میترسم از نبودنت.......
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 19885
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 19:19 :: نويسنده : mar♡jan

 

 

مـے ترسم از نبوבنت و از بوבنت بیشتر…!

 

 

نـבاشتنت ویرانم میڪنـב وבاشتنت متوقفم…!

 

 

وقتـے نیستـے ڪسـے را نمـے خواهم و وقتـے هستے تورا میخواهم..!

 

 

رنگهایم بے تو سیاه است وבر ڪنارت خاڪسترے ام…!

 

 

خـבاحافظے ات به جنونم میکشـב و سلامت به پریشانے ام…!

 

 

بے تو בلتنگم وباتو بیقرار

 

 

بے توخسته ام وباتو בر فرار…!

 

 

בرخیال مــלּ بمان… از ڪنار مــלּ برو…!!

 

 

مــלּ خو گرفته ام به نبوבنت…!

 

 

از سڪوتم بترس

 

 

وقتی ڪـﮧ ساڪـــت می شوم ….

 

 

لابـב همـﮧ ے בرב בل هایم را بـرבه ام پیش خـــבا … !


 


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت20:45---22 خرداد 1393
قرارمون تنها تو یاهوست
عشق من به تو به دور از هیاهوست
دوس دارم فقط نگات کنم
به داشتنت همیشه عادت کنم
نگو عشق ما خیلی دور و بی نوره
باور کن من بدون تو جایم تو گوره...
عزیزم......آریات بدون تو یه برگ تنهاست.....


atefeh
ساعت19:29---21 خرداد 1393

ذهن جایگاهی است که می تواند از بهشت، جهنم

و از جهنم، بهشت بسازد.


خاطرات تنهایی
ساعت21:32---19 خرداد 1393
گاهی برای او چیزهایی مینویسی...
بعد پاک میکنی
او هیچ یک از حرفهای تورا نمی فهمد...
نمی خواند
اما..
تو...

تمام حرفهایت راگفته ای...!


بهزاد
ساعت17:55---12 خرداد 1393

تو باختي ؛
چون کسي را از دست دادي که دوستت داشت ....!!!
.
من بردم ؛
چون کسي را از دست دادم که دوستم نداشت ... !!!



بهزاد
ساعت20:22---6 خرداد 1393

گریه کن !

مثل ابری سرگردان

که خانه اش به یاد بند است

و هیچ هواشناسی هرگز پیدایش نخواهد کرد

گریه کن !

گاهی ابرها هم از ترس تنهایی می بارند



بهزاد
ساعت19:54---4 خرداد 1393

میترسم

از دوریت میترسم،...

واینجا هیچکس نمی فهمد



vahid
ساعت12:46---4 خرداد 1393

میگن تمام گل های دنیا احتیاج به خاک دارن پس خاک زیر پاتم


پاسخ:شما چش مایی داداش


ترلان
ساعت2:29---2 خرداد 1393

در روزگاری که زن ها در خیابان ساپورت می پوشند لاک های شـَـبـــرنگـــــ می زنند و در روز

و شــــــبـــــــــ مثل چـــــِــــــراغ ها بـــرق می زنند، از دامن زن مـَـردها به معراج که نمی

روند هیـچــــ ، به تارااااااااااااااااااااااااااا اااااااج می روند ...



خاطرات تنهایی
ساعت8:53---31 ارديبهشت 1393

نمي خواهم بجز من دوست دار ديگري باشي
نمي خواهم براي لحظه اي حتي به فکر ديگري باشي
نمي خواهم صفاي خنده ات را ديگري بيند
نمي خواهم کسي نامش به لبهاي تو بنشيند
نمي خواهم به غيرازمن بگيرد دست تودستي
نمي خواهم کسي يارت شود در راه اين هستی



ترلان
ساعت16:49---29 ارديبهشت 1393

دلم سرعت زیاد میخواهد ...

صدای موزیک بلند ...

دنده 5 4 3 2 1 ...

نم نم بارون ...

یک تصادف ...

صدای جیغ ...

امبولانس و دیگر تمام ...!


پاسخ:وای آجی خدا نکنه این حرفا چیه؟


atefeh
ساعت12:15---29 ارديبهشت 1393

خدایا...

من فقط او را میخواهم...

اگر با دیگری برود...

به خداوندی خودت قسم

به تمام دیگری هایت خیانت میکنم



فرزانه
ساعت13:04---28 ارديبهشت 1393

عاشـــــقـــــانه هایـــــم را برای که مــــیــــگــــویــــــم؟؟

برای قــلـبــــی خائــــــــــــــــن ،

برای چشـــمانی هـــوســـــــــران ،

برای گـــــــوش هایی کــــــــر ،

برای چشــــــــــــمانی کـــــــــور ،

یا برای دســـتـــــــانی بی حـــــس؟؟؟

نه برای تو نـــــــمـــیـــــــگـــویـــم مـــــرد مغـــــــرور

که از قـــلــبــــی شـــکــســـته ،

از دخـــتـــری با چــــــشــــم هایـــــی زلال ،

با قــلـــبـــــی پاکـــــــــــــ با دســـتــانــی وفــــادار ،

با عـــشـــقـــــــــی ابــدی و با ســـرشــتــی خـــدایـــــی

خـــــبـری نــــــمــیــگــــیــــری .

برای تو نــــــمــــــــیـگـــویــــــ ـم و نـــــــــمیـسـرایم

که مـغـــــرورتــــــــر و ســــــــخـــــت تـــــر شـــــــــــوی ،

تـنـــــها عــاشـــــقـــانه هـــایــــم را با چــشــــمانـــی تــــر ،

با بـــغــــضــــی خــفــــــه شده و بـیــــــصدا ،

با اشـــــــک هــایــــی روان برای دل عـــاشـــقـــم

و

خــــدای عـــاشــــقـــــان خــــــــواهــــم گـــــفـــــت …



...
ساعت17:25---27 ارديبهشت 1393
عاشقتم مرجان خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده عزیزدلم

...
ساعت17:24---27 ارديبهشت 1393
خوشگلم دووووووووست دارم

ترلان
ساعت3:26---27 ارديبهشت 1393

چقدر دورتر از احســـآسـم ایستاده ای


آنجا که تــو ایستاده ای


صدای مرا هم نمی شنوی


چه برسد به دلـــتنـگـی ...!!



...
ساعت23:17---25 ارديبهشت 1393

مگه چی می شد حالا بغلم بودی
هر چند تو خاطراتم همیشه پیشم بودی
مرز بین واقعی و مجازو ما شکستیم
هر چند هنوز از دوری هم داریم می شکنیم
بذار هر طور میشه بشه
عشق من که بهت کم نمیشه عزیزدلم.....


پاسخ:مگه میشه فاصله ها مارو از هم جدا کنن نفس من...


...
ساعت23:08---25 ارديبهشت 1393

وقتی بهشت چشمهای تو باشه
وقتی آغوشت برای من باز باشه
وقتی شب و روز کنار تو باشم
وقتی همیشه به یاد تو باشم
وفتی مهتاب شبام تو باشی
وقتی تو شعرم فقط تو باشی
وقتی لبام رو لبای ناز تو باشن
وقتی دستات تو دستام باشن
وقتی بین ما فقط عشق باشه
وقتی عکست همیشه پیشم باشه
آن وقته که عشق بین ما میدرخشه
بهت میگم مرجان دووووست دارم همیشه...


پاسخ:عشقم تا ابد در کلبه محقر قلبم خواهی ماند...


نازکیجا
ساعت13:38---25 ارديبهشت 1393
هق هق هق هق هق مرجان اجی دلم برات تنگ شده دلم میخوادباهات حرف بزنم هق هق هق

ترلان 
ساعت12:23---25 ارديبهشت 1393
وَقــتیِ دیـدَمِش پُشتِــش یـِـهِ چیــز قــآیِم کَــردِه بــُود . . .





مَـنَـم فِـکـر کَـردَم وآسَـم کَـآدُو خـَریـدِه . . .







وآسَـش نـآز کَـردَمُ وُ گُـفتَـم : " دیِـگِـه نِـمـیِ خـوآمِـت "







اُونَـم بِـهِم گُـفـت : " بِـهـتَر. . . بِـیآ ایـنَم کـآرتــِ عَـروُسـیـم . . .


ترلان 
ساعت12:21---25 ارديبهشت 1393
همیشه حرف هایی هست پراز درد..

پراز بغض..

پراز سکوت..

همان هایی که هرکارمیکنی نمیتوانی باکسی دردو دلشان کنی..

می آیند تا نوک زبانت واما...

دهانت باز نمیشود...

با بغض قورتشان میدهی وسیر میشوی..

سیرسیر..

از همه چی....


ترلان
ساعت14:24---23 ارديبهشت 1393

برایــــم کــَـف زدنــــد ، در آغوشـَـم گرفتنــــد …


تاییــــد و تشویقــَـم کردنــــد ...


کــــه آخــر فرامــ.ــوشتــــ کــــــردم …


دیگــــر تــــا ابـ.َـد بر لـَـبانــــم


لبخنــدی تــَـصنعـی مهمـــــان استــــ …


امــــا بیــن ِ خــودمـــــان باشــد …


هنــوز تنهــ.ــا عزیــــ♥ـــــزم تــ…ُــو هسـتــی .........!



atefeh
ساعت21:40---22 ارديبهشت 1393

هــے تـــــــو . . .

بآ خود چہ فڪر ڪرבهــ ایے . . . !؟

ایـטּ مَنم ڪہ شڪستـہ اَم !

ایـטּ مَنم ڪہ زیر بآرآטּ مآنـבه اَم !

ایـטּ مَنم ڪہ خستہ اَم !

בیگَر اِבـسآسے نـבآرم . . .

خنـבه و گریہ برآیَم مَعنآنـבاَرב !


مآننـב شیشہ شڪستنَم آسآטּ بــوב !

وَلے دیگَــر بہ مَــن دَست نَزَن !!



این بآر زَخمے ات خوآهَم ڪرد . . .



atefeh
ساعت11:21---22 ارديبهشت 1393
مرسی بابت پیشنهادت اما هیچ انگیزه ای واسه آپ کردن وبلاگم ندارم شاید بعدن انجام بشه ولی الان ن
پاسخ:باشه آجی.امیدوارم زودتر انگیزت ایجاد بشه وما بیاییم آپای خوشملتوببینیم...


atefeh
ساعت17:09---21 ارديبهشت 1393

روزی میـــــَـــرســב بـــی هیــــچ خَبـــَـــری

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم

בر جـــآבه هــآی بـی انتهــــآی ایـنבنیــ ــ ـآی عَجیـــــب

رآه خــــوآهم افتـــــآב
مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـــه فَــــرقیבآرבکجـــــآی ایـــنבنیـ ـــ ــآ بـآشــــم

همــه جــــآی جهــــآن تنهــــــــــــــایی بــــآ مَـــن است...



...
ساعت11:23---20 ارديبهشت 1393
یادمه روزی صب شده بود

توی حیاط یه درخت انار بود

آسمون آنموقع سفید و آبی بود

کنار درخت یه لاک پشت تو خواب بود

یه گنجشکم با جفتش روی درخت در حال معاشقه بود

روی تنه درخت وازه ای حک شده بود

نزدیک شدم دیدم اسم مرجان روش نوشته شده بود

(صدایی...) شنیدم در آن نزدیکی(آه...)صدای دخترانه ای بود

صدااااااااااای طنین زیباترین احساس من بود

صداااااااااااااای تو بود صدای تو ای عشق ناز من

صدایی که من را از خودم بی خود کرد

صدایی که زندگی ام را دگرگون کرد

صدایی که منو عاشق خود کرد

دوست دارم مرجان..................
پاسخ:فدای احساسات بکر و خواستنیت بشم عشقم.....


...
ساعت11:10---20 ارديبهشت 1393
فقط میتونم بهت بگم دلم خیلی برات تنگ شده عشق من...
پاسخ:...............


Reza
ساعت10:00---20 ارديبهشت 1393
سلام آبجي خوبي ؟ چه خبرا ؟
هدف فقط احوالپرسي بود


مائده
ساعت17:25---19 ارديبهشت 1393

نه عاشقم نه شکست خورده..

فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...


در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها....


فقط تمرین آدم بودن میکنم....

همین..!!


پاسخ:لایک اجی



مائده
ساعت17:24---19 ارديبهشت 1393

یه وقتایی باید رفت…!


اونم با پای خودت…!


باید جاتُ تو زندگی بعضی ها خالی کنی…!


درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه…!


ولی بدون…

یه روزی…

یه جایی…


بد جوری یادت می افتن که دیگه خیلی دیر شده خیلی



مائده
ساعت17:24---19 ارديبهشت 1393

خیلی حرف است

که تو هر روز در گلویت خاری کشنده احساس کنی


برای کسی که بدانی حتی یک بار در عمرش به خاطر تو بغض هم نکرده است



ترلان
ساعت13:21---19 ارديبهشت 1393
نمیدانم بی قراری های دیروزش را برای دوری از من باور کنم یاااااا اسمس های بی جواب امروزم را....

ترلان
ساعت13:21---19 ارديبهشت 1393
واااااااای اجی چقد خوشمل بودش


پاسخ:اجی خودت که خوشملتری عکسشو نیگا ای جونم....


...
ساعت10:53---19 ارديبهشت 1393
چشمهایت باورم شد

آن وقت که دستهایت یاورم شد

تن سفیدت همچو پرواز ابرها

بر من میتابد

همچو شعر

همچو ستاره

بر من میبارد

موهای قشنگ سیاهت

بر خاطره ام جاودانه

نقش بسته اند

ای همه عشقم به زندگی خیلی دوست دارم.........
پاسخ:منم دوست دارم عشقم.....


...
ساعت10:42---19 ارديبهشت 1393
وقتی بهم می گی دوست دارم

دستهایم از وجودت پر می شود

وقتی بهم می گی دوست دارم

صدایم در گلویم خفه می شود

نگاهم را بر غیر تو خاموش می کنم

روحم همچو جسمم بر امواج

عشق سوار خواهد شد

عشـــــــــــــــــق من...

عشــــــــــــــــــق من...

بدون تو شاید بشود

بر ساحل قدم زد

در جنگل های باران کلبه ها را به نظاره نشست

شهر و کشورها را سفر کرد

بدون تو شاید آسمون آبی باشه

بهار لباس سبز بپوشه

اما زیر این سقف بلند

روی این شن های بی انتها

کنار این آبی دریا

اسم تو میدرخشد... مـــــــــــــــــــــرجان
پاسخ:تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم سوخت برایت شعر خواهم خواند برایم شعر خواهی خواند تبسم های شیرین تو را با بوسه خواهم چید...


...
ساعت10:26---19 ارديبهشت 1393
دیروز از کوچه ات بوی یاس میامد

آسمون گرفته

و خیالم شنا می کرد در نگاه آبی ات

نمیدونی وقتی پیشم نیستی

وجودم از دستهای سفیدت جا می مونه

کوچه ات در آن لحظات

در آن سکوت

نفسهایت را بر من می شکاند

با نبودنت من چه کار کنم عزیزدلم...
پاسخ:عزیزم منم بی تو سر درگمم... جغرافیای کوچک من همین چشم های مشکی توست که هیچ چیز جایش را نمی گیرد . . .


سیگار شکلاتی
ساعت1:57---19 ارديبهشت 1393
سلام وب نایسی داری بهم سر بزن خوشحال میشم

vahid
ساعت20:25---17 ارديبهشت 1393


ای خدا این دل کویر است محتاج بارانیم هنوز
برآورده شدن این آرزو را ازتو خواهانیم هنوز
چی بگوییم از عشق یار و رحمت بی وصف تو
که ایستاده به روی خط پایان و از امیدوارانیم هنوز . .
-------------------------------------------------------- --
سلام دوست خوبم وب سایت زیبایی دارین بهتون تبریک میگم اگه با تبادل لینک موافق هستین خبرم کنید.



اعظم
ساعت20:19---17 ارديبهشت 1393
سلام وبت خوشگله اگه با تبادل لینک مواق بودی زودی خبرم کن منتظرممممممم بوس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: