باور کن دنیامی...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 15:2 :: نويسنده : mar♡jan

 

دو سه روزه که دلم بهونتو میگیره

همه ی ثانیه ها بدون تو دلگیره

تو کجایی نمیدونم ، من که فکرتم هنوز

شک ندارم که دوباره تورو میبینم یه روز

باور کن دنیامی

همونی که میخوامی

حسم بهت عوض نمیشه

کی جز تو میتونه مثه منه دیوونه

عاشق تو باشه همیشه

خودتم خوب میدونی که من چقد دوست دارم

سخته واسم که بخوام دوریتو طاقت بیارم

سخته اما مطمئنم همه چی درست میشه

یکی اینجا هست که عشقت همه ی زندگیشه

 

http://www.uploadax.com/images/22520071581028610049.jpg

 

 



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت13:12---25 اسفند 1392
وقتتان را صرف کسانی کنید که شما را در همه حال دوست دارند
آنرا بیهوده تلف افرادی که
فقط هرگاه منفعتشان میطلبد دوستتان دارند ٬ نکنید . . .


...
ساعت13:18---22 اسفند 1392
عشق من! دستای نازتو بذار تو دستام تا عشقمو بهت نشون بدم................................................ای همنفس نازم ................
پاسخ:دستای من فقط تو دستای گرم ومهربون تو جون میگیره عشقم....


...
ساعت12:37---22 اسفند 1392
بذار بشکنم طلسم عشقم را در ساعت هفت

فواره بشه تا عرش

تا شیروانیه کلبه مان خیس بشه

آخه طبقه هفتم آسمون همان شیروانیه کلبه کوچیک ولی زیبای ماست که زیرش عشق جریان دارد مرجانکم...
پاسخ:من،تو وکلبه منتظر شکستن این طلسم هستیم.....


atefeh
ساعت10:38---16 اسفند 1392
سلام عزیزم عنوان لینکتو بگو تا لینکت کنم خوشحال میشم منم لینک کنی

█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت10:23---11 اسفند 1392
سلام مرجان خوبي آجي

چه خبرا

خيلي كم پيداييياااا

حالا من سرم شلوغه نميام تو بيا

آغا اين وب عشقولكيا اعصاب نميذارن

همين خود تو يادته چقئ نصيحتت كردم

اما تو اونمهم به اين شدت وبت نبود و كلا معلومه آدم با شعوري هستي



بازم بيا پيشم

فدات

تادرودي ديگر بدرود
پاسخ:خخخ ای داداشی شیطون...اوکی وقت کنم بازم میام.


ramin
ساعت21:54---10 اسفند 1392
چقـدر دلم تمام شدن می خواهـد ..

.از آن تـــــمام شدن هایــــی که بشــود نقــــطه سرِ خط ..

.و آنگــاه دیکـته تمـام شـود !

و من دیگــر آغــــــــــــــــــــــاز نشــــوم ...
تبادل لینک هستی بهم خبر بده منتظرم؟


ترلان
ساعت14:09---10 اسفند 1392
اشـــــــــــکهایم دفتـــــــــــردلتنگــــــــــ ـیهایـــــــــــم راخیـــــــــــس میـــــــــــکـــــــــــندهــ ـــــــــرشب... اینهـــــــــــاکـــــــــــه می بینیـــــــــــد دلـــــــــــنوشته های خیس روزهـــــــــــاوشبهــــــــــ ـای تکـــــــــــراری من است... بااینهـــــــــــاعاشقــــــــ ـــی مـــــــــــیکنـــــــــــم

ترلان
ساعت15:00---8 اسفند 1392
اپم

●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت21:37---5 اسفند 1392
سلام دوست گلم ممنونم که بهم سرزدی من شمارو با افتخارلینک کردم لطفامنو به عنوان دست های پرازخالی لینک کنید تشکربازهم چشم انتظارتون هستم

ღ جاده نقره ای رویاهامون ღ
ساعت18:17---5 اسفند 1392

تنها شادی زندگی ام این است که

هیچ کس نمی داند

تا چه اندازه غمگینم !


دوست گلم سلام وب قشنگ وزیبایی دارین تبریک میگم خوشحال می شم به منم سر بزنی ونظرت رو بگی
سلام دوست گلم وب قشنگ وزیبایی دارین تبریک میگم خوشحال می شم به منم سر بزنی ونظرت رو بگی


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت18:11---5 اسفند 1392
چه بی صبرانه فریاد غرق در سکوت را ...

به انتظار می نشینم...

هیچ نمی گویم ...

نه اینکه نداشته باشم چیزی برای گفتن

دارم که بگویم ...

اما...

اما نباید گفت...

شاید این سکوت لازم باشد برای این روز ها



فریاد سکوتم را هیچ کس نمی شنود...

یا شاید هم کسی نمیخواهد که بشنود ... !سلام دوست گلم وب قشنگ وزیبایی دارین تبریک میگم خوشحال می شم به منم سر بزنی ونظرت رو بگی


آریا
ساعت16:39---5 اسفند 1392
مرجانک عزیزم عاشقتم...

ترلان
ساعت9:29---3 اسفند 1392
سلااااااااااام ابجی مرجان خوبی گلم؟؟؟



اجی منتظرم اپ کنیاا هرروز بهت سر میزنم

من اپم گلم
پاسخ:اجی جونم ممنون که به وبلاگ خودت سر میزنی.من که هر روز اپ نمیکنم اماهر وقت بتونم آپ میکنم فدات شم.


نازکیجا
ساعت13:51---2 اسفند 1392
سلام اجی به ماسرنمیزنی خیلی بی معرفت شدی مرجان جونم هق هق گلیه کنم؟وبلاگت عالی مثل همیشه دمت گرم اجی

ترلان
ساعت16:48---1 اسفند 1392

بازم نااااااااایس خیلی زیبا بود
ایشالله همییشه عااشق بمونید


...
ساعت9:36---1 اسفند 1392
مرجانک من! عزیزدلم! دنیا هر چند بزرگه ولی کلبه مون واسه ما یه دنیاست عشق من!

همونجایی که معاشقه مان رنگش آبیه

اونجایی که اسمت تو هوای من جاری می شه

اونجاست که بارون تفسیر می شه

اونجاست که تنها شمع شاهد عشقمون یه دنیا دلش باز می شه

اونجا نفس های من و تو در گیر هم میشه

یه دنیا خاطره جم میشه

عشق من!دوست دارم.........
پاسخ:عزیزم من وتو وکلبه همیشه باهم می مونیم...


...
ساعت9:20---1 اسفند 1392
عشق من! قلبم تو رو فریاااااد می زند!

من تا اونور دنیااااااام میام دنبالت

همیشه کول سفرم آماده است

سفری که تا ابد ادامه خواهد داشت

.........

در جایی در این دنیا باران می بارد

در جایی مث اینجا همیشه کوچه ها خیسند

روزی به سویت خواهم آمد عزیزم

روزی که تو جایی در میان آسمان و زمین

با تنهاییت راز و نیاز می کنی

آن روز چتر همراهم نیست عشق من

آن روز ابرها همه نم نم می بارند

رشته ای از لحظات میان من و تو به آرامی نفس می کشند

من به تو نگاه می کنم تو نگاهم میکنی

عشق من!و سفرم با نگاههامان پایان می یابد.....
پاسخ؛عزیزم.........................


فرزانه
ساعت9:05---30 بهمن 1392
انسان که باشی ،

عاقبت یک جایی ، یک وقتی

به قول شازده کوچولو

دلت اهلیهِ یک نفر می شود !...

و دلت ،

... برای نوازش هایش تنگ می شود ؛

حتی برای نوازش نکردنش !

تو می مانی و دلتنگی ها ،

تو می مانی و قلبی که لحظه های دیدار تند تر می تپد .

سراسیمه می شوی ،

بی دست و پا می شوی ،

دلتنگ می شوی ،

دلواپس می شوی ،

دلبسته می شوی ؛

و می فهمی ،

نمی شود "انسان" بود و عاشق نبود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: