راستی دلم برای تو ...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 779
بازدید کل : 19900
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, :: 17:30 :: نويسنده : mar♡jan

دلم
برای باران های بی اجازه
شعرهای سپید پررنگ
حرف های دوست داشته شدن
تنگ شده . . .
راستی !
دلم برای تو . . . خیلی . . . تنگ شده . . .



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت23:53---26 مرداد 1393
...خیلی تنگ شده عشق من...
پاسخ:منم عشقم...........


ترلان
ساعت19:16---5 مرداد 1393
ان قدر از قهر واشتی هایت گفتم

که دیگر خودم هم خسته شدم !

بچه نیستی که دنبالت بیایم

این بار خودت برگرد !!!


ترلان
ساعت9:42---31 تير 1393
آدم ها یه قبرستان درون هم دارن وقتایی که خیلی ساکتن بدونید دارن حرفاشونو اونجا چال میکنن :|

ترلان
ساعت0:59---25 تير 1393
گفتی دهانت بوی شیر میدهد…

و…

رفتی …
آهای عشق من …
امشب به افتخار تو دهانم بوی مشروب، بوی سیگار، بوی دروغ میدهد …

برمیگردی ؟؟


ترلان
ساعت16:24---19 تير 1393
فیلمـ مسـפֿـره اے بہ نامـ "زنـבگـے"


با بازیگر مزפֿـرفـے بہ نامـ "مـלּ"


از کارگرבاטּ פֿــوبـے بہ نامـ "פֿــבا" واقعا بعیـב بوב ..


☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت15:55---18 تير 1393
هعــــی
خیـــلیی قشنــگ بود آبجـــی
لـــآآآآآآیـــــک

آپــــم آبجـــی


...
ساعت10:07---17 تير 1393
... و خداوند تو را به من هدیه داد همچنان که انگور را به شراب و خاطره را به دفتر خاطرات.
زیباترین هدیه ای که آسمان ها به من دادند
و ماندگارترینشان عزیزدلم...
پاسخ:خیلی دوستت دارم دیوونه.


ترلان
ساعت11:01---16 تير 1393
خدایـــــا کاش بگویی:


جهــــنمی در کار نیست


برای ما همین روزایِ برزخی

کافیــــــــــــــــــــــــــ ــــست


مائده
ساعت18:12---14 تير 1393
ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺎید ﺗﻮ ﺑﻐﻠﺖ ﺑﺎﺷﻪ و تو ﻣﺤﮑﻢ ﺗﻮ ﺳﯿﻨﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻓﺸﺎﺭﺵ ﺑﺪﯼ

ﺗﺎ ﻧﻔﺴﺶ ﺑﻨﺪ ﺑﯿﺎﺩ ، ﺟﯿﻎ ﺑﮑﺸﻪ …

ﺩﻭﺭ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﭽﺮﺧﯽ ﻭ ﺑﭽﺮﺧﻮﻧﯿﺶ و ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ بچرﺧﯽ

ﺗﺎ ﺳﺮ ﻫﺮﺩﻭﺗﺎتون ﮔﯿﺞ ﺑﺮﻩ

رو زمین دراز بکشین ﺑﻌﺪ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮﻧﻮ ﺑﺒﻨﺪﯾﺪ و ﺩﻧﯿﺎ ﺩﻭﺭ ﺳﺮﺗﻮﻥ ﺑﭽﺮﺧﻪ

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ باشید ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﻭﺭﺗﻮﻥ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺗﻮﻧﺴﺘﯿﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺭﻭ ﺑﭽﺮﺧﻮﻧﯿﻦ ؛

اونم دوﻧﻔﺮﯼ !!!


ترلان
ساعت15:55---13 تير 1393
بیچاره دلم
با دیدنت باز هم لرزید
نمیدانست تو همان بی وفای دیروزی
بیچاره دل است
عقل ندارد


ترلان
ساعت15:54---13 تير 1393
کاش ماه ،
همیشه پشت ابر بماند
نمی خواهم بدانم ،
شب مهتاب ،
بی من چه می کنی . . .


atefeh
ساعت18:49---11 تير 1393
تو نباشی یا تنهام بزاری و بری...

حتی نمیتونم فکرشو بکنم

میترسم از زندگی .زندگیی که تو رو کم داشته باشه

مرگ معنایی جز نبودنت در کنارم نیست


atefeh
ساعت13:18---11 تير 1393
........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

..☆★☆★

...☆★☆★

....☆★☆★

.....☆★☆★

......☆★☆★

.......☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

..☆★☆★

...☆★☆★

....☆★☆★

.....☆★☆★

......☆★☆★

.......☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

..☆★☆★

...☆★☆★

....☆★☆★

.....☆★☆★

......☆★☆★

.......☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

..☆★☆★

...☆★☆★

....☆★☆★

.....☆★☆★

......☆★☆★

.......☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

..☆★☆★

...☆★☆★

....☆★☆★

.....☆★☆★

......☆★☆★

.......☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

..☆★☆★

...☆★☆★

....☆★☆★

.....☆★☆★

......☆★☆★

.......☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

.☆★☆★

..☆★☆★

...☆★☆★

....☆★☆★

.....☆★☆★

......☆★☆★

.......☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

........☆★☆★

.......☆★☆★

......☆★☆★

.....☆★☆★

....☆★☆★

...☆★☆★

..☆★☆★

.☆★☆★

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم


اعظم
ساعت15:32---10 تير 1393
میگن بوسیدن حرومه

ولی یه جاهایی باید

طرفو ببوسی بذاری ‘ کنار


اعظم
ساعت15:31---10 تير 1393
.به بعضیا باس گفت :
فک نکن شما منحصر به فردی ،
نخیر عزیزم !
شما الکی متصل به برقی …


اعظم
ساعت15:30---10 تير 1393
به بعضیام باس گفت

خلایق ، خر چه لایق ؟!


اعظم
ساعت15:30---10 تير 1393
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ یه ﭘﺎ ﻭﺍگیرﻡ ،
ﺑﻪﭘﺎ ﺣﺎﻟﺘﻮ ﻧﮕﯿﺮﻡ !


اعظم
ساعت15:29---10 تير 1393
مردانگی ات را...
با شکستن دل دختری که دیوانه ی توست..
ثابت نکن..
مردانگی ات را با غرور بی اندازه ات ..
به دختری که عاشق توست ثابت کن...
مردانگی را...
زمانی میتوانی نشان دهی که..
دختری با تمام تنهایی اش به تو تکیه کند...
که دختری با تکیه به غروره تو..به قدرت تو..
در این دنیای پر از نامردی..قدم بر دارد


اعظم
ساعت15:28---10 تير 1393
می دانی … !؟

به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “
فهمیدم
پای ” او ” در میان است . . .


atefeh
ساعت10:19---10 تير 1393
مے בانـــــــ ــی؟

مـَـــــלּ هنـــ ـــوز هــــҐ בر پــــس تمـــــ اҐ اتفــــاق هایــــے كــــہ نیافتــ ــاבـہ انـــב مے شـــكنـ ــم...
چشـــ ـҐ هایتــــ را ببنــــב...

گـــ ـــوش كـــن...

בخــتركـــ ــے בلــــ ــش را بغــــل گــــرفتهــ...

و زیــــر آوار بغــ ــض هاے ؋ـــــرو ریختـــ‌ـهــ اشـــ

جیــــــغ میكشــــ ــد...


ترلان
ساعت2:00---10 تير 1393
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . .


ترلان
ساعت1:55---10 تير 1393
به خـــــــدا
” دل ” آلزایمــــــــر نمی گیرد !
بفهمیــد آدمـ ها . . .


atefeh
ساعت12:54---9 تير 1393
Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм



atefeh
ساعت12:22---8 تير 1393
این روزها همه میگویند:

هوا 2 نفرست

اما مشکل اینجاست که ....

رابطه ها چند نفرست!!


atefeh
ساعت12:18---8 تير 1393
به سلامتی زمونه. . .

که ادم ها ساده میان. . .

ساده میرن. . .

ولی حق خیلی ها ساده رفتن نبود. . .(!)


atefeh
ساعت12:15---8 تير 1393

کـــاش هیچوقت ؛ تصوراتِ خوبـــی

که به کسی داریم خراب نشه ...

هیچوقت ...


reza
ساعت11:21---8 تير 1393
سلام خوبي؟ كشل همون كچله ؟؟

اين همه مو رو كله من نميبيني؟؟؟

من امسال قراره دو دقيقه مونده به افطار غذا بخورم تا خدا بفهمه دقيقه 91 گل خوردن چه حسي داره


reza
ساعت21:11---6 تير 1393
salam khoobi ? khoshhal bash
man dobare bargashtam
khoobi aji? che khabara?


...
ساعت15:40---5 تير 1393
عزیزدلم....................................
حتی کسایی که دور و برم بودند فهمیده بودند یه چیزیم هست...صورتم را چگونه از آنها پنهان میتوانستم بکنم؟...درونم اما از دوری ات نا آرام بود...آخه چطور میتونم بدون تو زندگی کنم مثل همیشه ای همه بود و نبود من ای عشق همیشه سرسبز من.......................

پاسخ:چی بگم اخه عزیزم ...


...
ساعت15:31---5 تير 1393
گاهی شب دراز است و من بیدار
گاهی روز پر از دلتنگی می شوم و می روم به خواب
گاهی وقتی روی راه پله های چوبی ام باران نم نمک می باره
گاهی شعر میگم گاهی پنجره را باز می کنم
گاهی بدون اجازه عکست را نگاه می کنم
گاهی پیش میاد قلمم آبی می نویسد
گاهی شعرهایم را با اغوش من و تو پیوند می زنم
گاهی خیلی آرام به چشمهایت سر می زنم
ولی عشق من
عزیزک نازم
همیـــــــــــــــــــــشه
همیشه
دلتنگت می شوم همیشه همیشه
تو را کم خواهم داشت
همیشه
عاشقت خواهم ماند گلک نازم..........
همیـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــشه


نازکیجا
ساعت20:56---2 تير 1393


دل‌ تنگم
دل‌ تنگ خیلی چیزها
دل‌تنگ همه گذشتن‌ های بیهوده
روزها و شب های رفته
تمام آن‌ چه به من گذشت و هرگز بازنگشت
دل‌تنگ عهدهایی که ناعهد شد
قول‌ هایی که داده نشد
قرارهایی که فرار شد
تمام چیزهایی که می شد باشه و هیچ‌ وقت نبود
تمام بودن‌ هایی که نبود
دلتنگ اونایی که دل شون برای من هیچ‌ وقت قد من تنگ نشد
دلتنگ فردای دوست‌ داشتنی‌ ای که بی تو هرگز شروع نشد . . .

دلتنگم
دلم
برای باران های بی اجازه
شعرهای سپید پررنگ
حرف های دوست داشته شدن
تنگ شده . . .
دلم برای روزهای کودکی,خنده های از ته دل,عشقهای صادقانه,تنگ شده
راستی !
دلم برای تو . . . خیلی . . . تنگ شده . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: