رد بوسه های تو...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 771
بازدید کل : 19892
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, :: 17:2 :: نويسنده : mar♡jan

هنوز ردِ بوسه هایت بر روی گونه ام را حس می کنم...

هنوز عطر ِ تنت بر روی اندامم به مشام می رسد...

هنوز گرمای نوازش ِ دستانت بر روی صورتم مانده...

هنوز صدایت را می شنوم ... لبخندت را می بینم ...

و صورت آرام و مهربانت که مرا می خواند!

ساز ِ نفس هایت نجوا کنان با من...

تنها سخن، بوسه و تنها صدا، صدای تو...

و اما باز هم دوری...

اکنون تو بگو نبودت را چگونه تاب بیاورم....



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت23:55---26 مرداد 1393
.............................
پاسخ:عزیز دلم سکوتت برام همچون بلند ترین اوای دوست داشتنه....


ترلان
ساعت11:02---16 تير 1393
وقتی بزرگ شدم...

فهمیـــ ـ ـ ـدم:

قایم موشک همان

تمریــــ ـــ ـ ـ ـن

جداییِ آدماست


atefeh
ساعت18:49---11 تير 1393

دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی که پشت خوابهای نا آرام تو...
چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست...
دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم که پشت نگرانی های زنانه ی من...
مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم!


atefeh
ساعت10:20---10 تير 1393
یڪ سرے اَز حَرف ـهآ رآ نِـمے توآטּ فَرآموش ڪَرב !
بـہ هیچ نَحوے...
گاه گاهے בَر ذِهـטּ مرور مے شونـב
امّا هَر بآر
تمآمــ وجوב اِنسآטּ را پُر مے ڪُنـב...
از / نـِفرَت / !
چیز بـבے اَست
اما بہ آבم یآב آور مے شوב..
بَعضے چیز ـها فرآموش نَشدنے انـב !!!


ترلان
ساعت1:58---10 تير 1393
حــال و روز زنــدگــی مـن را ،
وقـتــی نبـاشـی یــک کـلمه تــوصیــف می کنــد
الـفـــاتحه…


ترلان
ساعت1:57---10 تير 1393
“تو” جا زدی
“من” جا خوردم
“اون” جا گرفت !


atefeh
ساعت12:20---8 تير 1393
نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟

متاسفم که اون نیستم !

ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .


ترلان
ساعت15:52---2 تير 1393
صدا میکنم " تو " را
این " جانی " که میگویی
جانم را میگیرد!
نزن این حرف ها را !
دل من جنبه ندارد


یاقوت
ساعت19:36---31 خرداد 1393
دلم به حال پسری سوخت

که وقتی گفتم کفش هایم را خوب رنگ کن

گفت : خاطرت جمع مثل سرنوشتم برایت سیاه میکنم


...
ساعت11:09---31 خرداد 1393
قلبم بدون تو خالیه خالیست
عاشقت شدم این بازی نیست
چقد زیباست تنت توی لباس عروسی
کاش میشد دستهایت تو دستم بود یه روزی...
چه دیروزهایی که غصه خوردم و چه فرداهایی که منتظر نشستم
ولی امروز فقط به یاد تو عزیزکم از هر چه دختر دست شستم...
پاسخ:عزیزم این حرفا چیه میزنی؟....فراموش شدنی نیستی نفسم.


...
ساعت10:53---31 خرداد 1393
خانه ام را شعله های آتیش می سوزاند
و چنین شد که زیر خاکستر قلبم فقط اسم تو باقی مانده بود...
پاسخ:عشق من........


...
ساعت10:50---31 خرداد 1393
ای انتظار...
چشمهای خواهشت را نیمه شبان
بر دوردستها خیره کردی و سایه های آدمکان بر تو سنگینی می کرد...
بر اورنگ پادشاهی عشق ستاره ای خیس می درخشید
و این تنهایی بود که جاودانه پیروزیش را جشن می گرفت...

پاسخ:انتظار......کلمه ای قابل لمس برای من و تو...


پسری از جنس...احساس
ساعت17:28---28 خرداد 1393
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو / ساده بودن های باران مال تو / آن خداوندی که دنیا آفرید ، تا ابد همراه و پشتیبان تو

ایدا اشک تنها
ساعت11:43---28 خرداد 1393
سلام خوبید دلم برات تنگ شده بود عزیزم وبلاگت زیباتر ومتن هایت دلنشین تر شده موفق باشی به منم سر بزن


key1 :(
ساعت14:41---26 خرداد 1393
ﺑﺎﺯ ﺳﺮﻓﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﺸﮏ ﺳﯿﮕﺎﺭ؛
ﻣﺴﺘﯽ ﺑﯽ ﻭﺣﺸﺖ،
ﺳﺎﻋﺖ 12 ﺷﺐ ﻭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺁﺭﺍﻡ
ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺳﮓ ﻫﺎ،
ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﻫﺎﯼ ﻣﺪﺍﻡ
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ؛
ﻓﮑﺮ ....
ﺳﯿﮕﺎﺭ
ﻓﮑﺮ .....
ﺳﯿﮕﺎﺭ
ﺳﯿﮕﺎﺭ
ﺳﯿﮕﺎﺭ ........
ﺁﺭﯼ ﺳﯿـــــــﮕﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﯿـــــــﮕﺎﺭ ...
لعنتی...


نازکیجا
ساعت0:09---26 خرداد 1393
سلام به اجی بی معرفتم خوبی خوشی سلامتی اجی دیر به دیربه ماسرمیزنی تحویلمون نمیگیری نکنه ازدستمون ناراحتی ها اجی؟
پاسخ:اجی من که تند تند بهتون سر میزنم.این چه حرفیه عزیزم.


key1 :(
ساعت21:04---24 خرداد 1393
همیشه می گویی ترک کن این سیگارهای لعنتی را

به تو قول می دهم که به زودی ترک کنم این خودِ لعنتی را !


اعظم
ساعت16:03---24 خرداد 1393
آپم مرجان جون
پاسخ:اومدم عزیزم


اعظم
ساعت15:59---24 خرداد 1393
بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …
مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛
دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…
دیــــر بیــاینـــــد…!!


...
ساعت14:16---24 خرداد 1393
صدایت را می شنوم
قطره ای شبنم ایستاده بود روی برگ سبز رنگی
شاخه جوان خواهش خاطرات سبز رنگش را بر دستان باد
سبک می رقصاند
زیر درخت گیلاس انتظار چه نمایش زیبایی دارد اگر انتظار برای تو باشد
بازم دارم صدایت را می شنوم... اینبار نزدیکتر
و این بار با خودم عهد کردم
وقتی که آمدی لحظه ها را همچو قطره شبنم روی برگ در آغوشت گره خواهم زد........
پاسخ:زیر درخت گیلاس...و....عاشقانه های بی دریغ من و تو...


key1 :(
ساعت14:04---24 خرداد 1393
غرورت نمیذاره برگردی؟؟؟.میدونم!
جوابمو نمیدی؟؟؟.میدونم!
سکوت کردی؟؟؟.میدونم!
محلم نمیذاری؟؟؟.میدونم!
دستاتو بم نمیدی؟؟؟.میدونم!
میرسه اونروزی که
میخوای برگردی!
تلفن و برمیداری.
زنگ میزنی.
بوق .بوق .بوق .
برنمیدارم!
عصبی میشی
فوش میدی
با خودت میگی.
کلاس گذاشتم!
روز دوم
زنگ میزنی .
بوق.بوق.بوق .
برنمیدارم!
با خودت میگی
غلط بکنم دیگه بش زنگ بزنم!
روز سوم.
رد میشی از جلوی کوچمون
میبینی حجله ی یه بنده خدایی و
زدن سر کوچه !
دلت میسوزه!
میگی بیچاره!جوون بوده
میای نزدیک تر
میگی چقد قیافش آشنا میزنه!
میای نزدیک تر.
جوان ناکام .؟ !ئه !اینکه منم!.
بالاخره برگشتی!؟.ببخشید!
نمیتونم جلو پات
بلند شم!آخه زیر خاکم!
دیدی آخر خرابت شدم؟
دیدی همه چیزم خاک شد؟.
عشقم!.چه قدخوشگل شدی!
چه مشکی بت میاد!
کاش زودترمیمردم!.
ئه!گریه نکن دیگه!
یادته روز رفتنت؟
گریه میکردم.التماس میکردم..میگفتم نرو..
روزای بعدش چی؟یادته؟التماس میکردم برگردی.?
آخه گریه نکن!
آخه نمیتونم گریتو ببینم. نمیتونم اشکای قشنگتو پاک کنم
آخه نمیتونم بلند شم!
چی دارم میشنوم!!
التماس میکنی برگردم؟؟؟.
عشقم!.آروم باش.
غرورت !نذاشت که زودتربرگردی!...

این واقعیت داره

ـــــــــــ

زیبــــــا بود آبجـــی لــــاااایک
پاسخ:داداشی چقد غمگین بود دلم گرفت هق هق.


...
ساعت13:50---24 خرداد 1393
مدتها تو زندگیم دنبال شعر ناب بودم
اونی که تا حالا سروده نشده بود
اما یه روز پیداش کردم و تو بغلم به خواب ناز فرو رفت...
پاسخ:آرام ترین مکان دنیاست آغوش مهربانت...


یاقوت
ساعت10:38---24 خرداد 1393
پشت این بغض بیدی لرزان نشسته که فکر میکرد با این یادها نمی لرزد
لایک مطلب جدیدتون زیباست
پاسخ:میسی از حضورت دوست خوبم.


...
ساعت10:10---24 خرداد 1393
هر چند از هم دوریم ولی مهتابم که تو آسمونه
هرچند بی تابم از دوری تو ولی تو بغلم هستی تو
هرچندقرارمون بی قرار بود اما قرارمون زیر درخت گیلاس بود
هر چندکنار تختت من نبودم نوازشت کنم اما توی قلبم روی تختت دستهایت تو دستهای من بود
عشق من..........................دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم....
پاسخ:منم دوست دارم عزیزم..........


...
ساعت9:56---24 خرداد 1393
مرجان............چقد خوشبختم تو را دارم
عزیزدلم نمیدونم چی بگم قربونت برم...
پاسخ:بوووووووووووس...


...
ساعت9:47---24 خرداد 1393

به آغوشت می کشم تو را چون ترانه می
همچو تن من تو ام زیباترین آشیونه می
نمیشه بغلت نکرد و برات شعر نگفت
نمیشه اون تن نازتو نوازش نکرد و رفت
نمیشه دوستت نداشت و چیزی نگفت
نمیشه دور شد و تو را با خود نبرد
نمیشه شعر گفت و تو توش نباشی
نمیشه تو تو خاطراتم نباشی
نمیشه تو را نبوسید و بگی بذار بره
نمیشه نمیشه نمیشه خیلی دلم پره
نمیشه اون چشمهای قشنگتو دوست نداشت
نمیشه بارون بیاد و عکس خیستو نداشت
نمیشه آفتاب باشه و اون همه قشنگیتو نداشت
نمیشه اینقد ازت دور باشم و پیشم نباشی
نمیشه عاشقت نباشم و از م دور باشی...
عشق نازنینم.......عاشقتم ..........


پاسخ:آغوشـــــــــــــ تـــــ♥ــــــــو سرزمینــــــــــــــــ منــــــــ استـــــــــــ


ترلان
ساعت0:46---24 خرداد 1393

دَلمــ گِرفتـ ـهـ اَز ایـטּ شَهـ ــر
کهـ آدَمــ هآیَشــ هَمچـ ــوטּ هَوآیَشــ
نآپآیدآرَنـ ــد ...
گآهـ آنقـَ ــدر پآکـ کهـ باوَرَتــ نِمے شـَ ــوَد
گآهـ آטּ چنـ ــاטּ آلودهـ کهـ نَفَسَــــــــتـ ـ ـ ـ ـ ـ مے گیـ ــرد!!...


ترلان
ساعت0:43---24 خرداد 1393

خـــــدایـــــــا . . .
صورت حساب لطفا !
باقیشم مال خودت . . .
منو خلاص کن،سیر شدم از زندگی . . . !


نازکیجا
ساعت22:57---23 خرداد 1393

آغشته به “تو” میشود

روحم ، نفسم ، بند بند ِ وجودم ...
وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم .

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو بر روی پیشانی ام نوشته شده!
تو باید باشی تا با لبهایت آن را برای من رقم بزنی .

سلام اجی گلم دلم برات ی ذره شده مثل همیشه وبت عالی بیست ایولا داری اجوجونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: