احساس بهاری...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 14:26 :: نويسنده : mar♡jan

روزها در گذرند

ابرها در سفرند

ودگر برفی نیست

ونه سرمایی که پرستو را تهدید کند

آسمان صاف وزلال

رنگ خورشید چه زیبا،چه لطیف

ومن اینک در این آبــــــی صاف

                                           غرق خواهم شد وبه ذرات معلق خواهم پیوست

ودگر برفی نیست که من از سوزش آن،رخت خود بربندم

ونسیم خنک از سوی شمال

        بهر پیغام دلی می آید

                 وبرای دل سرمازده ای

                         گرمی دست تو را می آرد...

رود درجوش وخروش

        گل در ناز وندا

              رقص پروانه چه پاک وزیبا

                      عشق در حال چکیدن از ابر

ودل من چه زیبا چه لطیف

می سراید غزل پاک بهار

وندا میدهد از دور پرستو وهزار

                                       که دگر فصل گل وگلشن شد

وجهان روشن وشاد

وزمینی نم دار

دل من با دل تو

هر دو شادنددر این فصل بهار

         هر دو سبزند دراین خانه ی یار

                    هر دو مست اند در این کهنه دیار...

 

http://axgig.com/images/05721790824260686723.jpg


نظرات شما عزیزان:

Áäžáм
ساعت20:34---6 آبان 1393
آپم

ترلان
ساعت15:17---28 اسفند 1392
ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ.......،ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﻃﻌﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ
ﺑﺎﻭﺭ کن ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮﯾﯽ که ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺁﺭﺍﻣﺘﺮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯽ ﺁﯾﻢ..


خسرو
ساعت22:30---27 اسفند 1392
رها کردن کسی که برای شما ساخته نشده یعنی رسیدن به این درک که برخی آدمها بخشی از سرگذشتتان هستند نه بخشی از سرنوشتتان.


خسرو
ساعت22:29---27 اسفند 1392
بعضی آدما مثل عکس میمونن..
زیاد بزرگشون کنی کیفیتشون میاد پایین....


خسرو
ساعت13:12---25 اسفند 1392
نگران آنچه که دیگران پشت سر شما میگویند نباشید
آنها کسانی هستند که به جای یافتن کاستی های زندگی خودشان
مشغول یافتن کاستی های شما هستند . .


...
ساعت12:22---22 اسفند 1392
فردا دیرست ... تا اوج قله های عشق وقت زیادی نمانده است...برای رویش دوباره جوانه های قلبم دیر شده است پس من پرواز خواهم کرد عشق من!

...
ساعت12:17---22 اسفند 1392
تا شهر عشق فاصله ای نیست...
با نگاههای تو عشق من چه کنم؟


...
ساعت12:15---22 اسفند 1392
در سراشیبی زندگی هرگز دنبال جاده ها نبوده ام آخه من مسافر خاطره ها بوده ام...
پاسخ:وتو همیشه در خاطرم می مانی عشقم...


...
ساعت12:12---22 اسفند 1392
...سنگین ترین غنای این شکوفه های بهاری رو با دستهایم خواهم نوشت...
تو که با فاصله ها مانوس شده ای و کوچه های خشک تابستون را گلی کرده ای
اینجا چطور انتظار داری با یاد تو فراموشی را در ویترین خاطره ها جستجو کنم...


...
ساعت12:05---22 اسفند 1392
شعر خیس گمشده من

و

آرزوهایی که رنگشان در کلبه گم میشود...
پاسخ:ومن پیدایشان خواهم کرد...


...
ساعت11:54---21 اسفند 1392
نم نم بارون* تیک تیک نگامون *یه کوچه آشنا*یه عشق بی ریا*یه صدای آبی*یه تنک و دوتاماهی*یه شاخه رز سفید*یه دنیا از تو بی نصیب*زیر درخت عشق نشستیم*باهم پیمان مهر بستیم*نم نم بارون*یه دنیای آروم*یه کوچه ی بی انتها* گره خوردنددستای ما آه...*سفر کردیم دور دنیا*همش خنده بودو لبخند بود*همش شوق پرواز بود *من تو رو دوست دارم دلبرک نازم*با من بخون ای همه رازم...
پاسخ:با تو اما برای تو عزیزم خواهم خواند تا ابد....


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت19:08---18 اسفند 1392
مشق شب می نویسم!

صدبار، از روی هرکلمه

دلتنگی ممنوع!

خاطره ممنوع!

خاطره بازی هم!

و مشق می کنم هر غروب تمام این ها را ...

تا که باور كنم دوره ی خوشی های دلم گذشته!!

امــــــــــــــــــــــــا ...

چه فایده که به گوش دل ساده ی خوش باورم نمی رود!


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت14:07---18 اسفند 1392
(♥)من نیز دلی شکسته دارم ای دوست(♥)
(♥)راه تو به هر قدم که پویند خوش است(♥)
(♥)وصل تو به هر سبب که جویند خوش است(♥)
(♥)روی تو به هر دیده که بینند نکوست(♥)
(♥)نام تو به هر زبان که گویند خوش است(♥)


atefeh
ساعت14:34---17 اسفند 1392
شما با افتخار لینکی عزیزم
پاسخ:فدات عزیزم شما هم لینک شدی گلم.


.
ساعت8:12---17 اسفند 1392
برایم مثل همین “بهار” می مانی

آمدنت را همیشه تحویل می گیرم. . . .
پاسخ:خودتو معرفی نمیکنی؟


atefeh
ساعت20:49---15 اسفند 1392
weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim


ترلان
ساعت15:07---14 اسفند 1392
از پشت شیشه ی مانیتور می شنوید...



مانیتوری که الان ، خیلیا پشتش بغض دارن



مانیتوری که الان ، خیلیا دستشون



زیر چونشونه



در ضمن ،



پشت همین مانیتور هم خیلیا دلشون گرفته.....
پاسخ:آره والا اینو راست گفتی اجی جونم...


█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت18:26---13 اسفند 1392






عكسا رو خودم گرفتم ديگه از خونه زندگيم

باشه ايندفه واسه تو هم خواب ميبينم

ممنون آبجي يه مشكلي هست واسه من نيست واسه دوستمه اما منم ناراختم

ممنون آبجي
پاسخ:آخ جون رضا میخواد منو ببره ویلاشون خخخ...داداشی امیدوارم هر چه زودترمشکل دوستت حل شه.براش دعا میکنم...


...
ساعت9:46---13 اسفند 1392
روزها در گذرند...ساعت ها به نقطه ای دور هجوم میبرند...نقطه ای سبزو آبی...جایی که در آن تو ایستاده بودی عشق من...جایی بر بلندای لبخندهای شیرینت....

بهار من مدتهاست شروع شده از ماهها قبل وقتی که تو رو دیدم..........

بهار من چشمهای توست که نگاه آبی آسمونی ات فراتر از سه ماه فروردین و اردیبهشت و خرداد است

فروردینش چشمهای قشنگ توست که جایگزینی برایشان ندارم....

اردیبهشت همان موهای سیاه و درخشان توست که مرا در خودشان مست و پنهان میکنند....

خرداد ماه جاودانه من و توست که هرگز پایانش را نخواهیم دید عشـــــــــق من..

عشق من به تو جاودانه است مرجانکم...جااااااااااودانه
پاسخ:همیشه عاشقت می مونم عشقم.....


...
ساعت9:35---13 اسفند 1392
آه ......چقد احساس قشنگتو دوس دارم.....آه عشق من......آه بهار رویاهام...عزیزدلم بهت افتخار می کنم .....از ته دلم اینو بهت می گم عزیزک نازم بهت افتخاااااااار میکنم...

بهار فصل قلبهای ماست فصل رویش جوانه های ناب..... فصل زیبای لبخندهای من و تو...مرجانک خوشگلم شعرتو خیلی دوس دارم خیلیییییییی عزیزم.....
پاسخ:عزیز دلم ممنون از حمایت وتشویقای بی حدومرزت ...خوشحالم که به دلت نشسته نفسم.


█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت20:23---12 اسفند 1392
سلام آبجي مرجان خودممم

فوق العاده

واقعا زيبا بود

اين جوري شعر گفتن نشون از قلب لطيف پر احساسته واقعا بدئون تعارف ميگم يكي از بهترين شعر نوهايي بود كه خوندم شعر نو نيمايي بود ديگه چون وزن و آهنگ داشت

فوق العاده

مرجان منم آپم بهم سر بزن

شايد چند روز ديگه يه شعر طنز از سروده ها خودم بذارم

هر روز سر بزن

فدات

تا درودي ديگر بدرود
پاسخ:داش رضا دیه اینقد خجالتمون نده.دارم آب میشم.خوشحالم که خوشت اومده گلم...چشم حتما سر میزنم داداشی.


ترلان
ساعت23:09---11 اسفند 1392
“کنج گلویم قبرستانی است پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند،

به نام بغض….”

عشق گم شده من …

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز

تکرارنمی شوند….

وتو آنگونه ای…

فقط همین…


ترلان
ساعت23:05---11 اسفند 1392


اجی . . . . . . . دمـــــــت جیزززززززز

خیلی خوووشمل بود افلین



اجی محشر بوووووووود گلم

ایشالله سال خوبی داشته باشی گلم
پاسخ:فدای تو آجی جونم خوشحالم که خوشت اومده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: