نبض احساس عشقم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, :: 15:38 :: نويسنده : mar♡jan

این دلنوشته از احساست پاک عشقم هست

دوست داشتم شما هم بخونیدش ونظرتونو بگید رفقا...

واسه خودم که خیلی با ارزشه...دوستت دارم آریا...

پرده توری سفید دانه های نازک برف دستهای سفیدت

برگ های پاییز دیروز نفس های دفترم و عشقی که جاری بود در چشمهایمان ......

آواز لبخندهایمان، سیمای نگرانمان ،صورت های عاشقمان
روزی کلبه ات کلبه ما شد

کلبه من و تو،فقط من و تو 

کلبه ای که باغچه اش،گلهای زیبایش
با نبض احساس من و تو
 پر میکشید
،نفس میکشید
با اشک های شوق عشقمان
 آبیاری میشد
 با طنین چشمهایت
 آبی میشد
 با تپش قلبهایمان
 به وجد می آمد
 کلبه مان
 راز زیبای آینه ها بود
زندگی داخلش جاری بود
 زندگی
عشق من
 کلبه مان راز هستی ما بود
 راز هستی ماست
 عشق من
 یادته
دست در دست هم ،
زمزمه میکردیم
با هم بودنو

با هم نگاه میکردیم
با هم نفس می کشیدیم
 با هم میخندیدیم
 لبخند هایمان
 هنوز بر پیکره زلال عشقم
 جاریست
 یادگاریست
دستهای سفیدت
بر صورتم
می نوازد قلبم را
شعر باران
شعر قلبم بود...
واژ هایت نیایش صبرم بود
از میانش ماهیان کوچیک صید میکردم
شعر باران یار قلب من است
از باران آمدی از باران آمدم
و
به دریا خواهیم رفت
به جزیره
به کلبه
به چشمهایمان
و سر انجام
ما
به عشــــــــــــــق
پیوند خواهیم خورد
بر ابرها سوار خواهیم شد
خواهیم خواند
قصه های ناتمام
عشــــــــــــــق من
خواهیـــــــــــــــــــــــــم ماند
بر همه جغرافیای عشق
و
بشنو ای همه هستی من
 عشق من
 همیشه
دوست خواهم داشت
همیشه
اگه تو نباشی عزیزدلم
مهتاب را چرا دیگر نگاه کنم
اگه تو نباشی
با کدام نفس
با کدام رنگ
با کدام ترانه
خاطره ام را بنویسم
اگر تو نباشی عشق من
کوچه های مه آلود
 دشت های خیس بارون
 همه ،
همه
تو را می خوانند
تو را صدا می زنند
اگر چشمهایت نباشند
بر خطوط شرمناک قصه ام خواب خواهم رفت
شب خواهد شد
اگر
دستهایت نباشند
طلسم آغوش من
با آغوش تو باز خواهد شد...


http://www.pic3nter.com/image/love/a/heart_photo_012.jpg



نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت19:29---8 شهريور 1393
چقدر تلخ بود کودکیم !
که سیگار را قاتل پدرم می دانستم
و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .


ترلان
ساعت12:04---2 ارديبهشت 1393
حتی اگر ذهنت با “من” نباشد!
هرگاه بدانم جایم در “دلت” استوار است آرامم...


ترلان
ساعت14:05---10 اسفند 1392
روی سایه ای که جا مانده از تو

چشم میکشم و دهانی که بخندد به این همه تنهایی و

انتظار...

این خانه بی تو فقط دیوار است و

تکه ذغالی که خط میکشد نیامدنت را....


ترلان
ساعت2:15---29 بهمن 1392
خیلی نایس بووود
ایول....


saeed&mahshad
ساعت9:20---23 بهمن 1392
slm vay kheili ghashang o por az ehsase eshgh bud,omidaram kenare aria jan baham ta hamishe khoshbakht beshin o asheghane asheghe ham bmunin rastesh vaghti nabz ehsaso khundam,khoda mi2ne chghad boghz kardam b man o eshghamam sar bezanin
پاسخ:الهی........داداشی گریه نکن دیه اشکم در میاد ها هق هق...


تکسوار زندگی
ساعت12:56---22 بهمن 1392
دمشششششششششش گرم بابا دمشششششش گرررررررررررررررررررم

عاشقت
ساعت21:25---10 بهمن 1392
ببار ای نم نم باران

زمین خشک راتر کن

سرود زندگی سرکن

ببار ای قطره های باران

موهای عشقمو تر کن

اونو عاشق تر کن

عشــــــــق من!

آغوشمو از خودت پر کن

نگاهتو پر از شعر کن

دستهایت را تو موهایم کن

آه خوشبختی!
پاسخ:همین که تو در قلبمی ، انگار یک دنیای عاشقانه در قلبم برپاست ، عشقت در قلبم بی انتهاست !


نیلوفر
ساعت20:39---6 بهمن 1392
ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺣﻘﺎﯾﻖ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﺭﮐﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻭﺳﺨﺘﻪ
ﻣﺜﻞ ﮐﻨﺎﺭ ﺍوﻣﺪﻥ ﺑﺎ ﺟﻤﻠﻪ :
“ﺧﺐ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؛ ﺯﻭﺭ ﮐﻪ نیست”
مرسی که بهم سرزدین ممنون عزیزم بازم بیاین


فرزانه
ساعت12:14---6 بهمن 1392
ایول بابا عالی بود...........
پاسخ:قربون اجی....


ایدا اشک تنها
ساعت8:40---5 بهمن 1392
وای چقدر متنت جالب وزیباست وبتم مثل هر روز زیبا است به منم سر بزن

آریا
ساعت23:27---4 بهمن 1392
من چقدر خوشبختم حالا عزیزک نازم که تو عشق منی.......آه
مرجانکم!میدونستی که لذت بخش ترین لحظه زندگی من رضایت توست خوشبختی توست میدونی همه زندگی ام را تو فرا گرفتی و می گیری
میدونی هر وقت پیشتم حالم خوبه صورتم روشن میشه چشمهایم مست می شن
اینا یعنی اینکه عاشقتم عزیزم...


آریا
ساعت23:18---4 بهمن 1392
بهترین و قشنگ ترین هدیه زندگی ام که خدا بهم داد تو بودی عزیزدلم...

تو مـــــــــــــــــرجان...
پاسخ:عزیزم تو هم بهترین هدیه برام بودی......


..
ساعت23:14---4 بهمن 1392
قلبم را ربودی مرجانکم
و به چشمهایم سجده بر عشـــق را آموختی
و زبانم را به زیبایی ها رهنمون کردی
و من تنها میتوانم بهت بگم عاشقتم مرجان عزیزم...


آریا
ساعت23:00---4 بهمن 1392
عشق من........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: