...با اجازه دوست جونیام بهله....


mm
ساعت16:56---17 آذر 1392
ali bood aji

mesle hamishe
پاسخ:فدات داداش مهدی گلم...


mm
ساعت16:56---17 آذر 1392
بزرگ ترین خطایش این بود که

می پنداشت ،من برای همیشه صبور خواهم ماند...!!


سمر
ساعت17:18---14 آذر 1392
سلام اپم حتما بیای دانلود نرم افزار افزایش بازدید

راستش همین الان شعرت رو خوندم ای جوووووونم خیلی زیبا و پر احساس بود افریییییییین ادامه بده بازم از این شعر هات بزار
پاسخ:فدات میسی حتما میام..


خسرو
ساعت9:35---13 آذر 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااای آفرین بر ابجی شاعر خودم خیلی قشنگ بود عالی آفرین



سعی کن بازم شعر بگی باشه یدونه هم برای من بگو
پاسخ:میسی داداشی..چشم برای تو هم شعر میگم داداشی فدات...


خسرو
ساعت9:15---13 آذر 1392
در زندگی به کسانی دل می بندیم که نمی خواهندمان و از وجود کسانی که می خواهندمان بی خبریم ، شاید این باشد دلیل تنهایی مان

خانم مهندس
ساعت18:29---12 آذر 1392
سلام


قشنگ بود


ولیبه نظرم بعضی جاهاش از وزن افتاده بود

پاسخ:شاید ....ممنون که نظرتو گفتی...بازم بهم سربزن.


khaton10
ساعت19:33---10 آذر 1392



kimiya
ساعت17:47---10 آذر 1392
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :

















بسم الله الرحمن الرحیم

















لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم



































آمین



































این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه



































پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه



































الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...<


احسان
ساعت14:19---9 آذر 1392
اپم بیا

دلتنگ تو...
ساعت13:23---8 آذر 1392
دلم خیلی واست تنگ شده عشـــــــــق نازم...
پاسخ:منم همین طور عزیزم...


بدون تو دارم قدم میزنم در کوچه های خیالم
ساعت13:20---8 آذر 1392
بر زمین خسته ام قدم میزنم تا انتهای برگهای پاییزی

تا انتهای بارون

تا انتهای خاطراتم با تـــــــــــو

قدم میزنم در کوچه های زرد و سرخ

تنــــــــــهای تنـــــــــها

صدای خنده های دلنشینت

چقدر خالیه عزیزکم

آواز گرم نگاههایت

چقدر اینجا ....

همش صدای قلب خودم رو میشنوم

و نفسهایی که

باید با تو معاشقه میکردند...

آره عشــــــــــق من!با تــــــــــــــو...

ای زیباترین خیال من...ای رویای همه لحظات من...
پاسخ:فدای دلتنگیات عزیزم...


...
ساعت13:07---8 آذر 1392
واسه رسیدن به تو

دنیا رو سبز خواهم کرد

قشنگترین گلها رو خواهم کاشت

واسه دیدن تو

پله ها روطی خواهم کرد

پله های چوبی کلبه دل انگیزمون

واسه دیدن تـــــــــــــــو

زیر بارون خواهم رفت

زیر رنگین کمون

در ساعت عشــــــــق

تو رو تصویر خواهم کرد...

واسه دیدن یه لحظه از تـــــــــو

تموم راه ها رو خواهم رفت

تموم تابلوها رو خواهم خواند

واسه رسیدن به پنجره ات

همه پنجره ها رو دور خواهم کرد

عشـــــــــــــــق نازم .......
پاسخ:همیشه در انتظارتم...


ali
ساعت18:01---7 آذر 1392
salam.vebet jlebe vaghean ghamgin

سمر
ساعت16:07---7 آذر 1392
عالی و عالیه و بازم عالی مهشر ببخشید دیر اومدم اینتر نتم قطع شده بود راستی نویسنده اون وبلاگ که ادرسش رو گذاشته بودم رمز عبور وبلاگش رو فراموش کرده یعنی اگه نطر بدی بهش نمی تونه بخونه فکر کنم وبش هک شده
پاسخ:سمر جونم میسی که اومدی عزیزم.در مورد اون وبلاگ هم واقعا برای نویسندش متاسفم.


ایمان جیگرررررررر
ساعت14:01---7 آذر 1392
تو مرجانی تو در جانی تو مروارید غلطانی اگر قلبم صدف باشد میان ان تو پنهانی.......

میدونم قدیمیه ولی بهت میاد
پاسخ:اره ایمان خیلی میاد...دارم برات داداشی بصبر ههههه...


ایمان جیگرررررررر
ساعت14:00---7 آذر 1392
تنهایی یعنی‌ : هنوزم دوسش داری . . ولی‌ حق نداری بهش نزدیک بشی‌ ! چون اون دیگه تنها نیست

ایمان جیگرررررررر
ساعت13:59---7 آذر 1392
بسلامتیه تنهایی که خیلی با ارزشه..چون خالی از آدمهای بی ارزشه

ایمان جیگرررررررر
ساعت13:58---7 آذر 1392

تمام روز میــــــخندم تمام شب یک دیـــگه م
من از حالم ب این مردم. دروغــــــــــای بدی میگم


ایمان جیگرررررررر
ساعت13:57---7 آذر 1392
به سرخی غروب روزهای پاییزی سوگند
گر ذره ای احساس بود ترا
میفهمیدی فرق من و دیگرانرا
و دیگر نمیگفتی:
مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد


ایمان جیگرررررررر
ساعت13:56---7 آذر 1392

گاهى
آنکس ک میخندد و میخنداند
میخواهد حواست را ازچشمان گریانش پرت کند
_____________


ایمان جیگرررررررر
ساعت13:55---7 آذر 1392

شده ام شنبه
همه میخواهند از من شروع کنند
ترک کردن را


ایمان جیگرررررررر
ساعت13:54---7 آذر 1392

اولش رنج می کشی
یه خورده بیشتر یا یه خورده کمتر
بعد جدایی ها برات عادی می شن
زندگی همینه دیگه
جدایی پشت جدایی
زندگی جمع شدن نیست
جدا شدنه


ایمان جیگرررررررر
ساعت13:53---7 آذر 1392
سلاام خوفی مرجان جون؟؟؟؟من اپم بدو بیا نظریادت نره ها منتظرم
پاسخ:حتما میام گلم..ممنون از حضورت.


خسرو
ساعت8:30---7 آذر 1392
اکثر مردم گوش میدهند
نه برای فهمیدن ٬ بلکه گوش میدهند برای جواب دادن …


خسرو
ساعت8:22---7 آذر 1392
برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت

برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت
پاسخ:باهات موافقم داداش خسرو..


kimiya
ساعت15:45---6 آذر 1392
من لینکت کردم اجی توهم منو لینک کن

فرزانه
ساعت11:46---6 آذر 1392
سلام عزیزم من لینکت کردم گلی

آجی من دارم میرم شلمچه ولی وقتی برگشتم حتما حتما بهت سر میزنم تنهام نذاریاااااااااا
پاسخ؛آجی خوشگلم منم لینکت میکنم...عزیز دلم چرا باید تنهات بزارم برو گلم خوش بگذره بهت...


احسان
ساعت17:18---5 آذر 1392
اپم بیا

فرزانه
ساعت16:30---5 آذر 1392
سلام خیلی قشنگ بود عزیزم موفق باشی به منم سر بزن.
پاسخ:نظر لطفته اجی جونم...حتما...


تکسوار زندگی
ساعت16:13---5 آذر 1392
وب میلادو برگردوندم

فعلا آبجی بابای


پاسخ:فدات رضا جونم میسی عزیزم...


تکسوار زندگی
ساعت15:32---5 آذر 1392


ببار ای ابر بارونی

ببار بر حال زارم

که از تقدیر تلخم بیقرار بیقرارم

نشستم تا که برگرده زمونه ی خوشی هام

نیومد بیشتر شد روزگار نا خوشی هام

ببار ای ابر بارونی ببار

منفور و مطرودم گلم خاکستر و دودم
تبعیدی قلب زمین دور از تو نابودم

من بی تو درگیرم خدا از بودنم سیرم خدا

جون میدم اینجا نم نمک هر لحظه میمیرم خدا

من بی تو درگیرم

هر لحظه میمیرم

ببار ای ابر بارونی که از دنیا بریدم

از این نامهربونی ها به انتها رسیدم

از این نا مردمی ها گرچه دلگیرم ولی شکر

که از قلب همین طوفان به ساحل ها رسیدم



ایا جز عشقم به تو عزیزدلم چیز دیگه ای هست؟.....
ساعت14:07---5 آذر 1392
قلمم کم میاره کلمات ته میکشن حروفی باقی نمانده. زیبایی چشمهای تو اما مهتاب را درخودش پنهان میکند و میدرخشد جاودانه...

عقربکهای ساعت من:1و2و3و4و5...60

دقایق به آرامی یک قو و به شوق یک شب پره

چرخ میزنند

پنجره را باز می کنم

برگهای پاییزی

اتاق را مامن خودشان میکنند

تو امشب صدام زدی

و من شنیدم و دوان دوان به سویت پر گرفتم

و من اه......اه........اه.....اه....... به تــــــــــــــــــو (مرجان بانو) می اندیشم...........
پاسخ:عزیز دلم...منم همیشه تک وتنها به تو می اندیشم...دوست دارم.


ایمان
ساعت13:51---5 آذر 1392
چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند
.


ایمان
ساعت13:49---5 آذر 1392
می ترسم کسی نه خودت را،
که دوست داشتنت را از من بگیرد !
.


ایمان
ساعت13:48---5 آذر 1392
“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش
کنار گذاشته ام . . .


ایمان
ساعت13:46---5 آذر 1392
سلااام من برگشتممممممممممم.خوبی ابجی؟؟؟؟وای چقد شعر خوشگلی بود برا کی نوشتی کلک مطمئنم ادامه بدی موفق تر میشی
پاسخ:سلام داداش خوشگلم.میسی عزیزم لطف داری...ای شیطون هههه...


=====
ساعت12:07---5 آذر 1392
قشنگ بود بازم شعر خودت نوشتی خبر بده ببشخ که دیرومدم
پاسخ:میسی عزیزم حتما...خواهش میکنم اجی این چه حرفیه؟...


احسان
ساعت22:45---4 آذر 1392
خیلی احساسی بود همیشه شاد وموفق باشین

تازه مبارکتون باشه


پاسخ:میسی داداشی فدات...


........
ساعت20:37---4 آذر 1392
نشسته بودم

روی تابم

نم نم بارون بود و

گلهای کلبه مون

با قطرات ریز احساسم

معاشقه میکردند

و..................آه عشــــــق زیبای من!

قطره ای گرم بر صورتم

لیز خورد...
پاسخ:عزیز دلم تحمل دیدن ریزش قطره های احساستو ندارم میدونی که...پس خواهش میکنم همیشه بخند.


...
ساعت20:24---4 آذر 1392
از وقتی که تو رو دیده ام

بارون یه معنی دیگه میده

وقتی زیر نم نم بارون

دارم خیس میشم

عزیزکم

دارم از عشق تو لبریز میشم

شعرتــــــــــو مث همون

قطرات ریز احساس منه

که

هر لحظه بر قلبم فرو میریزن.......

دوســـــــــــــت دارم عشـــــــق من...
پاسخ:شعر من بازتاب احساسات پاک توست عزیزم...


آه...
ساعت20:06---4 آذر 1392
..............................
پاسخ:نازنیم تو خودت برایمن باغ گلی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: