من تو را دوست دارم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 776
بازدید کل : 19897
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, :: 15:6 :: نويسنده : mar♡jan

من تو را دوست دارم

وقتی که با من هستی

زمان متوقف میشود

درکنار ت هرگز به عقب برنمیگردم

هرثانیه بدون توبی معنی به نظرمیرسد

آرامش دو باره را در آغوشت پیدا کردم

یک لبخند کوچک انرژی یک روزمن است

هزارکلمه من نمیتواند توصیف کند

چقدر من تو را دوست دارم...

http://www.uplooder.net/img/image/1/47319d3a12e68774029d11ebc246ca48/ff0525c64bf3.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

بازمانده
ساعت20:35---27 آذر 1392
عشقی که از دل برآید بر دل نشیند

تکسوار زندگی
ساعت11:33---23 آذر 1392
راستی یادم رفت

داداش آریا چه میکنه؟

آشتی کردین؟از دلش دراوردی اجی/؟
پاسخ:سلام رضا جان اره خیلی وقته هههه....


ایدا اشک تنها
ساعت16:15---22 آذر 1392
سلاممنوم از حضورت در وبلاگ
موفق باشی

وشماهم وبلاگ زیبا و مطالب زیبایی دارین


فرزانه
ساعت9:05---18 آذر 1392
خُدایا…
چشم های هیــــچ عاشقی رو…
واسه رسیدن به عشقش…
خیــــس نکن… !

پاسخ:آمیــــــــــــــــــــــــن...


mm
ساعت16:53---17 آذر 1392
تو دور مي شوي
و انگار ابرها ستاره ام را مي چينند
و تك شقايقم در مرداب مي ميرد
و حال در بطن اين لحظه هاي سرد
سبد هاي سيب پر از خالي است
ومن اهسته زير سايه ي درخت ها تب مي كنم
و در اغتشاش توهم برگ ها هذيان مي گويم
اه تو هركجا هستي سري به خواب من بزن
وببين كه هنوز بي شقايق بي ستاره در چشم سيب ها رنگ مي بازم


فرزانه
ساعت12:56---17 آذر 1392
اپم...سر بزن

ایمان
ساعت12:08---17 آذر 1392
تمام روز میــــــخندم تمام شب یک دیـــگه م
من از حالم ب این مردم. دروغــــــــــای بدی میگم


ایمان
ساعت12:07---17 آذر 1392

به سرخی غروب روزهای پاییزی سوگند
گر ذره ای احساس بود ترا
میفهمیدی فرق من و دیگرانرا
و دیگر نمیگفتی:
مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد


ایمان
ساعت12:05---17 آذر 1392
گاهى
آنکس ک میخندد و میخنداند
میخواهد حواست را ازچشمان گریانش پرت کند


ایمان
ساعت12:03---17 آذر 1392

شده ام شنبه
همه میخواهند از من شروع کنند
ترک کردن را


ایمان
ساعت12:02---17 آذر 1392
یه سوال این متن هاتو که انقدر خوشگل و خوش خطه چطوری مینویسی ابجی/؟؟؟ میشه بیای وبهم یاد بدی ؟؟؟؟

ایمان
ساعت12:00---17 آذر 1392
اولش رنج می کشی
یه خورده بیشتر یا یه خورده کمتر
بعد جدایی ها برات عادی می شن
زندگی همینه دیگه
جدایی پشت جدایی
زندگی جمع شدن نیست
جدا شدنه


ایمان
ساعت11:58---17 آذر 1392

همیشه ابرها میبارند
اما انسانها ستاره ها را دوست دارند
چه موجودات عجیبی این همه گریه را
به چشمکی میفروشند


ایمان
ساعت11:55---17 آذر 1392
سلااام ابجی گلم خوبی؟ امین کیه به من گفتی امین شیطون؟؟؟چقد اپت قشنگه
پاسخ:سلام داداشی نمیدونم شاید اشتباه املایی بوده...میسی فدات...


دوووووست دارم مرجاااااانک نازم...
ساعت21:00---15 آذر 1392
دلم واسه خودم بد جوری تنگ شده عزیزکم... میدونی واسه چی؟ چون تموم وجودم از تو لبریز شده عشق خوشگلم..........
پاسخ:فدای دلتنگیات نفسم....


عاشق اون نگاهتم ..........آه عشق من...
ساعت20:51---15 آذر 1392
عشــــــــــــق ناز من!عکستو وقتی نگاه میکنم

................................................

لبریز میشم لبـــــــــــــریز....

لبریز تـــــــــــــو مرجانکم...

لبریز عشق تو عزیز دلم...

دارم عکستو میبوسم گل خوشگلم...

.........................................
پاسخ:دوست دارم عزیزم.............


▅▆▇█▓▒░@Dash Rez░▒▓█▇▆▅
ساعت20:07---15 آذر 1392
اين پسره كه تو وبلاگم نظر داري شبيه منه چقدر

ممنون از حضورت
پاسخ:عه داش رضا میگم اشنا میزنه...ههههه...


فرزانه
ساعت17:20---15 آذر 1392
سلام عزیزم میسی از لطفت تو خوبی؟ سوغاتی ک چیزی نداریم ولی واسه همه دعا کردم...
پاسخ:میسی اجی فدات...


سمر
ساعت17:15---14 آذر 1392
سلام اپم حتما بیای دانلود نرم افزار افزایش بازدید

reza
ساعت20:03---13 آذر 1392
سلام خوبي؟ نميدونم به وبت سر ميزني يا نه
اما به رسم معرفت بهت سر زدم
اميدوارم خوب و خوش باشي
روزگارت خوش
يا علي[گل]


فرزانه
ساعت19:48---13 آذر 1392
تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر . . .


و مــــــــن


بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود . . .


از بــــــس . . .


خــــودم را مـی زنـــــم ،


بـــــه نـفـهـمـــی . . . !!!


خسرو
ساعت9:12---13 آذر 1392
ارزش قطره های باران را گلهای تشنه میدانند و قدر دوستان خوب را دلهای تنگ
پاسخ:خیلی زیبا بود داداشم...


خسرو
ساعت9:07---13 آذر 1392
زندگی باید کرد: گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه باید رویید در پس یک باران گاه باید خندید با غمی بی پایان!!!

خانم مهندس
ساعت18:34---12 آذر 1392
ظاهر وبلاگت که میگه حرف نداره ولی به نظر خودت واقعا اینجوریه؟
پاسخ:شماچی فکر میکنی؟


arash
ساعت18:14---12 آذر 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ منم سر بزن

نظر یادت نره ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: