قرارمون یادت نره نفسم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : mar♡jan


باران مرا یاد چتر می اندازد

وچتر مرا یاد قرارمان

قرارمان که یادت هست؟

اینکه آغوشت را چتر کنی

تا چشمهایم بیش از این خیس نشوند؟؟؟!

http://www.gooyait.com/uploads/26101.jpg



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت11:03---28 آذر 1392
به ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺑﺎﺣﻮﺻﻠﻪ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻨﻮ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﺸﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﺎ ﻫﻢ ﻗﺪﻡ ﺑﺸﻦ
پاسخ:خیلی زیبا بود میسی گلم.


خسرو
ساعت10:57---28 آذر 1392
روز دیگری شروع شد؛امروز را با نبودت چه کنم¡†
روزهایه بیهوده زیادی در راه است؛من با آن روزها چه کنم¡†
فکر این همه عمر دیوانه ام میکند؛خدایا جانم را بگیر°°°°


بازمانده ای که تزریقی عشق تو است :د
ساعت20:30---27 آذر 1392
زیر چتر من نیا که چتر من سوراخه )

ایدا
ساعت8:43---25 آذر 1392
سلام خوبی وبت عالیه مطلباتم خوبن ممنون که مطلبای زیبایی میزاری بابای به منم به سر

فرزانه
ساعت8:41---25 آذر 1392
نترس…





اگر هم بخواهم از این دیوانه تر نمی شوم





گفته بودم بی تو سخت می گذرد بی انصاف





حرفم را پس میگیرم…





بی تو انگار اصلاً نمی گذرد…





.


احسان
ساعت13:03---22 آذر 1392
اپم بیا

صدیقه
ساعت15:17---21 آذر 1392
عالی بود
اپم بیا


احسان
ساعت23:00---20 آذر 1392
اپم بیا

...
ساعت22:39---19 آذر 1392
از تو هر چی بگم کم گفتم مرجانکم...

عکستو باید قاب کنم بذارم رو دیوار اتاقم

ولی میترسم زلزلزه بیاد دیوار فرو بریزه و عکست زیر آوار تا ابد مدفون فراموشی بشه

پس اونو میذارم تو آلبومم

ولی بازم میترسم یه روز یه سایه اونو بدزده

.........

عشق من عکستو یه جایی میذارم که هیچ کس دستش به اون نرسه جایی به اسم قلبم...
پاسخ:قلبت تا ابد جایگاه من خواهد بود عزیزم...


آریا
ساعت22:26---19 آذر 1392
مرجااااانکم!عشق من!

دستاتو بذار تو دستام

نگاتو بنداز به نگاهم

گوشاتو بسپر به قصم

حرفاتو بگو به قلبم

حرفامو بذار تو قلبت

چشام پر از تصویر زیبای توست عشق من ببین...

و من تو را با چشمهایت شناختم گل خوشگلم چشمهایی لبریز از ماهی های کوچولوی خوشگل...
پاسخ:..........عزیزکم


سبوی غم
ساعت14:56---19 آذر 1392
سلام ابچی خسته نباشی وبلاگ عالی داری .پیری ان نیس که بر سر بزند موی سپید ان جوانی که بدل عشق ندارد پیر است. این شعر تقدیم به تو
پاسخ:فدات داداشی میسی از شعر زیبات.


سبوی غم
ساعت14:53---19 آذر 1392
سلام ابچی لینکم کن یا میام میکشمت ها
پاسخ:لینک شدی داداشم...


خسرو
ساعت11:41---19 آذر 1392
دیوانه ات می کنند



مسئله هایی که در ذهنت به جای اینکه حل شده باشند



ته نشین شده اند
پاسخ:میسی داداشی.


خسرو
ساعت11:41---19 آذر 1392
خواستم هر چیزی را که بوی تو میداد بسوزانم

ولی افسوس جانم آتش گرفته


=====
ساعت10:52---19 آذر 1392
زیبا بود مرسی

خسرو
ساعت18:23---18 آذر 1392
بغض هایم رابه آسمان سپرده ام,
خدا به خیرکند باران امشب را...


خسرو
ساعت18:20---18 آذر 1392
برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد...
برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست...


خسرو
ساعت18:18---18 آذر 1392
به زندانی گفتند: تنها تر از تو کیست؟
گفت کسی که دلش زندانی دیگری است...


...
ساعت12:22---18 آذر 1392
قرارمونو بستیم تا همیشه بیاییم زیر بارون و عاشقانه های بارونیمون رو تو آغوش هم گرم کنیم عشق زیبای من!

بوسه بر لبهامون

و

لبخندهامون بر چشمهای تو خلاصه میشن...
پاسخ:..........................


...
ساعت12:15---18 آذر 1392
تو تموم این کره خاکی چقدر زیباست که من فقط تو رو میخوااااااام اه عزیزدلم...
پاسخ:منم فقط تو رو میخوام نفسم....


عشق من!دارم صدات می زنم...
ساعت11:42---18 آذر 1392
تــــــــــــو رو مرجااانکم دووووست دارم

بیا بغلم بیا نااازنینم! بیا فدااااااای اون چشمای خوشگلت بشم من.داره بارون میاد... بیا عزیزک نازم که خیس نشی...موهات خیس شدن....اه عشق من!آغوشم جای توست فقط جاااای تو ناااازنینم.................
پاسخ:عزیزم.........................


آریا
ساعت11:29---18 آذر 1392
روز قرارمون نزدیکه........

بارون با یاد تو همراهه عشق من!

چقدر خوشگل سرودی عاشقانه هایمون رو عزیزکم!

وقتی با همیم بر چشمهایت هزاران شاخه گل ناااز می چسبانم مرجااانک نازم!اشکهایت را با دستهایم پاک میکنم آه..... عشق من!

بارون وقتی میاد چشمهایم رو به تو میدوزم

وقتی به تو نگاه میکنم چشمهایم همیشه برق میزنه گل نااازم همیشه ......مرجانک نازم !خوشگلک بارونم!
پاسخ:..........................


ೋ҈ೋ کلبــــــه تنـــــــهــــــــــايــــــــــي ೋ҈ೋ
ساعت10:27---18 آذر 1392
سلام خوبي . وبلاگ تحسين بر انگيزي دارين . اميدوارم هميشه موفق باشي . لطفا به منم سر بزن . خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام ممنون از حضورت.لطف داری .دوست عزیز وبلاگت برای من لود نمیشه.همین که لود شد خدمت میرسم...


فرزانه
ساعت9:04---18 آذر 1392
ﭘﺎﯾﯿﺰ ! ﺑﻪ ﻣﻦ ﻗﻮﻟﯽ ﺑﺪﻩ: ﺳﺮﺩ ﻧﺸﻮ ... ﻋﺸﻖ ﻣﻦ ﺳﺮﻣﺎﯾﯽ ﺳﺖ! ﮐﻨﺎﺭﺵ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺳﺮﺵ ﻏﺮ ﺑﺰﻧﻢ ﻟﺒﺎﺱ ﮔﺮﻡ ﺑﭙﻮﺷﺪ .. ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﺍﮔﺮ ﺳﺮﺩ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ... ﻭ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﺗﺮﮎ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﺩ... ﺗﻤﺎﻡ ﺳﺮﻣﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﺰﺩ ﻣﻦ ﺑﯿﺎﻭﺭ .. ﻣﻦ ﻣﯿﭙﺬﯾﺮﻡ ... ﻣﻦ ﺳﺮﻣﺎ ﻣﯿﺨﻮ ﺭﻡ، ﻣﯿﻠﺮﺯﻡ، ﺗﺐ ﻣﯿﮑﻨﻢ، ﺍﻣﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺗﺐ ﺩﺍﺭ ﻧﮑﻦ ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: