فراموشت نمیکنم عزیزم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 783
بازدید کل : 19904
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 17:41 :: نويسنده : mar♡jan

برایـ ـــم مهم نیسـ ـــت چه میشـــود؛


به همــــه ی باورهـ ـــایم سوگنـ ـــد


هیچ چیـ ـــزی برایــ ــم مهـ ـــم نیسـ ــت!


فراموشـ ــت نمیکنـ ـــم


یک کـ ـــلام


و این یعنـ ـــی


نهایــــت خوشـ ــبختی!!!



نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت17:56---12 خرداد 1393

چشمانت را که پنهان می کنی...
آسمانم را میدزدی...و رویاهایم را...

دیوانه...آسمانم را پس بده!
من رویاهایم آبی است...نه روزگارم...!



ترلان
ساعت0:36---12 خرداد 1393

اگه خدا مردها را نمی آفرید چی می آفرید؟

۱٫ چیز خاصی نمی آفرید

۲٫ پیراشکی

۳٫ خروس دریایی

۴٫ فضای خالی


پاسخ:فضای خالی خخخ


بهزاد
ساعت20:23---6 خرداد 1393

جاییت خالی ...

چقدر هوا برای داشتنت خوب است ....



بهزاد
ساعت20:02---4 خرداد 1393

vebe zibaiiiiiiiie dari aaaaaaaaaaaaaaaaaarOOm be manam sar bezan



ارش
ساعت20:04---26 ارديبهشت 1393
بهترین ومهمترین شخصیت دنیای مجازی من البته دوستمه ها اقا اریا

...
ساعت23:21---25 ارديبهشت 1393

دوووووووووست دارم مرجااااااااان عشق من.........خواستم بازم بهت گفته باشم
خودت میدونی چقد دوست دارم چقد می خوامت
ولی اندازشو نمیدونی گل نازم............


پاسخ:عزیز دلم شاید اندازشو ندونم اما معنای عشقت رو کاملا لمس میکنم...


ترلان 
ساعت12:22---25 ارديبهشت 1393
جملاتم هر روز کوتاه تر می شوند...


هر روز چند کلمه کمتر...


می ترسم روزى برسد که...



براى بیان دلتنگى هایم به نقطه اى اکتفا کنم...!


ترلان
ساعت14:25---23 ارديبهشت 1393

از آدم هــآ بگــذر !











دلـَـت را گنده تــَر کن











نـ ـآراحتِ این نبـ ـاش











که چـ ـرا جاده ی رفاقــَـت با تـ ـو همیشه یکــ طرفه استــ . . .











مهــم نیست اگر همیشه یک طرفــه ای . . .











شــآد باش کــه چیزی کم نگذاشتـه ای











و بدهکــارِ خودت ، رفاقـت و خدایتــ نیستی . . .



atefeh
ساعت10:18---22 ارديبهشت 1393

هـــــر شـــــب ...

خوشبختیــ♥ـــت را دعـــــا میکنـــــم ...

ولـــــی ...

فقـــــط " خــــــــــدا " میدانـــــد ...

" حســـــادت "

امانــــــــــم را بریــــــــــده ..............!



atefeh
ساعت17:10---21 ارديبهشت 1393

دم از بازی حکـــــــم میزنی ... !


دم از حکــم دل میزنی


پس به زبان " قمــــــــــار " برایت میگویم !

... قمـــار زندگی را به کسی باختم که " تک " " دل " را با " خشـــت " برید


جریمه اش " یک عمر"" حســــرت" شد!


... باخت ِ زیبایی بود!


یاد گرفتم به "دل" ، "دل" نبندم!


یاد گرفتم از روی "دل" حکم نکنم!


"دل" را باید " بُــر" زد



...
ساعت11:29---20 ارديبهشت 1393
عشق من به تو فرود نداره

عشق من به تو همیشه در حال اوج... در حال سفر سفری هیجان انگیز به سرزمین عشق... در حال نزدیک شدن به مهتاب به ستاره به یه شاخه گل رزسفید...

در حال تجربه شیرین دوست داشتن توست گل همیشه قشنگ من...
پاسخ:شاخ گل سپید من........


ترلان 
ساعت13:26---19 ارديبهشت 1393

بسترم صدفِ خالیِ یک تنهایی است
و تو چون مروارید،
گردن آویز کسانِ دگری...!



ترلان
ساعت13:22---19 ارديبهشت 1393

چمدان را که برداشت
زندگی از تنم بیرون رفت
سال هاست
آغوشم
تار تنهایی بسته است



atefeh
ساعت18:04---17 ارديبهشت 1393

عجبــــ وفـــایـــی دآرد این دلتنگــــی…!

تنهـــــاش که میـــذآریـــی میــری

تو جمـــع و کلّی میگـــی و میخنــــدی…

بعد کـــه از همه جـــدآ شدی از کـُنـــج

تآریکـــی میآد بیرون

می ایستـــه بغـــل دستــتــــ …

دســتـــ گرمشـــو میذاره رو شونتــــ

بر میگـــرده در گوشــتـــ میگـــه:

خـــوبــی رفیـــق؟؟!!

بـــآزم خودمـــم و خـــودتــــ …



atefeh
ساعت18:04---17 ارديبهشت 1393

اگــــه میخــوای حـالِ کســــی رو بفَهمـــی!

ازَش نپـــــُرس...دروغ میگــــــه...

فقطــــ هدفونشــــو بردار ببیــــن چی گـــــــــــوش میــده



atefeh
ساعت18:03---17 ارديبهشت 1393

دیـــــــــگـــــــــه بـــــــــرو ...
چـــــــــون نمیخوام مـــــــــن اصـــــــــلا شـــــــــم
تـــــــــورو نبـــــــــاید حتـــــــــی از اولـــــــــشم
به تـــــــــو دل مـــــــــیباختم
چـــــــــون دوســـــــــت نداشـــــــــتم
به دســـــــــت ِ تـــــــــو یا کســـــــــای ِ دیگه مـــــــــسخره شم
تـــــــــو غـــــــــرق ِ خوشـــــــــی و مـــــــــن از ســـــــــر ِ شـــــــــب
اصـــــــــلا خوابـــــــــم نمیـــــــــبره
اصـــــــــلا شـــــــــم
انقـــــــــد ِ قـــــــــرص و دری وری باهـــــــــم میـــــــــخورم
که شـــــــــاید اســـــــــترســـــــــام کمتـــــــــر بـــــــــشن
چـــــــــون ...
خـــــــــودم با یـــــــــارو دیـــــــــدمت
به حـــــــــرفات شـــــــــک کنم؟!
یـــــــــا بو پیرهـــــــــنت؟!
کـــــــــه غـــــــــرق ِ عـــــــــطر ِ مـــــــــردونه ســـــــــت
حیـــــــــف کـــــــــه خوردم از تو مـــــــــن رودســـــــــت
پـــــــــس بـــــــــرو ...
گـــــــــم شـــــــــو تـــــــــف به ذاتـــــــــت
ایـــــــــنـــــــــا هـــــــــمـــــــــه کـــــــــمـــــــــبـــــــــ ود ِ عـــــــــقـــــــــده هـــــــــاتـــــــــه
جـــــــــازدی ...
خوبـــــــــیام و با بـــــــــدی جواب دادی
مـــــــــیـــــــــمـــــــ ــردی به هـــــــــمـــــــــه پـــــــــا نـــــــــدی ...؟!



atefeh
ساعت17:29---17 ارديبهشت 1393

قهوه ات را تلــــــــخ ننـــــــــوش،

کافی ســـــــــــــــت صــــــــــــدایم کنی…

تا تمام قــــــــــندهای دلــــــــــم را برایت آب کـــــــــــــــنم

مهم خوشحالی توست فقط همین!


پاسخ:لایک...میسی اجی جونم



atefeh
ساعت17:28---17 ارديبهشت 1393

خیلی حالش خراب بود

از زمین و زمان بریده بود

رفتم تو زندگیش …

خیلی طول نکشید که حالش خوب شد

تشکر کرد و رفت…!!



atefeh
ساعت17:27---17 ارديبهشت 1393

گـاهی دوسـت دارم

بـدون پـُـک زدن ،

فـقط بـنشیـنم و نـگاه کـنم

کـه سیـگارم چـگونـه مـیسـوزد ...

شـاید آخــر فـهمیـدم

چـه لـذتـی میـبری از تـماشـای سـوختـن مـن

شـاید آخـر قـانـع شـدم ...



یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
ساعت17:06---17 ارديبهشت 1393
زندگی کن به ضرب المثل ها هیچ اعتباری نیست

ماهی را هر وقت از اب بگیری فقط میمیرد
پاسخ:میسی از حضور سبزت.


taksavar
ساعت21:30---16 ارديبهشت 1393
نوزدهم اردیبهشتم ابجی
پاسخ:اوخی رضا به سلامتی...پیش پیش تولدت مبارک داداشی..


یاقوت
ساعت16:40---16 ارديبهشت 1393
مرررسی از حضورتون شما لینک شدید به دلیل زیبایی وب

ترلان
ساعت16:34---16 ارديبهشت 1393
پر از حرفم....
اما فقط سوکت............
شاید قشنگترین حرف باشد.


ترلان
ساعت16:25---16 ارديبهشت 1393
روزی که این عکس ۲نفره را گرفتیم
نمیدانستیم کدامیک از ما
آن را با چشم های خیس تماشا میکند!


...
ساعت14:37---16 ارديبهشت 1393
ایمان آوردم به تک شاخه گل سرخ

به قایقمان به مهتاب

به تو.......آره به تو عشـــــــــــــــق من...به تو خوشگلم که بغلم را با وجود پر احساست آراستی آه چقد زیباست تو را داشتن آه چه زیباست همیشه در یاد تو بودن...آآآه عزیزکم...


پاسخ:.....................


...
ساعت13:51---16 ارديبهشت 1393
مهتاب من بیا...

بیا بغلم...

بیا که عشــــــــــــقم جریان دارد...

اتاقم از نور قشنگت لبریز شده...

اتاقم از بوی تو مست شده...

خیلی می خواااااااااااااااااااااااامت.... .........................................................خ
پاسخ:عزیزم خودت میدونی که چقدر خاطرت برام عزیزه......


...
ساعت13:37---16 ارديبهشت 1393
زیبای من...زیبای من...مگه من میتونم فراموشت کنم عشــــــــــــــــــــــــــــ ــق من؟
مگه من میتونم خوشبختی ام را بدون چشمهای نازت تصور کنم؟ هزاران پرسشی که جوابشون نه نه.....
...تو کنارمی من کنارت
عاشق اون صدای نازت
میمیرم واسه اون نگاهت
من خوشبختم آه چقد خوشبختم
هنوز یک کلمه از احساسم بهت گفتم
فردام مال من و توست امروز کنار هم
تا آخر این راه رو سفر خواهیم کرد با هم
دوووووووست دارم دوووووست دارم عشق من.................................


مائده
ساعت19:33---15 ارديبهشت 1393
عکسش خیلی خوشکله
پاسخ:چشمات خوشگل میبینه گلم.


مائده
ساعت19:33---15 ارديبهشت 1393
سالهاست که معنای این را نفهمیدم





رفت و آمد





یا





آمد و رفت





آدمها میروند که برگردن





یا





می آیند که بروند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: