اینجا قلب من است...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 772
بازدید کل : 19893
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 17:21 :: نويسنده : mar♡jan

نـتــرس بـیــ ــــــا


ایـنـجــا تـاریــک نـیـسـت


ایـنـجــا جـایـیـسـت رویــایـۓ


مـخـصـوص تـــ ـــو


پـشـیـمــان نـمـیـشـوۓ


بـدون تـرس در آن قـدم بـگـ ـذار


فـقـط کـمـۓ تــرک دارد


“ایـنـجــا قـلـــ ـــــــب مـــن اســـت

 



نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت16:45---3 شهريور 1393
دلم یه لحظه میخواد....که یکی بپرسه چطوری؟بگم...خوبم.... بغلم کنه و بگه دروغ بسه... بگو چی شده؟؟


Arshya
ساعت16:27---29 مرداد 1393
کَـــــر شدم !!!
چقدر نوشته های اینجا بلند گریه می کنند !
انگار تقصیر هم ندارند ... !
انگار زیاد منتظر ماندند ،
و شاید حدیث بی قراریست
و یا ...

عاشقانه هایی که نوشتن ندارد...

و من ...

هنوز رويا مي بافم ...


atefeh
ساعت19:30---21 خرداد 1393
خدایا تو گفتی از رگ گردن به من نزدیک تری،
این حرفا در سطح درک و شعور من نیست،
یه دقیقه بیا پایین بغلم کن...!!!!!


بهزاد
ساعت20:24---6 خرداد 1393

چه اشوبیست در دلم

وقتی نمیدانم

در نبودم ...

به

بودن

چه کسی فکر میکنی



vahid
ساعت12:49---4 خرداد 1393
یه باغبون برای داشتن یک گل قشنگ نوکر هزار خار میشه باغبونتم گلم

ترلان 
ساعت14:26---23 ارديبهشت 1393

ای که به دور کعبه میگردیو منکر حیدری...





کعبه زادگه اوست به دور حیدر نگرد...





.فرارسیدن میلاد با سعادت حیدر کرار مبارک بادJ.


پاسخ:فدات اجی عید تو هم مبارک...


atefeh
ساعت10:17---22 ارديبهشت 1393

پرندگـــــــــــان پشتـــ بـــــــــــام را دوستـــ دارم

دانه هــــــــــــایی را که هــــــــــــر روز برایشـــــــــــان می ریزم

در میــــــــــــان آن ها

یکــ پــــــــــــرنده ی بی معــــــــــــرفتـــ استـــ

که می دانــــــــــــم روزی به آسمـــــــــــان خواهد رفتـــ

و بر نمی گـــــــــــــردد.

من او را بیشتـــــــــــــر دوستـــ دارم !



atefeh
ساعت17:11---21 ارديبهشت 1393

وقـتـے حـس میڪنم …



جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .



تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …



از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !



تـو بــاش !!!



هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ



atefeh
ساعت17:30---17 ارديبهشت 1393

نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه



atefeh
ساعت17:28---17 ارديبهشت 1393

روزیــــ مــیـــرِســَـد كـِــ

دلـــــت براےمــــن کــه نه ،

ولـ ــے َبرای روزهــای باهمـــ بودنمـان تَنـگـــ مــیشه

براےمــَن که نه ،

ولے براے "مواظِـ ـب خودت باش" شنیدن تَنـگــ مــیشه

براے مــَـن که نه ،

ولے براے نگاهـ ـے که تا پیچ سَرکوچه تعقیبش میکردی

تَنـگــ میشه

براےمــَـن که نه ،

ولے براے دلے که نگرانت میشد تَنـگــ میشه

راستش ! براے اینها که نه . . .

براےخـوده مــن. . .

دلَـت خیــلے تَنـگــ مــیشــه مطـمـئنم



یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
ساعت17:18---17 ارديبهشت 1393

گفتند ستاره را نمی توان چید ...

و آنان که باور کردند ...

برای چیدن ستاره ...

حتی دستی دراز نکردند ....

اما باور کن ...

که من به سوی زیباترین و دورترین ستاره دست دراز کردم ...

و هر چند دستانم تهی ماند ...

اما چشمانم لبریز ستاره شد
l



taksavar
ساعت21:32---16 ارديبهشت 1393
تنها بودن قدرت میخواهد...

و این قدرت را کسی به من داد
که روزی میگفت تنهایت نمیگذارم


ترلان
ساعت16:28---16 ارديبهشت 1393
خدا جون دیگه طاقت ندارم. به این آدم هایت بگو کمی رحم کنند به دلی که هنوز تیکه های خرد شده اش رو پیدا نکرد.
پاسخ:فدات بشم اجی جونم.....


...
ساعت14:33---16 ارديبهشت 1393
گل نازم........چی میتونم بگم؟..........

...
ساعت14:27---16 ارديبهشت 1393
آنهنگام که قلبت شروع میشود ترس تمام می شود...آه چقد خوبه سفر به قلبت....آه چقد رویایی عشق من...بهشت برین و بکر توی قلبت آروم گرفته عزیزدلم..........آآآآآآآآآآه من چقد خوشبختم...
پاسخ:خوشبختی یعنی تویی که همیشه در قلب منی......


...
ساعت14:19---16 ارديبهشت 1393

آه عزیزدلم..........قلب تو؟ دارم خوااااب میبینم؟مخصوص من؟آه آه......................................به خدای عشق سوگند که بهتر از اونجا جایی زیباتر نمیابم........
قربونت برم من مرجان..........
عشق دلربای من...ترک؟ آه فدات بشم من
قلب زیبایت ترک دارد؟آره؟ آه گل نازم گل ناااااااازم
زیباترین وجود هستی قلب توست قلب توست عزیزدلم............



...
ساعت13:53---16 ارديبهشت 1393
بذار یه کم سکوت کنم...................فقط یه کم عشق ناز و قشنگ من.............
پاسخ:این روزها خیلی چیزها دست من نیست ؛ مثل دستهایت !


مائده
ساعت19:34---15 ارديبهشت 1393
خیلی قشنگ بود لایک
پاسخ:فدات عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: