یاد چشمهایت...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 13 دی 1392برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : mar♡jan

یاد چشمهایت ،

هنوز هم آتشم میزند

چه حقیرست این زمستان ،

باتمام سرمایش . . .
 

http://data3.whicdn.com/images/45102379/wallpaper-2476868_original.jpg



نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت11:15---3 بهمن 1392
وبت خوب وجالبه افرین

فرزانه
ساعت12:49---1 بهمن 1392
خـُבآیـآ ...


آغــوشـَت رآ امشـَب بـہ مـَن مـے בَهـے ؟

بـَرآے گـُفـتـَن ... چیــزے نـَבآرَم

امـآ بـَرآے شـنـُفـتـَنِ حـَرف هـآے تـو ... گـوش بسـیآر

.مـے شـَوَב مـَن بـُغـض كـُنـَم ..

تـو بگــویـے : مـَگـَر خـُבآیـَت نـَبآشـَב كـہ اینگـونـہ بـُغـض كـُنـے

مـے شـَوَב مـَن بـگــویـَ ـم خـُבآیـآ ...؟

تـو بگــویـے : جـآنِ دِل ...

مـے شـَوَב بیـآیــے ؟

تــَــــــمـَــــــــــنـ ـــــآ مـے كـُنـَ ـم ...


ایدا
ساعت17:12---28 دی 1392
سلام وبت خوبه وعالیه همه رو خوندم ولذت بردم به منم سربزن ممنون ایدا

█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت11:24---28 دی 1392

سلام
خوبم
تو خوبي؟
منم مي تبريكم
راستي ممنون كه مدام سر ميزني


رضا
ساعت11:25---27 دی 1392

سلام. ممنون خوبم تو خوبي؟ آره ديگه خودم گفتم
خيلي كه نه ولي زيبا بود
بازم ممنون


آریا
ساعت12:59---26 دی 1392
عشــــــــق نازم .......

چشمهایت را بر من بگشا

بر من بتاب عزیزدلم

تا بهت بگم که چقد دووووست دارم مرجانکم..
پاسخ:..........................عزیز دلم عاشقتم.


▅▆▇█▓▒░@Dash Rez░▒▓█▇▆▅
ساعت11:01---26 دی 1392

سلام
آره ممنون بازم گفتم يه نظر ديگه هم بدي
عمدا ساده گذاشتم زود لود بشه
ممنون
انشالله موفق باشي


صدیقه
ساعت21:18---25 دی 1392
خیلی قشنگ بود راستی اپم

reza
ساعت18:42---25 دی 1392
سلام خوبي؟
يه سري تغييرات دادم تو وبم
قالب، نوع مطالب و ...
خوشحال ميشم بهم سر بزني
حتما نظرتو بگو واسم مهمه
انتقادي هم داشتي حتما بگو
منتظرتم[قلب][گل]


نازکیجا
ساعت10:15---24 دی 1392
سلوم مرجان جونم خوبی اجی مثل همیشه وبلاگت عالیوقشنگ دمت گم عزیزم موفق باشی

شیطون بلا
ساعت22:33---23 دی 1392
سلامممممممم آجی چرا دیگه به من سر نمیزنی هاااااااا
آپ جیدیدت هم عالی بووووووود


آریا
ساعت21:00---21 دی 1392
.............دووووووست دارم مرجان
پاسخ:منم دوست دارم عزیزم...


تکسوار زندگی
ساعت11:56---15 دی 1392
ســـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ♥♥ام
خوبـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ♥♥ی؟
کجــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ♥♥ایی؟
کم پیدا شـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ♥♥ی؟
یادی ازما نمــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ♥♥یکنی؟<b r /> آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ♥♥م
راستی مرجان از داداش آریا چه خبر؟
چند وقتیه باهاش حرف نزدم


نازک ترین
ساعت23:10---14 دی 1392
ای آسمان!ای همیشه آبی!

ای بغض های همیشه در برگیرنده!

روی این زمین خدا

من یاد می کنم

از زیباترین یارم

یادی از شادی هایش

از غصه هایش

از دلتنگی های ساده آشنایش

از چشمهایش...آه

از بودن ناز بی انتهایش

تو تنها آبی قصه من نبوده ای

اوست که آبی ترین است نگاهش...
پاسخ:عاشقتم..........


آریا
ساعت23:00---14 دی 1392
آه ای راز زیبای من!

مرا رازیست با تو

که گفتنش

از هزارتا راز اسرار آمیزتر است

راز عاشق شدنم

راز عشق ورزیدنم به تو...

دووووست دارم آشنای من

دوووست دارم مرجان...............
پاسخ:عزیزم این تنها راز تو نیست راز منم هست...منم دوستت دارم عشقم...


فرزانه
ساعت16:01---14 دی 1392
درد مرا شمعـــــــــی می فهمد …

که برای دیدن یـــــــک چیز دیگــــر ،

آتشـــــــــش زدنــــد …آپــــــــــــم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: