قشنگ کن سایه روشن مرا...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, :: 18:9 :: نويسنده : mar♡jan

رشک می برم
به صراحت بید
به بهار
به زمزمه ی وزینِ باد
به متانت عاشقانه‌ ی برگ
رشک می برم
به جاده‌های سبز
با مسافری در راه
آه ای فرسنگ ها دور از من ، بازگشت را تعبیری دوباره کن !
قشنگ کن غربت بی‌ انتهای مرا
قشنگ کن اتفاقِ غروب و کوچه و انتظارِ پنجره را
رگبارِ بهاری شو و ببار
بی‌ محابا ببار بر این تن مشتاق
بگذار چون گذشته بیدی باشم
که از هر نسیمِ عشق می‌ لرزد
قشنگ کن سایه روشنِ بودن مرا …



نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت18:51---16 خرداد 1393

ز تــــو چه پنهان ،





گاهی آنقدر خواستنی می شوی





که شروع می کنم





به شمارش تــک تــک ثانیه ها





برای یک بار دیگر رسیدن ،





به تـــــــــــو …



خاطرات تنهایی
ساعت18:31---31 ارديبهشت 1393

عهــــد داشتن قشنگــــه حتی تعلق داشتن ... !!
اینکه بدونـــی مال کسی هستی،
سهــــم کسی هستی و اونــــم مال توئه،
حق توئــــه ... !!
مهم نیس این تعهــــد امضا بشه تو یه کاغــــــذ پاره ... !!
اصلش جـــــای دیگه سند خـــــورده وسط دلاتــــــون ♥



ترلان
ساعت17:42---4 ارديبهشت 1393


خدایا از اینكه دیگران مرا نمیبینن و لهم میكنن خسته شدم!

ازاینكه نمیفهمن با حرفهایشان چقدر آزارم میدهند خسته شدم!



از اینكه عشق معشوقی ظالم و مغرور باشم خسته شدم !



خسته شدم از بس سنگ صبور درد دیگران بودم !



پس كی به من میگویند درد تو چیست ؟!



پس كی میپرسند حال تو چطور است ؟!



كی میخواهند بدانند در این دل پرآشوبم چه میگذرد ...
پاسخ:الهی فدات شم اجی.......


anti- hate
ساعت15:55---3 ارديبهشت 1393
هه
زدم به خط بی کسی
خورده ب تکرار دلم
میخوام غمه نبودشو
به تیغ انکار بدم


...........
ساعت19:47---24 فروردين 1393
دیگر تو را با گل مقایسه نمیکنم دیگر تو را به هنگام باران نگاه نمیکنم دیگر دنیا را بدون تو ادا نمیکنم....عشق نازم!تو رو توی همه گلها میبینم تو رو تو تمام قطرات بارون میبینم تو همه خیال منی تو همه زندگی منی بدون هیچ کم و کاستی مرجانکم................
پاسخ:عشق من چی میتونم بگم.......


................
ساعت19:43---24 فروردين 1393
وقتی که شعر دیگه نمیتونه تو رو بسراید

من به سکوت خود فرو می روم ........شاید عزیزکم شاید بتونم تو رو در هوای مه الود نمناکم

پیدا کنم مرجان.........................
پاسخ:عزیزم............


آریا
ساعت19:40---24 فروردين 1393

رنگ وبلاگت صدای آهنگش هنوز تو گوشم زمزمه میکند عزیزدلم............
پاسخ:بابت همه چی ازت ممنونم آریا...



آریا
ساعت19:38---24 فروردين 1393
عشق من آه چقد دلم واست تنگ شده بود ...............گل نازم
پاسخ:نبض احساس منم دلتنگت بود عشقم...


ترلان
ساعت13:40---24 فروردين 1393
دنیای دستها از هر دنیایی بی وفاتر است

دستهایت را می گیرند

گرفتار عادت ک شدی

همان دستها را برایت تکان می دهند ...!


نازکیجا
ساعت17:46---21 فروردين 1393
سلام اجی جونم خوبی خوشی سلامتی سال نومیارک.ایشالا که سال خوبی داشته باشی وبلاگتم که مثل همیشه قشنگوعالیه
برات توسال جدیدارزوی موفقیت بیشترمیکنم اجی


ترلان
ساعت16:01---20 فروردين 1393
چه تلخ است
علاقه ای که عادت شود
عادتی که باور شود
باوری که خاطره شود
وخاطره ای که درد شود...!


█▓▒░@Dash Rez░▒▓█
ساعت9:28---19 فروردين 1393
سلام آبجي

چه عجب آپيدي

خوبي؟ خوشي ؟ در سلامتي كامل به سر مي بري ؟ هو؟

اين متن از خودت بود ؟؟؟

راستش خوشم نيومد من ميگم متن يا بايد وزن داشته باشه و بشه شعر يا نداشته باشه و بشه نثر

اين حس عاشقانه و حس شاعري و اينا رو دوست ندارم (موج نو)

ولي اين نظر من و نظر بقيه محترم تر از من

يا علي
پاسخ:سلام داش رضا..نه مطلب از خودم نبود.ولی با حس اون لحظه من جور بود گذاشتمش دیه.شرمنده باب طبع نبود.


ترلان
ساعت16:15---18 فروردين 1393


دختر کوچک به مهمان گفت:میخوای عروسکهامو ببینی؟



مهمان با مهربانی جواب داد:بله.



دخترک دویید و همه ی عروسکهاشو آورد،بعضی از اونا



خیلی بانمک بودن در بین اونا



یک عروسک باربی هم بود.



مهمان از دخترک پرسید کودومشو بیشتر از همه دوست داری؟



... و پیش خودش فکر کرد:حتما باربی.



دخترک به عروسک تکه پاره ای که یک دست هم نداشت



اشاره کرد و گفت:اینو بیشتر از همه دوست دارم.



مهمان با کنجکاوی پرسید:این که زیاد خوشگل نیست.



دخترک جواب داد:



آخه اگه منم دوسش نداشته باشم



دیگه هیشکی نیست که باهاش بازی کنه



و دوستش داشته باشه،اونوقت دلش میشکنه ...




پاسخ:عزیزم خیلی زیبا بود. واقعا ازت ممنونم.....


خسرو
ساعت11:48---17 فروردين 1393
وقتی از دنیا و آدماش خسته و نا امید شدی

برو کوه و داد بکش آیا امیدی هست؟

اون وقت این جواب رو میشنوی:

هست، هست، هست


خسرو
ساعت11:47---17 فروردين 1393
ساده هستم
ساده می بینم
ساده می پندارم زندگی را
نمیدانستم جرم می دانند سادگی را
سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم
ساده می مانم...
ساده میمیرم...
اما...
ترک نمی گویم پاکی این سادگی را ...


خسرو
ساعت11:47---17 فروردين 1393
سخت است حرفت را نفهمند,
سخت تر این است که حرفت رااشتباهی بفهمند, حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را نفهمیده اند هیچ ,اشتباهی هم فهمیده اند


خسرو
ساعت11:46---17 فروردين 1393
هرگز اين چهار چيز را در زندگيت نشكن

اعتماد ، قول ، رابطه و قلب ؛

زيرا اينها وقتي مي شكنند صدا ندارند ، اما درد بسياري دارند .


ترلان
ساعت1:41---17 فروردين 1393
آدمــــــا گاهی لازمه چند وقــت


کرکره شونو بکشن پاییـــن


یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن: کسی نمـــــــرده فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!


ترلان
ساعت1:39---17 فروردين 1393
صبر کن سهراب! آری… تو راست می گویی آسمان مال من است پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین،مالِ من است! اما سهراب تو قضاوت کن، بر دل سنگ زمین جای من است؟! من نمی دانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست… صبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟ من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: