لعنت به...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, :: 14:13 :: نويسنده : mar♡jan

ﺩﺭﺩ ﯾﻌﻨـﯽ :

ﺍﻣﺸﺒﻢ ﻣﺜﻞ ﺷﺒﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ

ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـﯽ

ﺁﻫنگ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑﺎﺯﻡ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ

به ﺍﯾﻨﮑـﻪ خیلی همراهم بودی . . .

به ﺍﯾﻨﮑﻪ حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره . . .

به ﺍﯾﻨﮑﻪ چقدر باهم دعوا کردیم و آشتی کردیم . . .

به ﺍﯾﻨﮑﻪ کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی . . .

ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ . . .

لعنت به ﺍﯾﻨﮑﻪ ها . . .

ﻭ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ بایــد ﺗﻘﺎص ﭘﺲ ﺑـﺪن . . .

http://aloneboy.com/pic/mataleb/matn/takhte%20%5BAloneBoy.com%5D%20taboot.jpg



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت14:08---4 اسفند 1392
من "سکوت" کردم چون حوصله ی اثبات دروغاشونو نداشتم..!!



اونام گذاشتن به حساب :



کم حرف بودن..



خجالتی بودن..



حتی کـــــم آوردن!!
پاسخ:اوخی قربونت برم اجی...


آریا
ساعت21:43---10 بهمن 1392
چه شبهایی که بالشم دستهای تو نبود

چه شبهایی که عشقم کنارم نبود

چه شبهایی که تو را دوست داشتم و نبودی

چه آرزوهایی که هیچ کس نبود و تو بودی

چه شب هایی که قلبم را بهت سپردم

چه شبهایی که بی تو من میمردم

چه شبهایی که قافیه چشمهایت را میباختم

چه شبهایی که چشمهای آشناتو میشناختم

چه شبهایی که کارم شده بود دیدن تو

چه شبهایی که من شده بودم عاشق تو

چه شبهایی که رفتم یاهوبرای دیدنت

چه شبهایی که نمیتونستم ببوسمت...
پاسخ:چه شبهایی که چون سایه خزیدم پای قصر تو. به امیدی که مهتاب رخت بینم در ایوانت عزیزم.......


سمر
ساعت11:01---3 بهمن 1392
خدا می دونه چقدرگریه کردم.....برادرم هم همش مسخرم می کرد که من وبلاگت رو این جوری کردم ولی اون حتی ادرس وبلاگ منو نداشت منم دلم برات تنگ شده بود
راستی بیشتروبلاگ ها در لوکس بلاگ این جوری شده دیگه داره از لوکس بلاگ بدم میادوقتی داشتی این وبلاگ رو درست می کردی یه قسمت ازت پرسیده می شد از چه کسی متنفرهستیدوقتی از لوکس بلاگ نظر برات اومد در جوابش اسم همون کسی که در اون قسمت نوشتی روبنویس که وبلاگت مثل وبلاگ من مسدود نشه عزیزم


ایدا اشک تنها
ساعت10:16---3 بهمن 1392
سلام وبت عالیه این مطلبتو خوندم زیباست به منم دوست داری به سر

فرزانه
ساعت9:38---3 بهمن 1392
یه جایی هست توی زندگی که دلت گرفته ولی مجبوری بخندی وشاد باشی...
بهش میگن اوج بدبختـــــــــــــــــــــــــ ی...!
آپم ...


فرزانه
ساعت10:02---2 بهمن 1392
تمام شد …



مــن به عـقد غم ها در آمدم …



خیلی دیـر آمـدی !


فرزانه
ساعت9:48---2 بهمن 1392
سلام آجی .خوفی؟عالی عالی عالی گلم
منم اپم تو هم بیا نظرتو درباره پستام بگوجیگیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: