کاش با تو بودن می شد عشقم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 20:0 :: نويسنده : mar♡jan

کاش بی واسطه بودم

با ستاره ها ، با خواب ها و با

هر آنچه که تــو صدایشان می کنی…

کاش مهتـــــــــاب بودم پشت در پنجره ات 

باران بر سقف خانه ات و یا هوا در چهاردیواری اتاقت !



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت19:30---21 خرداد 1393

تو اشتباه من نبودی..

سرنوشت من بودی..

دوست دارم بدانم دیگرچه چیزهایی درسرنوشت دارم…

بعدازتو،نوبت کدام بدبختیم است…

اشکالی ندارد،خدا داناست..شایدکسی صبرش بیشترازمن نبوده…


بهزاد
ساعت18:49---16 خرداد 1393

زیـــــاد فرقـی نکــرده اســـت

خــــود ِ خــــودش اســـت !

فقــــط کســـی که با او قدم میزند

مــــــن نیـــســتم ..


ترلان 
ساعت14:28---23 ارديبهشت 1393

خدایا امشب مهمانم باش..





ب صرف قهوه ای تلخ...





وقتش رسیده طعم دنیایت رابدانی





دنیای پر از نامردیت را ...





نگاهم کن مهربانا



atefeh
ساعت10:16---22 ارديبهشت 1393

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .


دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .


اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!


وَ حآل هــَم کِه . . .


گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .

زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .

وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .

گریـــه کنی . . .



ترلان
ساعت16:31---16 ارديبهشت 1393
خیلی سخته...

که برای دیگران، مثل کوه استوار باشی

اما تو خودت آروم آروم بشکنی.......
پاسخ:نگو اجی..باید تو خودت هم استوار باشی.تمرین کن میشه بخدا...


مائده
ساعت17:29---15 ارديبهشت 1393
مرجان جووووووووون لینکی اگه زحمتی نیس منو بلینک

مائده
ساعت17:29---15 ارديبهشت 1393
اهای کافه چی....


قهوه ام را شیرین کن ....


ان موقع ک تلخ میخوردم روزگارم شیرین بود


نازکیجا
ساعت14:44---15 ارديبهشت 1393
لبخند تو تعادل شهر را بهم میریزد







تو بخند!!!







من شهر را دوباره میسازم...



سلام اجی جونم صدافرین به تواین پستتم قشنگه.

فقط یه سوال شما بامعشوقتون توقسمت نظرات عشق به هم پاس میدین نمیگین ما ها یادمیگیریم چشموگوشمون بازمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:هههههه نیست که چشم وگوشتون خیلی بسته اس...میسی اجیم لطف کردی اومدی.


...
ساعت17:36---14 ارديبهشت 1393
وقتی میخوام ببوسمت همه وجود نازت باید در آغوشم باشه... بغلم به کمتر از تو راضی نمیشه...پس بذار همه وجود نازت مال من بشه


چون بدون تو قلبم هرگز آروم نمیشه


عشــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــق من میخوامت می خوامت...میخوام اسم قشنگتو روی ماسه ها بنویسم(مرجان)...........گل نازم دوست دارم آخ که چقد دوست داااااااااااارم........................
پاسخ:عاشقــــــــــــــــــتم دیوونه...............


ترلان
ساعت17:03---14 ارديبهشت 1393
شب است... کلنجار میروم باخودم، بادلتنگی هایم، باقلب له شده ام، باغرور شکسته ام...
سراغش رابگیرم؟!!! نگیرم؟!! بگیرم؟؟!!! نگیرم؟!!!
دیرموقع است دل رابه دریا میزنم
"مشترک مورد نظر در حال مکالمه میباشد"


ترلان
ساعت5:43---12 ارديبهشت 1393
انگار از خدایت بود
گفته بودم بیزارم که حس کنم مزاحمم
حتی مانع نشدی برای ماندنم و داشتنم در کنار خودت.
بی دلیل میروم
هنوزهم بهت زده ام از آن رفتار های بی دلیل.


ترلان
ساعت5:41---12 ارديبهشت 1393
اونکه میخواست منو بفهمه...
نتونست!
اونکه میتونست بفهمه...
نخواست!!
این شد که "تنهایی" تمام قد منو بلعید


...
ساعت13:01---11 ارديبهشت 1393
نشسته بودم گوشی تو دستم برات مسیج می نوشتم

هه ی می نوشتم هه ی پاک می کردم

بعد یه ساعت دیدم چیزی ننوشته ام

گوشی تو دستم مسیجای قبلیتو مرور می کردم

یهو چیزی واسه نوشتن به ذهنم رسید

هر چند می دونستم مسیجم به دستت نمی رسید

دوست دارم عزیزکم خاطرتو می خوام زندگی ام

مث یه پروانه بی صدااااااتا ابد دورت می گردم...


پاسخ:دلم برات تنگ شده آریا...............


BITA
ساعت23:24---10 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وبت معرکس حرف نداره لینکت کردم بیا بهم سر بزن اگه دوس داشتی توام لینکم کن منتظرتم

...
ساعت14:52---10 ارديبهشت 1393
با تو من معنی شدم

از عشق و عاطفه پر شدم

سوز و گداز واسه من خیلی کمه

که من با تو سبز و سرزنده شدم

همیشه تو رو مال خودم می دونم

به این خاطره که من پادشاه دنیا شدم

چقد خوبه شاه همه جهان باشی

اما در هر حال من اسیر چشات شدم...
پاسخ:walk with me in love my love............


...
ساعت14:44---10 ارديبهشت 1393
قرارمون تو کلبه مون........

آن هنگام که وارد کلبه مان شدم شمع می سوخت و بوی قهوه تازه فضای کلبه مون را پر کرده بود.شومینه روشن بود.و دفتری که برگهاش را باد میبرد.پنجره باز بود و روی تخت یک نفر خوابیده بود .آروم نزدیک شدم از نفساش فهمیدم عشقمه بوسیدمش چشاشو باز کرد بهش گفتم گل نازم من اومدم.......
پاسخ:اخ که چقدر عطر تند بوسه هات رو دوست دارم عزیزم.........


...
ساعت14:32---10 ارديبهشت 1393
دلبرک ناز من...تو آسمون زندگی من بودی و خواهی ماند آسمونی پر از ستاره های قشنگ

مهتابم...تو تو قلبم میدرخشی و اتاقم را رنگ عشق می پاشی

آه... همیشه واسه نفس کشیدن تو چهار دیواری اتاقم کمه......گل ناز من!....................................................... ........................
پاسخ:You don't know How much I miss you


ترلان
ساعت21:08---9 ارديبهشت 1393


خوشمل مث همه ای پستات

.

.

.

.

با یه قامت شکسته، با نگاهی مات و خسته، سرشو برده تو شونش، یه نفر تنها نشسته، توی تنهاییش یه درده، جای پای قلبی سرده، گل سرخی بوده اما، دیگه پژمرده و زرده، فارغ از دیروز و فرداش، غرقه تو دریای درداش، حسرتش یه عشق نابه، که وفا کنه به عهداش..
پاسخ:فدای تو اجی گلم.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: