عشق گم شده من...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 770
بازدید کل : 19891
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : mar♡jan


کنج گلویم قبرستانی است

پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند،

به نام بغض….

عشق گم شده من..

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،

وآدمهایی که هرگز

تکرارنمی شوند….

وتو آنگونه ای…

فقط همین…

http://mihanday.ir/wp-content/uploads/2013/07/alone-girl-broken-heart-beauty-depression-sad.jpg



نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:48---1 شهريور 1393
هیچوقت وقتتو صرف ثابت کردن تفاوتت به دیگران نکن
مطمـــــــــــــئن باش
کسی که برای تــــــــــو خلق شده
خودش متوجه تفاوتــــــــــــــ تـــــــــو با بقیه میشه


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت12:35---30 مرداد 1393
اوضاع حالم چطوره دکتر ؟

دکتر : همراهت کسی هست ؟

آره تو جیبم ؛ سیگار و فندک


ترلان
ساعت19:10---9 ارديبهشت 1393
باز دلم به بهانه ی همیشگی گریست بگذار بگرید تابداند هرانچه خواست نیست.

خسرو
ساعت13:45---9 فروردين 1393
خوشبختي ما تو سه جمله خلاصه شده
تجربه از ديروز، استفاده از امروز، اميد به فردا
ولي با سه جمله ديگه زندگيمون رو تباه مي کنيم
حسرت ديروز، اتلاف امروز، ترس از فردا


ترلان
ساعت1:47---1 فروردين 1393
اپم اجی

خسرو
ساعت13:13---25 اسفند 1392
گدای عشق نباشید
بخشنده عشق باشید
انسانهای زیبا همیشه خوب نیستند
انسان های خوب همیشه زیبایند . .


...
ساعت13:06---22 اسفند 1392
رمان نوشتم از عشق خودم دیدم رمانم از جنگ و صلح تولستوی بیشتر شده...اخه دلبرک نازم عشق به تو نوشتنی نیست
پاسخ:عشق رو باید حس کرد.وما حسش کردیم.خیلی عمیق....


ترلان
ساعت14:07---10 اسفند 1392
دلــَم میخـواهد جـا خـوش کنــَم در دنـج تریــن جای ِ کافــه ای سیــگار پشـت ِ سیـگار دود کنـَم و کـَکـَم هم از رفتـنَش نگــَزد ... بعــدش یـِک فنجــان قهــوه ِ تلــخ ِ تلــخ سفـآرش بدهَم و با تلــخی ِ وجــودم سـَر بکـِشَم ... بعــدَش کـه تلخــی تمــام ِ وجـودم را گرفـت , اشــک هایـَم را پـآک کنــم و آن لبخنــد ِ تظاهـُر آمیز را بزنــم و کافــه را تــَرک کنــَم ...

ترلان
ساعت13:51---25 بهمن 1392
سلام مرجان جون متنات عاالیه...
ایشالله به عشقتم برسی ابجی جون
به منم سر بزن راستی اگه دوس داشتی باهم تبادل لینک کنیم هم تو وبم بهم خبر بده مرسی گلم


saeed&mahshad
ساعت15:16---23 بهمن 1392
rasti ba eftekhar link shodin,vasamun doa konin kheili halam bade
پاسخ:ممنون داداش گلم منم میلینکمت.اوخی غصه نخور حتما دعا میکنم تا همه ی اون جور که میخوایید پیش بره


تکسوار زندگی
ساعت12:55---22 بهمن 1392
ای بابا عکس دیگه ای نبود بذاری/؟
ببین تورو خدا
خوب یکم ملاحضه کن
تلف شدیم


صدیقه
ساعت19:42---19 بهمن 1392
عالی بود

ایدا اشک تنها
ساعت10:13---17 بهمن 1392
سلام گلم وبلاگ خوبی داری بیا به وبم و نظرتو راجب عکس جدید امیر بگو..

راستی این متنت عالیه عشقم..
پاسخ:قربونت اجی چشم حتما میام.


marjan
ساعت12:04---15 بهمن 1392
دوست ندارم وقتی بزرگ شدم بچم از من بپرسه:تا حالا عاشق شدی؟؟



و منم بخوام اسمه کسیو بگم ک جای پدرشو گرفته...!




پاسخ:ممنون از حضورت عزیزم.


فرزانه
ساعت12:33---12 بهمن 1392
دلم تنگ شده براے روز هاے کودکے...


که بهانه ے گريه ام داشتن يک عروسک بود...


نه يک آدم...
بهم سربزن!نظرم یادت نره


ایمان
ساعت22:42---11 بهمن 1392
سلام خوبی؟؟ دلم برات تنگ شده بود. وبلاگت مثل همیشه قشنگه ببخش که وقت زیادی ندارم که بمونم وبه تک تکشون نظر بدم بای
پاسخ:سلام داداش گلم چه خوب کردی اومدی منم دلم برات تنگ شده بود.ممنون که اومدی گلم.


آریا
ساعت21:02---10 بهمن 1392
در کوچه پس کوچه های دلتنگی ام

تو را یافتم

الماسی به رنگ چشمهایت

و به لطافت تنت

و به زیباییه نگاهت ...

آری!من دوست خواهم داشت ای همه شعرهای نوشته و نا نوشته ام!


پاسخ:................عشق من


همونی که تو کوچه منتظرته عشق من!
ساعت20:54---10 بهمن 1392
کلبه کوچک مان چشم به راه من و توست

همونی که با بارش چشمهایش قلبهایمان به سوی آغوشمان پر میکشید.

همونی که وقتی لبهایم بر لبهای نازت میلغزید شمع هایش شعله میکشید

وقتی خواب داخل کلبه نفس می کشید

من و تو با نفس های هم به خواب میرفتیم...
پاسخ:عزیز دلم............


...
ساعت20:43---10 بهمن 1392
چقدر من دووووست دارم عشق من!

چقدر دوست داشتم وقتی اسمتو به زبون میاوردم پیشم بودی عزیزدلم...
پاسخ:عزیزم منم بخدا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: