چه شبهایی...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 770
بازدید کل : 19891
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, :: 16:16 :: نويسنده : mar♡jan

چه شبهایی که با رویای تو خوابیدم

نفهمیدی...

چه شبهایی که اسم تو رو لبهام بود

نمی شنیدی...

چه شبهایی که اشکامو به تنهایی نشون دادم

چه شبهایی که با شب گردی

شبو تاصبح می بردم

نبودی ماه جون می داد

نبودی بی تو میمردم

چه شبهایی دعا کردم یه کم این فاصله کم شه

یه بار دیگه نگاه من تو رویاهات مجسم شه

توی این خونه یخ می بست تن سرد سکوت من

چقدر جای تو خالی بود

چه شبهای بدی بودن

گذشتن عمرو بردن

حالا من موندم وحسرت

چقدر بی رحمه این دنیا

به این تقدیر بد لعنت...



نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:38---9 شهريور 1393
دلتنگی ام رابرای توبامدادکودکی ام مینویسم که هیچگاه دروغ نمی گوید.

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت22:05---1 شهريور 1393
تــا دستــ به قلـــم میبــــرم

تـــو تمــــام واژه ها میشویــ
.
.
.
بــا یـک واژه

من چگونـــه خـط خطی کنــم تــو را؟؟؟


ترلان
ساعت19:33---8 ارديبهشت 1393
ماندن کنار من لیاقت می خواست نه بهانه.....
بلند می گویم به درک که رفتی!!!


خسرو
ساعت13:13---25 اسفند 1392
نعره هیچ شیری خانه های چوبی را خراب نمیکند
من از سکوت موریانه میترسم . . .


خاموش کردن شمع فردی دیگر
باعث نخواهد شد که شمع شما درخشانتر نور افشانی کند . .


...
ساعت13:03---22 اسفند 1392
خنده های نازت اصلا یادم نمیره عزیزدلم...
پاسخ:عزیزم باتو دنیای من پر لبخنده.


ترلان
ساعت15:20---12 اسفند 1392
آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد!


پاسخ:نبینم غمتو اجی جونم.


آریا
ساعت14:48---24 بهمن 1392
دلم همش بهونه تو رو میگیره عشق من!

دفترم رو خط خطی میکنم ریتم شعرم رو با تو هماهنگ می کنم شعرم رو تو چشات مینویسم تا یه وقتهایی به یاد من باشی مرجانکم...
پاسخ:عزیزم من همه جا و همه وقت به تو می اندیشم...


saeed&mahshad
ساعت15:15---23 بهمن 1392
cheghadr ghashang bud....kash hameye ashegha valentin ro pishe eshgheshun bashan,ama man faghat bayad ba yadesh sar konm
پاسخ:داداشی منم همینطورم مث خودت هق هق


سمر
ساعت16:51---22 بهمن 1392
اپم میای

تکسوار زندگی
ساعت12:53---22 بهمن 1392


ایدا اشک تنها
ساعت9:30---20 بهمن 1392
سلام متنت عالی بود اجی جونم به منم سر بزن
خوش باشی


صدیقه
ساعت19:41---19 بهمن 1392
خیلی قشنگ بود مرجان جون ..ببخشید یه مدت به وبت سر نزدم راستی اپم

░@Dash Rez░
ساعت20:56---18 بهمن 1392
نه بابا تو مث عروسه شلختهنيستي

تو كه ماشالله هنرمندي

از اون دخترا همسيه هم كسي پذيرايي نمي كنه

اينا دلباخته منند واسه خودم ميامن فقط
پاسخ:رضا تو دیوونه ای ههههه


محمد
ساعت2:30---17 بهمن 1392
سلام وب قشنگي داري خداييش....... دوس داشتي بهم سر بزن منتظرماااااااا
پاسخ:سلام دوست خوبم.ممنون از حضورت.نظرات من تو بلاگفا اوکی نمیشه نمیدونم چرا حالا من میام دیه شاید یه فرجی شد هههه


█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت20:38---16 بهمن 1392
تو كه بي معرفت نبودي مرجان

█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت20:35---16 بهمن 1392
روز و شب فکر توام ، در خواب میبینم تو را / خواب شب پوج است ، من بیدار میخواهم تو را

آریا
ساعت10:25---16 بهمن 1392
عاشــــــــــــقانه هامون باهام حرف می زنند

میدونی چطور یادتو و اسم توبهم سر میزنند؟

می خوام بگم قلب من با یاد تو تازه می شه

هر روز و شب که بگذره دنیام قشنگتر میشه

تو ماه منی از کوچه ام بگذر و نگو نمی شه

دستاتوبده به دستام آیا چشات مال من میشه؟ دوست دارم مرجان...
پاسخ:عزیز دلم من همیشه به تو متعلق خواهم بود...منم دوست دارم آریاجونم...


kimiya
ساعت11:20---15 بهمن 1392
با عرض سلام .

خواهش مندیم به جمع ما بپیوندیدوامتیاز بگیرید.چت روم دیما یا دیما چت از شما دعوت میکند حتما سری بزنیدو خواهشن لینکشو توی وبتون بزارید.



http://dimachat.ir


سمر
ساعت18:33---14 بهمن 1392
خوب من خیلی وقته اریا رو می شناسم می گفت عاشق مرجانه ولی فکرشم نمی کزدم اون مرجان تو باشی باباایول مخ اریا رو زدی هاااااامن رفتم وبلاگش نظرت رو راجت یک کاسه توت گذاشته بود خوندم گفته بودی که هوس کردیتا الان هم هر وقت یادش میو فتم همش می خندم
پاسخ:شیطون خو هوس کرده بودم دیه ههههه.


سمر
ساعت13:25---14 بهمن 1392
واییییی تازه فهمیدم تو عاشق اریایی اونی که اسم وبلاگش رزسفیده:- ))

نظراتت رو داخل وبلاگش دیدم فهمیدم چه نظراتی چه جوابایی اون می ده خخخفکرش رو هم نمی کردم قیافم این جوری شده بود

امید وارم به هم برسین

به علت در گذشت پدر مهربان و غمخوار کودکان خیابانی شکیب بی رغیب و دو تن از فرزندان گرانقدرش جاوید و سوسک توله وابراز همدردی با توله ای که هر وقت مادرش گند بزنه جفتک می پرونه سیم ثانیه سکوت (می تو)

اپمممم
پاسخ:سمر جان صب میکردی هنوز وقط بودا ههههه.فدات اجی...


..
ساعت11:04---14 بهمن 1392
زندگی ام کجایی؟دلم اینقدبرات تنگ شده که ستاره هام فهمیدن.......
پاسخ:عشق من تو قلبتم فقط کافیه دستت رو بکشی سمت چپت عزیزم....


..
ساعت11:01---14 بهمن 1392
دیشب بالشم تا صبح به انتظار نشست

و من با عکــــس تو حرف می زدم

و آهنگ هایی که تو و من دوست داشتیم

همراه میشدند

دیشب چشمهایم نگران دنبال تو بودند

که شاید بیایی و من نباشم...

دیشب شبی دراز بود و مه آلود بود

تنگ ماهی هام یادت هست عشق من؟

اونام از چشمای من میفهمیدند

امشب نگرانم....................عزیزدلم
پاسخ:ببخش که نگرانت کردم نفس من...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: