برای داداش کیوانم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, :: 16:5 :: نويسنده : mar♡jan

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند ،

عشق بورز به آن ها که دلت را شکستند ،

دعا کن برای آنان که نفرینت کردند ،

درخت باش به رغم تبرها ،بهار شو و بخند

  که خدا هنوز آن بالا با ماست ...

 ( کوروش کبیر )

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت20:00---4 خرداد 1393

می‌دانی از چه دلم شكست؟
از اين‌كه وقتى مي‌رفتى باران می‌بارید!
با خودم گفته بودم كه بعد از رفتنت
بدون آنكه ببينى

بدون ِ آنكه كسى ببيند
خاك راهت را سرمه‌ی چشمانم كنم
اما اشك آسمان رد پایت را شست و رفت!

با خودم گفته بودم كه بعد از رفتنت
بوی بودنت را در آغوش مي‌گيرم
باران آن را هم شست و رفت

حالا من مانده‌ام و
کاسه‌ی آبى كه آورده بودم پشت پایت بريزم!



sahar
ساعت22:15---24 ارديبهشت 1393


دلم هوا میخواهد.............
اما از سرنگ.........
از زندگی خسته ام...


ترلان
ساعت13:41---24 فروردين 1393
دلتنگی ام را به تو میگویم

گر چه این دلتنگی از الان نیست

اما وقتی می آیی

دلم بیشتر میگره

نمیدونم که این دلتنگی از ترسه
یا از خوشحالی


ترلان
ساعت1:31---23 فروردين 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥


هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥


حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥


تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥


تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥


تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥


کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥


موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥


همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥


حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥


پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥


امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥


ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...


واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥


اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥


روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥


یادت باشه خیلیا دوست دارن...


دوست...♥♥♥♥


اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥


اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...


اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.



اپم


ترلان
ساعت16:03---20 فروردين 1393
ادمهایی ک شما را بارها و بارها می آزارند مانند کاغذ سمباده هستند.
آنها شما را میخراشند و آزار میدهند،
اما در نهایت شما صیقلی و براق خواهید شدو آنها مستهلک و فرسوده......!!!!


ترلان
ساعت16:19---18 فروردين 1393
من همون دیوونه ام که هیچوقت عوض نمیشه...

همونی که همه باهاش خوشحال هستن..

همونی که اونقدر یه اهنگ رو گوش میده که ازترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفربشه..

همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده اما خودش بغض هاشو زیر بالش میترکونه..!

همونی که همه فکر میکنن سخته..سنگه..اماباهرتلنگری میشکنه..

همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه..اماهمه ناراحتش میکنن...!

همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تکیه گاهی نیست..!


█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت10:37---10 فروردين 1393
آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی

“گلِ من الان میام، تا ببینمت بای بای”

توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن؟

نه جدی نگاه کن!

حالا هنگ کن!

کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم! فک کنم نابغم…
پاسخ:خخخخ اره والا.دست کمی هم از نابغه نداریا.ایول داری با این کشفت ههه


خسرو
ساعت13:44---9 فروردين 1393
نعره هیچ شیری

خانه چوبی را خراب نمیکند

من از سکوت موریانه ها میترسم...!



خسرو
ساعت13:44---9 فروردين 1393
به درخت نگاه کن...

قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند

ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...

گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...


خسرو
ساعت16:49---8 فروردين 1393
سلام ابجی عیدتان مبارک .سالی پراز موفقیت وسربلندی داشته باشید



خسرو
ساعت16:47---8 فروردين 1393
طوطی صحبت میکند ، اما اسیر قفس است

اما عقاب سکوت میکند و دارای اراده پرواز . . .


خسرو
ساعت16:47---8 فروردين 1393
اگر شما یک سیب بد طعم را خورده باشید

میتوانید طعم یک سیب خوب را درک کنید

پس ، از تلخی های زندگی درس بگیرید تا بتوانید آن را درک کنید


خسرو
ساعت16:46---8 فروردين 1393
به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید !

زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید . . .


ترلان
ساعت8:17---3 فروردين 1393
وقتی نميتونی فرياد بزنی` ناله نکن! خاموش باش`

قرن ها ناليدن به کجا انجاميد؟؟


تو محکومی به زندگی کردن!!

تا شاهد << مرگ آرزوهایت >> باشی...

♥.♥.♥ تو که میخوانی



بدان که هنوز دوستت دارم

و بخاطر توست که هنوز مینویسم




روزی که جهان خواست بایستد

بگو به گونه ای از چرخش بماند

که من

در نزدیکترین فاصله

از تو مرده باشم...♥.♥.♥


...
ساعت23:37---2 فروردين 1393
...........................

shiny girl
ساعت22:04---2 فروردين 1393
سلام عزیزم وبت عالیه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: